اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203247334518181
در دسترس نیست

Astroteach LTD

شرکت آستروتیچ

کد: 140203247334518181

، (اخبار رسمی): هدف شرکت آستروتیچ آموزش ریاضی، فیزیک و نجوم است

شرکت آستروتیچ
شرکت آستروتیچ

ویژگی پکیج های این شرکت این است که پکیج ها با استفاده از هوش مصنوعی برای هر فردی اختصاصی می شوند

شرکت AstroTeach یک پلتفرم آنلاین (برنامه و وب سایت) است که حاوی یک سیستم هوشمند است که به فراگیران، دانش آموزان، منجمان آماتور و ستاره شناسان حرفه ای بسته های آموزشی سفارشی برای پشتیبانی و ارتقای ارائه و مدیریت آموزشی ارائه می دهد.

شرکت AstroTeach یک پلت فرم آموزشی/آموزشی (برنامه و وب سایت) با یک سیستم هوشمند برای حل مشکلات نجومی تولید می کند و یک بسته آموزشی را برای دانش آموزان، اخترشناسان آماتور و منجمان حرفه ای توصیه می کند.

بخش برجسته خدمات شرکت AstroTeach عبارتند از:

- ارائه بسته های سفارشی از طریق هوش مصنوعی.

- ارائه بسته های آموزشی به موسسات دانشگاهی در رشته نجوم.

- ارائه خدمات مشاوره تخصصی به مشاغل نجوم، ریاضی و فیزیک.

امروزه بسیاری از علاقه مندان به نجوم به محتوای آموزشی کافی برای یادگیری تمام جنبه های نجوم دسترسی ندارند. و همچنین نمی توانند بسته های آموزشی مناسبی را در زمینه نجوم بر اساس دانش و هدف خود بیابند.

آموزش غیر رسمی و انتشار علم به طور فزاینده ای در سراسر جهان اهمیت پیدا می کند. در حالی که نجوم در جهان از این قاعده مستثنی نیست، رشد آن کند و پراکنده بوده است، موسسات و فعالیت ها در سراسر کشور ناهماهنگ هستند و هیچ منبعی وجود ندارد که اطلاعات و دانش مرتبط را یکپارچه کند.

AstroTeach یک پلت فرم جامع و نوآورانه برای ارائه بسته های آموزشی سفارشی برای افراد از طریق سیستم هوش مصنوعی آنها است.

ابتکارات اصلی برنامه AstroTeach عبارتند از: 1) ادغام هوش مصنوعی با یادگیری نجوم از طریق ایجاد بسته های یادگیری فردی و سفارشی بر اساس قدیمی، تحصیلات، سطح دانش و غیره. 2) بسته های آموزش الکترونیکی نوآورانه و روش هایی برای آموزش نجوم به افراد مختلف. سن، سطوح دانش و اهداف.

فناوری LMS مبتنی بر رایانش ابری، دانشگاه ها را قادر می سازد تا یک محیط مجازی برای مربیان و فراگیران بسازند. این فناوری همچنین با ارتقاء و به‌روزرسانی خودکار، قابلیت‌های استقرار سریع و رمزگذاری بهتر برای تراکنش‌های آنلاین، امنیت داده‌های پیشرفته‌تری را به دانشگاه‌ها ارائه می‌کند 

این محصولات را می توان به صورت تصویری، صوتی یا متنی ایجاد کرد.

در این شرکت سه نفره به آنها افراد تجاری می گویند:

1- جناب آقای کامران شیخی مدیر عامل شرکت دارای بیش از 8 سال سابقه فعالیت در زمینه مدیریت و آموزش می باشد. در شرکت AstroTeach، او منابع و عملیات کلی شرکت را مدیریت می کند، تصمیمات شرکتی مهمی می گیرد و به عنوان نقطه تماس اصلی بین هیئت مدیره، کارکنان و مردم عمل می کند.

2- 2- سرکار خانم فاطمه بحرانی او دارای 12 سال تجربه در زمینه نجوم و آموزش - رهبری استراتژیک، سازمانی و اداری در عملیات روزانه است. در شرکت Astroteach، او مسئول رهبری استراتژیک، شرکتی و اجرایی در عملیات روزمره یک تجارت و نظارت بر توسعه و انتشار فناوری برای مشتریان است.

3- 3- سرکار خانم نازنین قاسم پور شیراز، مدیر ارشد فناوری; او بیش از هشت سال تجربه مدیریت، توسعه وب و نرم افزار در شرکت های مختلف دارد. در شرکت AstroTeach، او مسئول حفظ تمرکز استراتژیک پروژه، اتخاذ تصمیمات فنی و تجاری حیاتی، شناسایی منابع دقیق مورد نیاز برای توسعه محصول و کنترل تبدیل یک مفهوم به واقعیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]