اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209057701923848
در دسترس نیست

هرآنچه لازم است از تزریق چربی به واژن بدانید

تزریق چربی به واژن

کد: 140209057701923848

، (اخبار رسمی): وقتی دهانه واژن بیش از اندازه چروک و افتاده شود همین موضوع هم اعتماد به نفس خانم‌ها را کم می‌کند و هم در حین رابطه منجر به درد زیادی برای آن‌ها خواهد شد. یکی از روش‌های بسیار عالی برای زیباسازی واژن، تزریق چربی به واژن است.

تزریق چربی به واژن
تزریق چربی به واژن در کلینیک گرین بیوتی

تزریق چربی به واژن با استفاده از چربی بدن خود فرد متقاضی انجام می‌گردد، پس از آنکه این چربی ها استخراج و فرآوری شد با استفاده از سرنگ‌ ریز تزریق چربی توسط متخصص در کلینیک گرین بیوتی انجام می شود.

 باید این واقعیت را بپذیریم که زیبایی دهانه واژن تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت رابطه جنسی دارد. وقتی دهانه واژن بیش از اندازه چروک و افتاده شود همین موضوع هم اعتماد به نفس خانم‌ها را کم می‌کند و هم در حین رابطه منجر به درد زیادی برای آن‌ها خواهد شد. یکی از روش‌های بسیار عالی برای زیباسازی واژن، تزریق چربی به واژن است. در این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی آنچه را که لازم است در مورد این روش بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مزایای تزریق چربی به واژن

خشکی واژن یکی از عارضه‌هایی است که متاسفانه خانم‌ها با افزایش سن و به خصوص بعد از یائسگی و همچنین در جریان حاملگی و زایمان طبیعی آن را تجربه می‌کنند. همین موضوع منجر به چروک شدن پوست دهانه واژن می‌گردد. بنابراین هم اعتماد به نفس آن‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و هم مقاربت درد زیادی را برای آن‌ها به همراه دارد. با انتقال چربی به واژن تمامی مشکلات زیر برای شما برطرف می‌شود:

شلی واژن شما درمان خواهد شد و پوست این قسمت کاملاً سفت می‌شود.

از طرف دیگر ترانسفر چربی به واژن نشت غیر ارادی مثانه برای خانم‌هایی که وارد یائسگی شده‌اند را درمان می‌کند.

همچنین تزریق چربی به واژن درمان‌کننده اختلال ارگاسمیک است.

مراحل تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن با استفاده از چربی بدن خود فرد متقاضی انجام می‌گردد. مراحل تزریق به صورت زیر می‌باشد:

مرحله اول: استخراج چربی

ابتدا متخصص باید به سراغ قسمت‌هایی از بدن برود که چربی‌های زیادی در آن انباشته شده و این چربی‌ها نسبت به رژیم و ورزش مقاوم شده‌اند. برای مثال ترجیحاً متخصص به سراغ ران، شکم و پهلو‌ها می‌رود. چربی‌ها باید با روشی استخراج شود که سلول‌های آن از بین نروند. به همین دلیل غالباً متخصص از روش لیپوماتیک برای برداشت چربی‌ها استفاده می‌کند. در این صورت بدون اینکه آسیبی به سلول‌های چربی وارد شود استخراج به طور کامل انجام خواهد شد.

مرحله دوم: سانتریفیوژ چربی‌ها

چربی‌های استخراج شده با مواد اضافه، سلول‌های مرده و همچنین مواد زائد همراه هستند که باید این مواد جداسازی شده و چربی خالص به دست بیاید چون در غیر این صورت هم نتیجه چربی یکنواخت و یکدست نشده و هم ممکن است مشکلاتی مانند عفونت را برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین متخصص فرآیند سانتریفیوژ را انجام می‌دهد.

مرحله سوم: تزریق چربی به واژن

در نهایت متخصص با استفاده از سرنگ‌های بسیار ریز تزریق چربی را انجام می‌دهد. اما اینکه چه مقدار به چربی نیاز دارید و آیا چربی‌ها باید در اندازه میکرو خرد شوند و یا چربی‌ها باید به اندازه نانو تزریق گردند، مسائلی هستند که توسط متخصص تشخیص داده خواهند شد. متخصص باید وضعیت پوست واژن را بررسی کند و روش مناسب را برای تزریق انتخاب نماید.

ماندگاری تزریق چربی به واژن

مدت زمان ماندگاری انتقال چربی به واژن بین ۶ ماه تا ۳ سال متفاوت خواهد بود. این موضوع در درجه اول به عملکرد متخصص بستگی دارد. آیا متخصص فرآیند خالص‌سازی را به درستی انجام داده است؟ آیا برای تزریق از تکنیک‌های پیشرفته استفاده کرده و تزریق دقیقاً در قسمت‌هایی که لازم بوده انجام شده است یا خیر؟ از طرف دیگر نوع چربی استخراج شده نیز بر روی ماندگاری تزریق چربی به واژن تأثیر دارد. یکی از بهترین نواحی که کاندیدای بسیار مناسبی برای برداشت است، چربی ناحیه ران است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

عوارض تزریق چربی به واژن

در جریان تزریق چربی به واژن پوست و بافت این قسمت دستکاری می‌شود التهاب و ورم یک عارضه کاملاً طبیعی است که در عرض چند روز برطرف می‌شوند. از طرف دیگر با از بین رفتن اثر بی‌حسی شما دردی را احساس می‌کنید که در صورت عدم تحمل این درد باید فقط مسکن‌های تجویز شده توسط متخصص را مصرف نمایید.

از عوارض نادر تزریق چربی به واژن باید به عفونت و نکروز اشاره کرد. این عارضه یا به دلیل استریل نبودن محیط کلینیک اتفاق می‌افتد و یا در صورتی که بهداشت را رعایت نکنید قطعاً شرایط برای عفونت در محل تزریق فراهم خواهد شد.

هزینه تزریق چربی به واژن

نمی‌توانیم مبلغ مشخصی را به عنوان قیمت تزریق چربی به واژن اعلام نماییم چون چند فاکتور بر روی هزینه نهایی کار تاثیر می‌گذارد:

1- متخصص از چه تکنیک و تجهیزاتی برای استخراج و سانتریفیوژ چربی استفاده می‌کند؟

2- آیا تزریق چربی براساس تکنیک میکروفت انجام می‌شود و یا متخصص به سراغ تکنیک نانو فت می‌رود؟

3- متخصص انتخابی شما چه مبلغی را به عنوان دستمزد در نظر گرفته است؟ پزشکان با سابقه دستمزد بالاتری دارند.

4- شما به سراغ کدام کلینیک رفته‌اید؟ کلینیک‌هایی که بهترین خدمات شامل مشاوره قبل از انجام اقدام زیبایی، حمایت از فرد متقاضی بعد از انجام تزریق چربی به واژن به صورت رایگان و حضور تیم حرفه‌ای در کنار متخصص را در نظر گرفته‌اند مبلغ بیشتری را نیز به عنوان هزینه ترانسفر چربی به واژن دریافت خواهند کرد.

لازم است این نکته را بیان کنیم که چون تزریق چربی به واژن یک اقدام زیبایی به حساب می‌آید بنابراین به هیچ عنوان حمایت بیمه شامل حال شما نخواهد شد و باید تمامی هزینه‌ها را خودتان شخصاً بپردازید.

مراقبت‌های قبل از تزریق چربی به واژن

همان اندازه که مهارت متخصص تأثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه انتقال چربی به واژن دارد آمادگی بدن شما برای تزریق نیز بسیار اهمیت داشته و بنابراین چند نکته را قبل از انجام این اقدام زیبایی رعایت کنید:

1- حداقل به مدت دو هفته قبل از ترانسفر چربی به واژن مشروبات الکلی و دخانیات را کنار بگذارید.

2- برای اینکه در حین برداشت چربی و تزریق آن خونریزی اتفاق نیفتاده و از طرف دیگر التهاب و کبودی تشدید نشود به مدت یک هفته قبل از انجام این اقدام زیبایی دارو‌های رقیق‌کننده خون، مکمل‌ها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون را به طور کامل کنار بگذارید.

3- در یک هفته قبل از تزریق چربی به واژن باید در آرامش کامل قرار داشته باشید چون استرس باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شده و در حین تزریق درد بیشتری را احساس خواهید کرد.

4- لازم است همه متقاضیان انتقال چربی به واژن حتماً قبل از انجام این اقدام زیبایی آزمایش خون انجام دهند تا سلامت عمومی آن‌ها مورد تایید متخصص قرار گیرد.

5- به مدت یک هفته قبل از انتقال چربی به واژن باید مصرف نوشیدنی‌های کافئین‌دار را کنار بگذارید تا از نظر عصبی بدن شما در شرایط نرمال و آرام قرار داشته باشد.

مراقبت‌های بعد از تزریق چربی به واژن

دو عامل تأثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه تزریق چربی به واژن دارند. اولین عامل مهارت متخصص در فرآیند استخراج، سانتریفیوژ و تزریق چربی به واژن است و عامل دوم میزان توجه فرد متقاضی به نکات مراقبتی در دوره نقاهت و پس از آن است. بنابراین با توجه به اهمیت این مسأله چند نکته مهم را بعد از انتقال چربی به واژن در نظر داشته باشید:

1- تمامی دارو‌هایی که متخصص برای شما تجویز می‌کند را دقیقاً در زمان توصیه شده مصرف نمایید.

2- بهتر است به مدت یک هفته به سراغ مواد غذایی و دارو‌های رقیق‌کننده خون نروید.

3- توصیه اکید داریم که حداقل به مدت دو هفته از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز نمایید.

4- در یک تا دو هفته اول به مسأله بهداشت توجه ویژه‌ای داشته باشید. حتماً ناحیه واژن را خشک و تمیز نگه دارید و لباس زیر خود را هر روز عوض کنید.

5- به مدت یک هفته نباید رابطه جنسی داشته باشید.

6- در یک تا دو هفته اول حتماً نوشیدنی‌های طبیعی کافی مصرف کنید و میزان مصرف آب را در طول روز بالا ببرید.

7- برای اینکه ورم و التهاب هر چه زودتر برطرف گردند بهتر است به مدت یک هفته به سراغ غذا‌های سرخ کردنی، خوراکی‌ها و مواد غذایی شور نروید و در عوض نوشیدن آب را بیشتر کنید.

تزریق چربی به واژن بهتر است یا ژل؟

برای جوانسازی پوست دهانه واژن می‌توان به سراغ تزریق ژل رفت ولی تزریق چربی از چند نظر برتری دارد:

1- چربی یک ماده طبیعی است که بدن شما با آن سازگار است پس خطر پس زدن یا ابتلا به عفونت حاد وجود ندارد.

2- از سوی دیگر چربی با سلول‌های بنیادی همراه است بنابراین زمانی که تزریق انجام می‌گیرد تکثیر سلولی باعث شاداب شدن پوست ناحیه واژن و درمان خشکی و سوزش آن خواهد شد. در صورتی که چنین ویژگی را نمی‌توان از تزریق ژل انتظار داشت.

3- اگر برخی از اندام‌های شما به دلیل تجمع چربی چاق هستند با تزریق چربی به واژن شما با یک تیر دو نشان می‌زنید. می‌توانید چربی‌های انباشته در قسمت‌هایی همانند شکم، پهلو و ران را نیز تخلیه کنید و به فرم ‌ایده‌آل بدن خود برسید.

کلینیک زیبایی گرین بیوتی با بهره گیری از برترین متدهای روز دنیا و تجهیزات مدرن اقدام به ارائه خدمات تزریق چربی نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با پزشک و کارشناسان مجموعه از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۴۷۶۳۸۲۸ با ما در ارتباط باشید.

منبع: https://greenbeautyclinic.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%a7%da%98%d9%86/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی گرین بیوتی

کلینیک زیبایی گرین بیوتی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با مدیریت سرکار خانم دکتر گیتی غلامی فعالیت خود را آغاز نموده است. عمده فعالیت این مرکز در زمینه تزریق چربی، ساکشن غبغب، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست و‌مو می باشد که میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان را دارا می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی