اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209277731324034
در دسترس نیست

چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟

کد: 140209277731324034

، (اخبار رسمی): کانادا امروزه به یک مقصد مطلوب برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل شده است و اعداد و ارقام نشان می‌دهد که در سال 2023 این کشور یکی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت تحصیلی به شمار می‌آید.

چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟
چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟
چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟
چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟
چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟
چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟

یکی از نکات جالبی که درباره تحصیل در کانادا وجود دارد تنوع بالای کشورهایی است که دانشجویان بین‌المللی از آن کشورها به این کشور مهاجرت کرده‌اند. از جمله کشورهایی که بیشترین درصد دانشجو در کانادا را دارند می‌توان به کشورهای هند، چین، فیلیپین، فرانسه، ایران و نیجریه اشاره کرد.

تحصیل در این کشور یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا به شمار می‌آید و تمامی این‌ها به شرطی است که شما با شرایط و روش‌هایی که برای مهاجرت به این کشور وجود دارند آشنا شده باشید. به همین علت نیز ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مراحلی که شما باید برای مهاجرت تحصیلی به این کشور طی کنید صحبت کرده و نکات مهم و کاربردی را در این خصوص به شما ارائه دهیم. پس اگر شما هم قصد تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را دارید مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

چرا باید کانادا را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنیم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود تا تحصیل در کانادا یک گزینه جذاب برای هر دانشجوی بین‌المللی باشد. در اولین قدم باید دقت داشته باشید که کشور کانادا به کشوری امن و با ثبات شهرت دارد و همین عامل نیز شرایط زندگی و تحصیل خوبی را برای شما در این کشور فراهم می‌کند. سیستم آموزشی این کشور دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با توجه به برتری و تنوعی که به دانشجویان در انتخاب رشته ارائه می‌دهد می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای ادامه تحصیل هر دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلی باشد.

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم تحصیل در کشور کانادا این است که شما پس از تحصیل در این کشور می‌توانید مجوزهای کار در کانادا را نیز دریافت کرده و ویزا و اقامت خود را در این کشور تمدید کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید 60 درصد از دانشجویانی که در این کشور مشغول به تحصیل می‌شوند معمولا پس از دوران تحصیل خود موفق می‌شوند اقامت دائمی کشور کانادا را دریافت کرده و مشغول به کار در این کشور شوند. فرصت‌های متنوع کاری در این کشور از دیگر مزایای تحصیل در آن به شمار می‌آید.

برای تحصیل در کانادا چه مراحلی باید طی شود؟

به طور کلی چهار مرحله وجود دارد که برای تحصیل در کانادا شما حتما باید این چهار مرحله را دنبال کنید. این چهار مرحله شامل موارد زیر می‌شوند:

1.       بررسی کنید که واجد شرایط برای تحصیل در کشور کانادا هستید. تسلط به زبان انگلیسی، داشتن تمکن مالی و البته رزومه علمی خوب و جذاب از جمله مهم‌ترین شرایطی است که برای تحصیل در کشور کانادا باید داشته باشید تا مجوزهای لازم برای مهاجرت تحصیلی به این کشور به شما داده شود.

2.       درخواست خود را آماده کنید: اگر واجد شرایط تحصیل در کشور کانادا هستید باید شروع به تهیه درخواست مجوز تحصیلی خود شوید. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمامی مدارک موردنیاز را آماده کرده و مشکلی برای مهاجرت به این کشور ندارید.

3.       درخواست صدور مجوز تحصیل خود را ارسال کنید: در این مرحله شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری درخواست خود را ارسال کنید و هم می‌توانید از طریق سامانه‌های الکترونیکی که در این زمینه طراحی شده‌اند این کار را انجام دهید.

4.       در صورتی که درخواست شما برای صدور مجوز تایید شد زمان آن خواهد بود که وارد خاک کشور کانادا شوید.

چقدر طول می‌کشد تا مجوز تحصیل در کانادا را دریافت کنیم؟

زمانی که طول می‌کشد تا درخواست شما به منظور اخذ مجوز تحصیل در کشور کانادا پردازش شده و نتیجه آن به شما اعلام شود کاملا به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که روی این زمان تاثیرگذار است کشوری است که شما در حال حاضر در آن زندگی می‌کنید. معمولا کوتاه‌ترین زمانی که طول می‌کشد تا درخواست شما بررسی شود بین یک تا دو هفته خواهد بود. با این حال برای برخی از متقاضیان این بازه زمانی تا 16 هفته نیز به طول می‌انجامد.

چه شرایطی برای تحصیل در کشور کانادا وجود دارد؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد تحصیل در کانادا را دارید باید بدانید که برای این کار شرایط خاصی نیاز است که در این بخش قصد داریم توضیحاتی را درباره این شرایط در اختیار شما قرار دهیم.

  • در اولین قدم شما باید نامه پذیرش خود را از یکی از موسسات آموزشی عالی کشور کانادا دریافت کنید.
  • نباید بیش از 150 روز از برنامه تحصیلی خود را مرخصی بگیرید.
  •  حتما باید تمکن مالی لازم برای زندگی در کشور کانادا را داشته باشید.
  • داشتن یک رزومه علمی خوب و البته مدرک زبان از دیگر شرایط مهم برای تحصیل در کشور کانادا به شمار می‌آید.
  • در صورتی که شما هم در خصوص هریک از این شرایط سوالاتی در ذهن دارید و به دنبال پاسخ این سوالات هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره ارائه شده توسط موسسه مهاجرتی صباویزا نیز در این زمینه استفاده کرده و از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

    هزینه تحصیل در کشور کانادا چقدر است؟

    اگر شما هم جز آن دسته از دانشجویانی هستید که نگرانی‌های زیادی در خصوص هزینه تحصیل در کانادا دارید باید بدانید که هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با کشورهایی نظیر استرالیا، ایالات متحده آمریکا و بریتانیا بسیار کمتر است و همین عامل نیز به کاهش هزینه‌های کلی شما کمک شایانی می‌کند. میانگین شهریه‌ای که دانشگاه‌های این کشور از شما دریافت می‌کنند تقریبا 29 هزار دلار در سال است که بخش عمده‌ای از این هزینه را می‌توانید با استفاده از بورسیه‌های تحصیلی پرداخت کنید.

    علاوه بر این شما برای پرداخت هزینه‌های زندگی در این کشور نیز می‌توانید به‌صورت پاره‌وقت در حین تحصیل مشغول به کار شده و با درآمدی که دارید هزینه‌های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنید.

    با کمک موسسه مهاجرتی صباویزا اقدام به تحصیل در کانادا کنید

    تحصیل در کانادا امروزه خواسته‌ای است که تقریبا هر دانشجویی علاقه‌مند به انجام آن است. برای این‌که بتوانید با موفقیت در این کشور مشغول به تحصیل شوید بدون شک به یک مشاوره جامع و کامل برای مهاجرت نیاز خواهید داشت که موسسه مهاجرتی صباویزا امروزه این خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد. مشاوران ما دارای تجربه کاری بالایی در این زمینه هستند و می‌‌توانند تمامی راهنمایی‌های لازم را به طور کامل در اختیار شما قرار دهند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    حقوقی و قانون