اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211247816023848
در دسترس نیست

تزریق بوتاکس، بررسی کاربرد، مزایا و معایب آن

تزریق بوتاکس، بررسی کاربرد، مزایا و معایب آن

کد: 140211247816023848

، (اخبار رسمی): بوتاکس (Botax) در نقاطی از صورت که عضلات آن حرکت دارند تزریق می شود. با تزریق بوتاکس که حاوی سم بوتولینوم می باشد، عضلات آن ناحیه به طور موقت غیرفعال می شود.

تزریق بوتاکس، بررسی کاربرد، مزایا و معایب آن
تزریق بوتاکس

شما می توانید برای مشاوره بوتاکس و کسب اطلاعات بیشتر با مرکز گرین بیوتی با شماره ۰۹۳۵۴۷۶۳۸۲۸ تماس بگیرید.

بوتاکس (Botax) در نقاطی از صورت که عضلات آن حرکت دارند تزریق می شود. با تزریق بوتاکس که حاوی سم بوتولینوم می باشد، عضلات آن ناحیه به طور موقت غیرفعال می شود. علاوه بر رفع چین و چروک ها، تزریق بوتاکس خاصیت پیشگیری نیز دارد و شما می توانید قبل از ایجاد چین و چروک اقدام به تزریق کنید تا ظاهری جوان تر و زیباتر داشته باشید. بوتاکس بر خلاف روش های جوانسازی دیگری مانند تزریق چربی به صورت خاصیت حجم دهی ندارد.

بوتاکس علاوه بر جوانسازی، خاصیت درمانی نیز دارد و برای درمان میگرن، تعریق بیش از حد زیر بغل، سردرد و … از آن استفاده می شود.

کاربرد تزریق بوتاکس

مهم ترین کاربرد تزریق بوتاکس رفع چین و چروک پوستی است. امروزه این روش جوانسازی در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب است و برای رفع خطوط پیشانی، خط اخم، خطوط پنجه کلاغی و … استفاده می شود. چروک هایی که در اثر انقباض مکرر عضلات صورت به وجود می آیند با بوتاکس رفع می شوند. همچنین یک سری چین و چروک هایی وجود دارد که در اثر عوامل محیطی مانند تابش نور خورشید، آلودگی هوا، عدم رسیدگی به پوست و … ایجاد می شود که با بوتاکس قابل درمان است.

در ادامه بیشترین کاربرد تزریق بوتاکس را برای شما نام می بریم:

رفع چین و چروک و خطوط پیشانی

رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم

رفع خطوط بین ابروها

رفع خطوط بینی

لیفت ابرو و چشم

رفع خطوط ماریونت یا گوشه های دهان

رفع گودی زیر چشم

کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس

درمان میگرن

کاهش تعریق زیربغل

درمان پرش غیر ارادی پلک

درمان دیستونی گردن

درمان کمردرد شدید

درمان سردرد

درمان انحراف چشم

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس روشی غیرتهاجمی برای درمان چین و چروک است که مزایایی را به همراه دارد که عبارتنداز:

بوتاکس یکی از روش‌های زیبایی است که بدون جراحی انجام می‌شود. بنابراین خطر خونریزی و عوارض شدید را برای شما به همراه ندارد.

بدون اینکه نیازی به بیهوشی کامل باشد شما می‌توانید برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید.

در تزریق بوتاکس با توجه به اینکه عضلات ناحیه هدف به صورت موقت فلج می‌شوند بنابراین تا زمانی که بوتاکس در زیر پوست وجود دارد این عضلات حرکت نکرده و پوست شما بیش از این چروک نخواهد شد.

چند روز بعد از تزریق بوتاکس‌ و با برطرف شدن عوارضی همانند التهاب و ورم شما می‌توانید نتیجه تزریق را مشاهده کنید.

از آنجایی که تزریق بوتاکس نتیجه طولانی مدتی ندارد و اثر آن پس از چند ماه برطرف میشود و رفته رفته اثر آن کمتر و سپس از بین می رود در صورتی که مشکلی با آن داشته باشید و از نتیجه رضایت کامل نداشته باشید با کمی صبر می توانید ببینید که چهره به حالت قبل خود باز می گردد.

معایب تزریق بوتاکس

در کنار تمامی مزایایی که این درمان دارد در صورتی که به روشی ناصحیح و بدست افراد غیر متخصص انجام شود می تواند مشکل زا باشد. مشکلات تزریق بوتاکس عبارتنداز:

تزریق بوتاکس نتیجه دائمی ندارد و یک اقدام زیبایی کاملاً موقت به حساب می‌آید.

اگر متخصص در تعیین مقدار بوتاکس مورد نیاز و همچنین تنظیم محل دقیق تزریق دقت لازم را به خرج ندهد احتمال فلج شدن عضلات غیر هدف و در نتیجه بهم خوردن تقارن صورت وجود دارد.

خطا در تزریق و از طرف دیگر عدم رعایت نکات مراقبتی می‌تواند آسیب جدی به برخی از عضلات وارد کند و در نتیجه بوتاکس جابجا شده و به عضلات چشم و پلک شما آسیب وارد کند.

همه افراد کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس نیستند. از جمله افرادی که انجام بوتاکس برای آنها ممنوع است خانم های باردار و شیرده، بیماران عصبی، افراد دیابتی و بیماری های ویروسی، افراد با سابقه سرطان و شیمی درمانی و… هستند؛ بنابراین توصیه می شود پیش از انجام بوتاکس حتما پزشک خود را در جریان سوابق بیماری خود قرار دهید.

منبع: گرین بیوتی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی گرین بیوتی

کلینیک زیبایی گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با مدیریت سرکار خانم دکتر گیتی غلامی فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی