اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210197765625147
در دسترس نیست

رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟

کد: 140210197765625147

، (اخبار رسمی): همیشه شنیده میشود بین دو برند ساعت گیر کرده ایم.

رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟
رولکس در مقابل هابلوت: کدام بهتر است؟

در این مقاله میتوانیم شما را تا مقداری زیادی از مقایسۀ دو برند ساعت یعنی رولکس و هابلوت آگاه کنیم که قطعا میتواند در خرید ساعت مچی به شما عزیزان راهنمایی دهد.

ما اینجا هستیم تا به برخی از سوالات کلیدی که احتمالاً هنگام مقایسه آنها از خود می پرسید، بپردازیم. این دو برند لوکس هر دو بسیار محبوب هستند و اغلب در هنگام جستجوی یک ساعت لوکس از یک ساعت ساز معروف سوئیسی مورد توجه قرار می گیرند. هر دو برند ساعت های مچی فوق العاده ای تولید می کنند.

کدام برند بهتر است، رولکس یا هابلوت؟

مقایسه رولکس در مقابل هابلوت

رولکس تا به امروز، شماره 3 شناخته‌شده‌ترین برند سوئیسی در سراسر جهان را در اختیار دارد.

هابلوت، که نام آن در زبان فرانسوی به معنای "دریچۀ سوراخ" است، و نامگذاری آنها از ظاهر قاب و قاب پشتی آنها الهام گرفته شده است، در جایگاه شماره 40 از 50 برند برتر سوئیسی قرار دارد و هابلوت را به چهاردهمین برند ساعت سوئیسی شناخته شده در جهان تبدیل کرده است.

بنابراین در مورد تعداد نظر شما اگر هر ساعت را بپوشید، احتمال وجود دارد "سلام ، خوب رولکس!" بیشتر اوقات از آنجا که درصد بالاتری از مردم (که بسیاری از آنها به خودی خود "تماشاچی" نیستند) رولکس را در مقایسه با هابلوت به یاد می آورند. با این حال، هر کسی که در مورد تجارت ساعت سازی چیزی می داند، می داند که هابلوت نیز یک برند ساعت فوق العاده است، هرچند بسیار جوان تر.

قیمت هابلوت در مقابل رولکس

قیمت رولکس از حدود 500 دلار بیشتر از ارزان ترین هابلوت شروع می شود. در حال حاضر، مقرون به صرفه ترین رولکس جدید، ساعت مردانه رولکس اویستر پرپچوال39 میلی متری است و سپس ساعت های زنانه 33 میلی متری رولکس دیتجاست با قیمتی حدود 500 دلار بیشتر است. آنها از کالیبرهای اتوماتیک استفاده می کنند که موتورهای کاملاً مکانیکی هستند.

قیمت هابلوت از قیمت پایین تری نسبت به رولکس شروع می شود. با ساعت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند کلاسیک فیوژن لیدی 33 و 36 میلی‌متری یا هابلوت کلاسیک فیوژن اتوماتیک 42 میلی‌متری مردانه که حدود 150 دلار بیشتر از نسخه کوارتز 33 میلی‌متری زنانه است. این ساعت ها از موتورهای کوارتز مقرون به صرفه با باتری استفاده می کنند.

با این حال، باید سیب را با سیب مقایسه کنید. رولکس ساعت های کوارتز نمی سازد. آن ها فقط به تولید ساعت های مکانیکی می بالند که توسط دوستداران ساعت و مجموعه داران در سراسر جهان معتبرتر هستند. بله، در گذشته رولکس های کوارتز وجود داشت. رولکس اویستر کوارتز آخرین بار در سال 2001 در کاتالوگ آنها معرفی شد، اما از آن زمان آخرین اجرا، آنها این ایده را کنار گذاشتند و در عوض روی تولید فقط کالیبرهای مکانیکی با کیفیت بالا و با دقت بالا برای ساعت های خود تمرکز کردند.

بنابراین با توجه به موارد فوق، چه چیزی ارزش ارزان ترین کالیبر رولکس را در مقابل مقرون به صرفه ترین موتور کوارتز هابلوت تعیین می کند؟

این ما را به سؤال بعدی هدایت می کند.

هابلات یا رولکس: کدام یک ارزش بیشتری دارد؟

آیا هابلوت، ساعت خوبی است؟ بله. هر چند بین ارزش یک نام تجاری، شناخت یک نام تجاری و ارزش فروش مجدد یک همبستگی مستقیم وجود دارد. در حالی که برخی از ساعت ها به دلایل دیگری مانند نادر بودن یا وضعیت نمادین یک ساعت، ارزش فروش مجدد بالایی دارند. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه برند بهتر باشد، هنگام تلاش برای فروش آن، سود بیشتری دریافت خواهید کرد. این قانون با اکثر محصولات و نه فقط ساعت ها کار می کند.

با توجه به ارزش خیابانی ساعت‌های رولکس، واقعاً نمی‌توانید پاسخی را با یک قلم موی گسترده ترسیم کنید. با این حال، با توجه به میانگین درصدی که در ابتدا برای یک رولکس یا هابلوت پرداخت کردید در مقابل آنچه که می‌توانید آن را در بازار پیش فروش بفروشید، معمولاً هنگام فروش مجدد ساعت‌های رولکس در مقایسه با فروش مجدد ساعت هابلوت، بیشتر دریافت خواهید کرد. چه چیزی بهتر از رولکس در مورد میانگین ارزش فروش مجدد؟

حالا، در مورد اینکه چرا می خواهید یک ساعت رولکس یا هابلوت بفروشید؟ با این حال، بیایید به دلایل رایجی که چرا برخی از مردم یک ساعت هابلوت یا رولکس می‌خرند (یا نمی‌خواهند) و همچنین چرا هابلوت بسیار گران است نگاهی بیندازیم.

مزایا و معایب خرید ساعتهای هابلوت

مزایا

1) آن‌ها به ساعت‌های بسیار مد روز شهرت دارند، بیشتر ساعت‌هایی که روی مچ ظاهر می‌شوند، مانند Hublot Spirit of The Big Bang.

2) هابلوت دارای چند ساعت منحصر به فرد است که شاهکارهای ساعتی مانند مجموعه MP هستند

3) ساعت های ابتدایی آنها کمی مقرون به صرفه تر از رولکس هستند

4) هابلوت تعداد بسیار زیادی از مدل‌های یخ زده و بیلینگ دارد.

5) آنها از این نظر منحصر به فرد هستند که مواد و انواع مختلفی از بند ساعت را دارند.

6) آنها سابقه طولانی در ایجاد ساعت های اسپرت، تعداد زیادی ساعت با نسخه محدود و ساعت های نسخه ویژه منحصر به فرد دارند.

7) ساعتهای زیادی از بند رابر دارد. از سوی دیگر، رولکس تنها چند مدل با بندهای آلیاژ لاستیکی اویسترفلکس خود دارد، اما از زمانی که در Yachtmaster 40mm معرفی شد، به مجموعه دیتونا نیز راه یافت.

8) هابلوت دارای مدل‌های کوارتز است که دقت بیشتری را ارائه می‌دهند و به نگهداری کمتری نسبت به ساعت‌های مچی مکانیکی نیاز دارند.

معایب

1) آنها یک برند ساعت مچی بزرگ هستند اما به اندازه رولکس یک برند مشهور ساعت نیستند.

2) آنها معمولاً ارزش فروش مجدد مشابه ساعت‌های رولکس را ندارند که وقتی صحبت از میانگین ارزش فروش مجدد در بازار متعلق به قبل به میان می‌آید، پادشاه رولکس است.

3) آن‌ها به اندازه رولکس مدل‌های با قیمت فوق‌العاده بالا تولید نمی‌کنند (اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید) اما مجموعه‌ای عالی از مدل‌های صفحه سرد که برای یک رویال مناسب است، دارند.

در حالی که کارشناس های ساعت، هابلوت را به عنوان یک برند معتبر می شناسند که هم ساعت های مکانیکی و هم ساعت های کوارتز را ارائه می دهد. برخی از کارشناس های ساعت‌ از میکرومکانیک شگفت زده می‌شوند و این ناب‌گرایان تمایل دارند که ستایش برندهایی را کنند که منحصراً ساعت‌های کاملاً مکانیکی ارائه می‌دهند. این لزوماً به هیچ وجه یک مشکل نیست زیرا افراد زیادی نیز ساعت های کوارتز را ترجیح می دهند، اما با این وجود باید به آن اشاره کرد.

آیا هابلوت یک برند لوکس است؟ همانطور که از مزایا و معایب بالا می بینید که از طریق خط تولید و طراحی منحصر به فرد خود، هابلوت نام تجاری خود را در بازار ساعت های لوکس به عنوان سازنده ای که ساعت هایی را برای افراد ترند تولید می کند که از طرح ها و ساعت هایی که منحصر به فرد هستند و در هیچ یک از آنها سنتی نیستند، تولید می کند، قرار داده است. معنی کلمه هوبلو یک برند آینده‌نگر است که بسیاری از تماشاگران آن را یک «مارک ساعت بازاریابی» می‌دانند که اساساً یک برند جوان‌تر، از نظر تاریخی کم‌اهمیت‌تر و گاهی کمتر تثبیت‌شده است که یک استراتژی بازاریابی قاتل دارد که برای آنها خوب کار می‌کند.

آیا ساعت های هابلوت ارزش پولی دارند؟ هابلوت به استفاده از هنر همجوشی برای تولید ساعت با استفاده از موادی که به طور سنتی در ساعت‌ها یافت نمی‌شوند، افتخار می‌کند و همچنین تعداد زیادی از انواع مختلف گزینه‌های رنگی و انواع نوارهای مختلف را ارائه می‌دهد. آنها همچنین قیمت رقابتی دارند و در چند سال اخیر به جای استفاده از موتور‌های ETA ébauche در تلاش برای ارتقای اعتبار برند در بازار، شروع به تولید موتور های داخلی خود کرده‌اند. برای بسیاری، این دلایل قیمت بالای آنها را توجیه می کند. از سوی دیگر، برای برخی، این کافی نیست. تا به امروز، هیچ پاسخی به اتفاق آرا وجود ندارد. باید ببینید آیا این عوامل برای شما ارزش دارند یا خیر.

مزایا و معایب خرید ساعت رولکس

مزایا

1) آنها شناخته شده ترین برند ساعت های لوکس در جهان هستند

2) آنها به طور کلی ارزش فروش مجدد بهتری نسبت به اکثر برندهای ساعت لوکس دارند

3) آن‌ها مدل‌های زیادی با قاب‌های الماسی، صفحه‌های پاوه (صورت‌های سنگ فرش شده با الماس)، انواع فلزات گرانبها (اگر به آن علاقه دارید) دارند.

4) بسیاری از نوآوری‌ها توسط شرکت رولکس به ثبت رسیده‌اند، مانند آبی پاراکروم، بند اویسترفلکس، آلیاژ طلای اوررز (رزگلد)، درج‌های قاب سراکروم، تاج‌های سیم‌پیچ قفلی توین لاک و تریپلاک و غیره.

5) رولکس چندین ساعت نمادین مانند رولکس سابمارینر و رولکس دیتونا، اکسپلورر، سی-دوویلر و غیره ساخته است.

معایب

1) آنها معمولاً کمی گرانتر از هابلوت هستند

2) شما به اندازه هابلوت حق انتخاب بند های مختلف ندارید

3) آن‌ها به اندازه هابلوت ساعت‌های نسخه ویژه و ساعت‌های نسخه محدود ندارند

4) هابلوت گزینه های بند لاستیکی متفاوتی نسبت به رولکس دارد

این بود حداکثر اطلاعاتی که میشد دربارۀ این دو برند به شما داد و حق انتخاب با شماست. برای خرید ساعت رولکس یا هابلوت میتوانیم فروشگاه میراکو را به شما پیشنهاد کنیم که متخصص ترین فروشگاه ساعت مچی در کشور عزیزمان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس