اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208247686323848
در دسترس نیست

بهترین کلینیک تزریق چربی در تهران

تزریق چربی در تهران

کد: 140208247686323848

، (اخبار رسمی): تزریق چربی تزریق چربی که به آن انتقال چربی یا پیوند چربی نیز گفته می شود، فرآیند جراحی است که طی آن چربی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر منتقل می شود. هدف از این تزریق بهبود ناحیه ای است که چربی در آن تزریق می شود.

تزریق چربی در تهران
تزریق چربی در کلینیک زیبایی گرین بیوتی

فرآیند ترانسفر چربی یک اقدام زیبایی بسیار حساس است که متخصص باید با دقت بالا چربی‌ را برداشته و خالص‌سازی انجام دهد و تزریق را با نهایت ظرافت پیش ببرد تا تزریق در ناحیه هدف کاملاً طبیعی به نظر برسد.

تزریق چربی که به آن انتقال چربی یا پیوند چربی نیز گفته می شود، فرآیند جراحی است که طی آن چربی از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر منتقل می شود. هدف از این تزریق بهبود ناحیه ای است که چربی در آن تزریق می شود. این تکنیک شامل استخراج  چربی توسط لیپوساکشن، پردازش چربی و سپس تزریق مجدد چربی خالص به ناحیه ای است که نیاز به ترمیم دارد. اگر به دنبال کلینیکی مطمئن و معتبر برای تزریق چربی در تهران هستند. ما به شما مرکز گرین بیوتی را معرفی می کنیم.

تزریق چربی چیست؟

امروزه پزشکان پیوند چربی به عنوان راهی برای ترمیم و بهبود ظاهر زیبایی صورت، سینه، دست ها، پاها، و باسن استفاده کرده اند. با این حال، اخیراً، پزشکان فواید درمانی پیوند چربی را در بهبود زخم‌ها و اسکارها را ثبت کرده‌اند.

تحقیقات پزشکی و انتشار مقالات علمی که در آن تکنیک های استاندارد استخراج، پردازش و تزریق چربی را توصیف می کند موجب شد تا طی چند دهه اخیر محبوبیت روش تزریق چربی همراه با کاربردهای بالینی مختلف در بین عموم مردم و به ویژه بانوان افزایش یابد. تزریق چربی به طور کلی برای حجم دهی از نواحی بدن که بر اثر افزایش سن و عوامل دیگر حجم چربی خود را از دست داده اند مناسب است. تزریق چربی به صورت می تواند باعث جوانسازی و افزایش جذابیت چهره شود و چین و چروک های پوستی را درمان نماید.

خوشبختانه با روش‌های جدیدی که برای درمان چروک صورت ابداع شده است ما می‌توانیم حتی در سنین بالا نیز چهره شاداب داشته باشیم. تزریق چربی بهترین اقدام زیبایی برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست شناخته شده است که در چند سال اخیر مورد استقبال متخصصین قرار گرفته و متقاضیان زیادی این روش را با رضایت انجام می‌دهند. در این مطلب با ما همراه باشید تا درمورد مزایا و معایب تزریق چربی و میزان ماندگاری آن صحبت کنیم.

مزایای تزریق چربی

اولین قدم در انتخاب یک اقدام زیبایی برای درمان چین و چروک‌ها و افتادگی پوست این است که شما مزایای این روش‌‌ها را در کنار یکدیگر قرار دهید تا بتوانید یک روش برتر را انتخاب نمایید. مهمترین مزیت‌های تزریق چربی عبارتند از:

1- برای این عمل متخصص چربی را از اندام‌های بدن خود شما استخراج کرده، سانتریفیوژ می‌کند و چربی خالص را به اندام هدف تزریق خواهد کرد. بنابراین چون این ماده به صورت طبیعی در بدن خود شما وجود دارد پس هیچ واکنش آلژیک اتفاق نیفتاده، عوارض خطرناک رخ نمی‌دهد و از طرف آن دیگر نتیجه کاملاً طبیعی‌تر جلوه می‌کند.

2- چربی سانتریفیوژ شده با سلول‌های بنیادی همراه است که این سلول‌ها وقتی به محل جدید منتقل می‌شوند با سرعت تکثیر پیدا خواهند کرد. بنابراین با تزریق چربی سرعت پر شدن چین و چروک به خصوص شیار‌های عمیق در صورت افزایش پیدا می‌کند.

3- از طرف دیگر چون سلول‌های بنیادی در چربی باعث تکثیر سلول‌های جدید می‌شوند بنابراین قدرت تولید کلاژن و الاستین در پوست افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث سفت شدن پوست شما و از طرف دیگر جلوگیری از چین و چروک خواهد شد.

4- شما با ترانسفر چربی در عین حال که می‌توانید چهره خود را زیباتر کنید یا قسمت‌هایی از صورت یا بدن را فرم دهید می‌توانید از شر چربی‌های موضعی که در ناحیه شکم، پهلو و ران تجمع پیدا کرده‌اند خلاص شوید.

معایب تزریق چربی

هر یک از روش‌های زیبایی یکسری معایبی نیز دارد که باید در مقایسه روش‌های زیبایی، این معایب را در نظر بگیریم تا روشی با کمترین عیب را انتخاب کنیم:

1- با توجه به اینکه چربی به دما حساس است بنابراین شما تا مدتی نباید به محیط‌های گرم بروید. حتی تا یک ماه نباید به سونا و جکوزی رفت چون احتمال شل شدن چربی و حرکت آن در زیر پوست وجود دارد.

2- وقتی تزریق را انجام می‌دهید نباید به فکر رژیم غذایی یا ورزش‌های سنگین باشید چون در این صورت این چربی‌ها با سرعت زیاد آب شده و در نتیجه مدت زمان ماندگاری انتقال چربی پایین می‌آید.

3- اگر متخصص در استخراج و خالص‌سازی چربی به درستی عمل نکند و چربی ناخالص را به پوست شما تزریق نماید باعث ناهموار شدن پوست در محل تزریق و گلوله شدن چربی خواهد شد که مجبور هستید آن را استخراج کنید.

مراحل تزریق چربی چگونه است؟

فرآیند پیوند چربی شامل سه مرحله است:

  • استخراج چربی از ناحیه اهدا کننده با لیپوساکشن
  • تخلیه، ساکشن و پردازش چربی
  • تزریق مجدد چربی تصفیه شده به ناحیه ای که نیاز به بهبود دارد.

در مرحله اول، چربی از ناحیه اهدا کننده با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن استخراج می شود. این کار به بهترین وجه با روش های تخصصی و با استفاده از کانول های نازک لیپوساکشن و ایجاد سوراخ های کوچک انجام می شود. نکته مهم اینکه لیپوساکشن لیزری یا اولتراسونیک نباید برای استخراج استفاده شود، زیرا ممکن است سلول های چربی را از بین ببرد.

سپس چربی با تخلیه و ساکشن پردازش می‌شود تا مواد زائد، مایع اضافی و سلول‌های مرده از سلول‌های چربی زنده جدا شوند. یک روش جایگزین، شستن چربی با محلول نمکی استریل است. چربی هایی که دور ریخته می شوند سلول های چربی هستند که احتمالاً در پیوند چربی زنده نمی مانند و حتی می توانند برای سلول های سالم مشکل ایجاد کنند.

در مرحله آخر، چربی مجدداً به صورت قطرات کوچک در سراسر بافت زیر جلدی ناحیه گیرنده تزریق می شود. این کار برای اطمینان از خون رسانی درست و کامل به هر قطره از چربی است تا پیوند چربی بتواند زنده بماند.

کاربردهای تزریق چربی

خلاصه ای از کاربردهای رایج تزریق و حجم چربی تزریق شده به شرح زیر است:

تزریق چربی به صورت

با افزودن حجم به نواحی توخالی یا چروکیده مانند ناحیه زیر چشم و چین های نازولبیال ظاهر جوان را بازیابی می کند. به ترمیم جای زخم کمک می کند به گونه‌ها حجم می‌دهد تا استخوان‌های گونه‌ای بلندتر ایجاد شود. بافت و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

تزریق چربی به دست و پا

چین و چروک دست ها و پاها را کاهش می دهد و باعث جوانسازی ظاهر این نواحی از بدن می شود.

تزریق چربی به باسن

برای دستیابی به اندامی زیباتر و حجم دهی به باسن، می توانید تزریق چربی به باسن انجام دهید تا ظاهر باسن شما پرتر نشان داده شود.

عوارض تزریق چربی

از آنجایی که در جریان انجام اقدامات زیبایی همانند تزریق چربی پوست و بافت بدن دستکاری می‌شود پس طبیعی است که یکسری عوارض همانند التهاب، ورم و درد جزئی اتفاق بیفتد. این عوارض نهایتاً یک هفته دوام دارند و اگر شما به نکات مراقبتی مانند نرفتن به محیط‌های گرم، مصرف دارو‌های تجویز شده، نوشیدن آب کافی و پرهیز از دخانیات، الکل، دارو‌ها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون توجه داشته باشید ورم و التهاب در عرض یک تا دو هفته برطرف می‌شوند. اما از عوارض نادر ترانسفر چربی می‌توان به عفونت اشاره کرد که متاسفانه در اثر استریل نبودن محیط کلینیک و یا عدم رعایت نکات بهداشتی اتفاق می‌افتد.

ماندگاری تزریق چربی

انتقال چربی روش نیست که اثر ماندگاری داشته باشد. در بهترین حالت ممکن ۳ سال می‌توانید از نتیجه تزریق بهره‌مند شوید ولی در اغلب موارد نتیجه تزریق چربی یک سال فقط ماندگاری دارد. البته این موضوع به میزان حرکت عضلات هدف بستگی دارد. برای مثال فرض کنیم که شما تزریق چربی را برای درمان شیار خط خنده انجام داده‌اید. اگر در طول روز زیاد حرف می‌زنید چون عضلات این قسمت تحرک زیادی دارند چربی‌ها خیلی زود آب می‌شوند. و یا اگر تزریق چربی را به باسن انجام می‌دهید به دلیل اینکه در طول روز فشار زیادی به باسن وارد می‌شود باز هم مدت زمان ماندگاری آن کمتر خواهد بود.

آیا عمل تزریق چربی نیاز به بیهوشی دارد؟

پیوند چربی با طیف گسترده ای از داروهای بیهوشی انجام می شود. انتخاب بیهوشی معمولاً به حجم چربی که از ناحیه اهدا کننده از طریق لیپوساکشن استخراج می شود بستگی دارد. استخراج حجم کمی از چربی را می توان به راحتی با استفاده از یک بی حس کننده موضعی تحمل کرد. با این حال، حجم‌های بزرگتر (بیش از 500 سی‌سی) تقریباً همیشه نیاز دارد که بیمار با بیهوشی IV یا بیهوشی عمومی آرام‌ شود.

در حالی که بیهوشی موضعی می تواند توسط خود جراح پلاستیک انجام شود، بیهوشی IV یا بیهوشی عمومی باید حتما توسط یک پزشک متخصص بیهوشی انجام شود تا از بروز هرگونه خطر احتمالی برای بیمار در حین عمل جلوگیری گردد..

نکته مهم دیگر در خصوص تزریق چربی این است که مقدار چربی تزریق شده بر حسب سی سی اندازه گیری می شود و در نهایت با توجه به مشخصات بیمار و ناحیه ای از بدن که چربی فرآوری شده در آن تزریق می شود، متفاوت است.

مدت زمان بهبودی بعد از تزریق چربی چقدر است؟

پس از تزریق چربی می توانید مرخص شوید و نیازی به بستری نیست. بعد از اتمام عمل می توانید به منزل بروید و استراحت کنید. چند روز طول می کشد تا تورم و کبودی بهبود پیدا کند و شما می توانید فعالیت های روزمره خود را سر بگیرید. توصیه می شود در دوران بهبودی از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید. برای کاهش سریع تر تورم و کبودی از داروهایی که پزشک برای شما تجویز نموده است و همچنین کمپرس یخ استفاده کنید.

هزینه تزریق چربی

سؤال اغلب متقاضیان زمانی که به کلینیک‌های مختلف همانند‌ گرین بیوتی مراجعه می‌کنند این است که
 هزینه تزریق چربی چقدر می‌شود. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که چند فاکتور بر روی قیمت ترانسفر چربی تاثیر می‌گذارد:

شما کدام کلینیک را انتخاب کرده‌اید و این کلینیک چه خدماتی را برای شما در نظر گرفته است.

متخصص انتخابی چه سابقه‌ای دارد؟ آیا یک پزشک تازه کار را انتخاب کردید و یا به سراغ پزشکان حرفه‌ای می‌روید؟

قرار است متخصص از چه تکنیکی برای برداشت و تزریق چربی استفاده کند.

شما به چه میزان چربی برای تزریق به ناحیه هدف نیاز دارید.

کلام آخر

فرآیند ترانسفر چربی یک اقدام زیبایی بسیار حساس شناخته شده است. متخصص باید با دقت بالایی چربی‌ها را برداشت کرده و خالص‌سازی را انجام دهد. سپس تزریق را با نهایت ظرافت پیش ببرد تا تزریق در ناحیه هدف کاملاً طبیعی به نظر برسد. با توجه به آنچه که گفته شد کلینیک گرین بیوتی مفتخر است به شما عزیزان اعلام نماید که تحت نظر متخصصین حرفه‌ای، کاربلد و باسابقه آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی من جمله ترانسفر چربی برای شما عزیزان است. کافی است در جلسه مشاوره شرکت کرده و هر سوالی دارید از متخصصان ما بپرسید.

تزریق چربی یکی از تکنیک های موثر برای حجم دهی به صورت و بدن با ماندگاری بالا است. برای تزریق چربی در کلینیک گرین بیوتی با بهترین کیفیت و ماندگاری، با شماره 09354763828 تماس بگیرید.

منبع: کلینیک تزریق چربی در تهران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی گرین بیوتی

کلینیک زیبایی گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با مدیریت سرکار خانم دکتر گیتی غلامی فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی