اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211177809725282
در دسترس نیست

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

کد: 140211177809725282

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران توسط بهترین تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین به صورت شبانه روری با ضمانت 6 ماه دارای 5 شعبه فعال 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران
تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران توسط بهترین تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین به صورت شبانه روری با ضمانت 6 ماه دارای 5 شعبه فعال 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

تعمیر ماشین ظرفشویی (Dishwasher repair) یکی از خدمات تهران سرویس آنلاین به پایتخت‌نشینان عزیز است.
تعمیرات انواع برند ظرفشویی طبق نرخ اتحادیه و با استفاده از قطعات اورجینال توسط بهترین متخصصان مجموعه با ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماه به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.
برای ثبت درخواست خود همین حالا با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین به منزل خود در تماس باشید.
این روزها با پیشرفت زندگی مدرن و ماشینی نیاز خانوارها به استفاده از وسایلی همچون ماشین ظرفشویی بیشتر شده و در اغلب منازل شما مدل‌های مختلفی از ماشین‌های ظرفشویی را خواهید دید. دستگاهی که در مدت‌زمان کوتاه می‌تواند ظروف بسیاری را مورد شست‌وشو قرار دهد.
بحث امروز این مقاله درباره آموزش عیب‌یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوده و ما قصد داریم به شما عزیزان آموزش دهیم که چگونه در صورت بروز مشکل در ظرفشویی خود آن را برطرف کرده و به بدون پرداخت هزینه دستگاه خود را در منزل تعمیر کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و سؤالات خود را در بخش چت آنلاین و یا کامنت همین مقاله با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران:

پیشرفت تکنولوژی با تمام مزایای خود نکات منفی ای نیز در پی دارد. بروز مشکلات پیاپی در دستگاه‌های مورداستفاده باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان به‌صورت مدام به تعمیرکاران زبده احتیاج داشته تا بتواند مشکلات دستگاه آنها را برطرف نماید.
خرابی مکرر ماشین‌های ظرفشویی و سیستم پیچیده‌ای که رفع عیب این دستگاه را با دشواری روبرو می‌سازد، از جمله مشکلات عدیده هستند است که در طول سال‌ها استفاده برای ماشین‌های ظرفشویی رخ می‌دهند. مشکلاتی که بعضاً رفع هریک از آنها هزینه قابل‌توجهی دارد.
در این میان تهران سرویس آنلاین با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در کنار شما مشتریان عزیز است تا ضمن تعمیر دستگاه شما براساس نرخ مصوب اتحادیه با بالا بردن کیفیت خدمات از بروز مشکلات متعدد در دستگاه شما جلوگیری کرده و رضایت مشتریان خود را هدف اصلی مجموعه قرار دهد.
اگر قصد دارید ظرفشویی خود را با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر کنید تنها کافی است یکبار از خدمات تهران سرویس آنلاین استفاده کنید ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماه بیانگر صداقت ماست.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل:

اگر ساکن پایتخت هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی خود روی تهران سرویس آنلاین حساب کنید. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم‌خانگی در زمانی کوتاه، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات موردنیاز شما را در همان روز ثبت درخواست در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام دهد.
امروزه ظرفشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم هر خانه‌ای است؛ بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در آن، زندگی روزمره ما دچار اختلال می‌شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین ظرفشویی‌های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی چون ال جی، سامسونگ و بوش می‌روند. اما حتی بهترین برندها نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر دستگاهتان خراب شده اجازه ندهید ظرف های کثیف روی‌هم تلنبار شوند و بلافاصله جهت تعمیر ظرفشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.
مرکز تخصصی تهران سرویس آنلاین دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی از جمله ال جی، سامسونگ، آاگ، کنوود، بوش، کندی و … است. تکنسین‌های این مجموعه آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده‌اند و با تکنولوژی به‌کاررفته در این دستگاه آشنایی کافی دارند. ازاین‌رو برای تعمیرات دستگاه شما انتخابی مطمئن محسوب می‌شوند.
تهران سرویس آنلاین با تیم متخصصان خود تعمیرات ماشین ظرفشویی شما عزیزان را در کوتاه‌ترین بازه زمانی در منزل شما عزیزان انجام خواهد داد. برای ثبت درخواست خود همین حالا با ما در ارتباط باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی با قطعات اصلی:

امروزه کیفیت خدمات تعمیراتی بیش‌ازپیش اهمیت دارد، چرا که بسیاری از افراد در تعمیرات خود از قطعات بی‌کیفت چینی استفاده کرده و دستگاه مشتری را دچار مشکلات حادتری می‌کنند.
پیش از تعمیر، بسیاری از افراد در مورد هزینه تعمیر ظرفشویی سؤال می‌پرسند. هزینه تعمیر به فاکتورهای مختلفی مانند مدل ظرفشویی، آسیب وارد شده و قطعات موردنیاز آن بستگی دارد. گاهی اوقات به طور هم‌زمان، ظرفشویی دچار چندین نوع اختلال است که هر یک نیاز به تعویض قطعه یا تعمیر اساسی دارند. در چنین مواقعی، اهمیت استفاده از قطعات اصلی افزایش می‌یابد. در صورت عدم استفاده از قطعات اورجینال، احتمال آسیب مجدد به دستگاه بیشتر شده و هزینه‌های جانبی هم‌افزایش می‌یابد. پس پیش از تعمیر ماشین ظرفشویی، در مورد کیفیت قطعات مورداستفاده تحقیق کنید.
در مجموعه تهران سرویس آنلاین تمامی تعمیرات با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام شده و به همین دلیل تمامی خدمات به مدت ۶ ماه از زمان صدور فاکتور گارانتی میشوند.
اگر شما عزیزان نیز قصد استفاده از خدمات تهران سرویس آنلاین را دارید همین حالا با ما در تماس باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی با ضمانت :

امروزه با گران شدن قیمت لوازم خانگی بیشتر مردم به دنبال یک شرکت معتبر برای تعمیرات ماشین ظرفشویی خود هستند.تا بتوانند برای زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده نمایند.
مجموعه تهران سرویس آنلاین در حدود ۱۰ سال است که در زمینه تعمیرات انواع برند و مدل ماشین ظرفشویی فعالیت داشته و توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان را بدست آورد.
پس از پایان خدمات تعمیرکار به شما یک فاکتور ارائه کرده و ضمانت خدمات شما به مدت ۶ ماه از زمان صدور فاکتور محاسبه میشود.

چرا تعمیرکار ماشین ظرفشویی خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

– دارای تیم متخصصان باسابقه کاری حداقل ۱۰ سال در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی
– تکنسین‌های دوره‌دیده و آشنا به زبان
– سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
– حداقل زمان مورد نیاز برای حاضرشدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
– تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
– ضمانت‌نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
– استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
– سرویس‌دهی به طور شبانه‌روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها
-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
-بالاترین رضایت مردمی
-ارائه خدمات تمامی برندهای ماشین ظرفشویی در تهران
-اعزام نیرو در کوتاه ترن بازه زمانی به سراسر پایتخت

هزینه تعمیر ظرفشویی و قیمت قطعات ماشین ظرفشویی چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از سؤالاتی که از کارشناسان تهران سرویس آنلاین پرسیده می‌شود هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی است. جزئیات هزینه تعمیر ظرفشویی در مجموعه ما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هرگز هزینه اضافی از مشتریان عزیز دریافت نمی‌شود.
اما برای دریافت دقیق هزینه‌ها باید کارشناس متخصص از دستگاه بازدید کرده و پس از بازدید و عیب‌یابی دقیق کارشناس امکان اعلام هزینه وجود خواهد داشت.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار ماشین ظرفشویی :

برای ثبت درخواست تکنسین ماشین ظرفشویی تنها کافی است با شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل کرده و با ثبت نشانی و مشخصات دستگاه خود ساعت حضور تکنسین در منزلتان را تعیین نمایید.
دومین راه جهت ثبت درخواست تکنسین از طریق فرم درخواست خدمات تهران سرویس آنلاین است که در این قسمت شما با ثبت مشخصات دستگاه به علاوه نشانی خود منتظر تماس از سوی پشتیبانی شرکت بمانید، پس از تماس پشتیبان با شما درخواست ثبت شده و تعمیرکار ظرفشویی در ساعت معین در محل حاضر خواهد بود.
۱. ثبت درخواست تعمیر ظرفشویی از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۲. ارسال پیامک تأیید درخواست به همراه کد اشتراک مشتری از طرف پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۳. ارسال پیام حاوی مشخصات تکنسین از سوی پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۴. تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورودی و دریافت لوکیشن دقیق مشتری عزیز
۵. شروع به کار تکنسین جهت تعمیرات ماشین ظرفشویی
۶. ارائه فاکتور به مشتری عزیز و پرداخت آن بعد از اتمام تعمیرات
۷. تماس پشتیبانی تهران سرویس آنلاین به جهت ثبت گارانتی و ثبت میزان رضایت مشتریان

عیب یابی ماشین ظرفشویی :

مشکلات ماشین ظرفشوییعلت احتمالی

روشن نشدن ماشین ظرفشوییوصل نبودن جریان برق، خراب شدن قفل درب، وجود مشکل در برد الکترونیکی و تایمر

بوی نامطبوع از ظرفشوییانسداد فیلتر و پمپ تخلیه، گرفتگی شیلنگ تخلیه، گیر کردن ذرات مواد غذایی در بازوی آبپاش

نشت آب از ماشین ظرفشوییخراب شدن لاستیک دور درب، انسداد یا پارگی شیلنگ تخلیه، معیوب شدن پمپ ظرفشویی

تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشوییاستفاده از مواد شوینده نامناسب، خراب شدن بازوهای آبپاش، باقی ماندن چربی و ذرات غذا داخل دستگاه

تخلیه نشدن آب ظرفشوییگرفتگی فیلتر تخلیه، شیلنگ تخلیه آب یا فاضلاب خروجی آب

آبگیری نکردن ظرفشوییعیوب بودن شیر ورودی آب یا شیر برقی، خراب شدن قفل درب

خشک نشدن ظروف در ظرفشوییخراب شدن المنت گرمایی یا ترموستات

ماندن کف در ماشین ظرفشوییاستفاده از شوینده نامناسب، ایراد در دریچه ورودی آب، پر کردن بیش از حد مخزن شوینده

باز نشدن قرص ماشین ظرفشوییخرابی دیسپنسر، متوقف شدن چرخه شستشو، بسته شدن راه ورود قرص

ازجمله خدمات ظرفشویی تهران سرویس آنلاین

از جمله این خدمات مجموعه ما در زمینه تعمیرات ظرفشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر و یا تعویض المنت هیتر ظرفشویی

تعویض قفل درب ظرفشویی و سوئیچ آن

تعویض شیر برقی ورودی آب

تعویض نوار لاستیکی دور درب

تعمیر پمپ تخلیه ظرفشویی و یا تعویض با پمپ تخلیه فابریک

تعویض فیلتر پمپ

تعویض بازوهای آبپاش

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ظرفشویی

تعویض موتور مقسم آب

تعمیر و تعویض موتور ظرفشویی

تعویض شیر برقی ظرفشویی

سرویس ماشین ظرفشویی

نصب ماشین ظرفشویی

جرمگیری

رفع پوسیدگی درب ماشین ظرفشویی

تعمیر مجموعه قفل درب

رفع مشکل تخلیه نشدن آب، گرم نکردن آب، عدم ورود آب در ماشین ظرفشویی

رفع مشکل خاموش شدن یا روشن نشدن ماشین ظرفشویی در حین کار

رفع مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در شمال تهران:

مشتریان عزیز ساکن مناطق شما پایتخت به‌منظور ثبت درخواست تعمیرکار ماشین ظرفشویی خود می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۲۶۶۹۱۹۶ و یا چت آنلاین سایت اقدام نمایند.از زمان ثبت درخواست شما عزیزان تا حضور تکنسین تنها ۱ ساعت به طول خواهد انجامید.تیم تخصصی تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۱۰۰ تکنسین مجرب و حرفه‌ای در زمینهٔ تعمیرات ماشین ظرفشویی در کنار شماست تا کیفیت بالای خدمات را با کمترین هزینه تجربه کنید.گارانتی ۶ ماه خدمات ارائه شده تضمین گر کیفیت ماست.

تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران:

اگر شما عزیزان ساکن مناطق غربی پایتخت هستید، دیگر نگران تعمیرات ماشین ظرفشویی خود نباشید. تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبهٔ غرب تهران با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ امکان اعزام نیرو در کمتر از ۱ ساعت در تمام طول شبانه‌روز برای شما عزیزان فراهم کرده است.تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط بهترین متخصصان پایتخت در کمترین زمان و با ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماه خدمات صورت‌گرفته و شما عزیزان با دریافت کد اشتراک مجموعه می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مشتریان مجموعه برخوردار شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در شرق تهران:

شهروندان عزیز ساکن شرق و یا جنوب شرق تهران به جهت ثبت درخواست تعمیرکار ماشین ظرفشویی خود با شماره تماس ۷۷۲۴۱۵۰۵ تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین مشخصات خود را ثبت نمایند.اعزام نیرو به‌تمامی مناطق شرق پایتخت در کمتر از ۱ ساعت امکان‌پذیر خواهد بود.شعبه شرق تهران به‌صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشتریان عزیز بوده و ارائه تمام خدمات تعمیراتی با گارانتی ۶ ماه صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرکز تهران:

یکی از مشکلات مشتریان عزیز ساکن مناطق مرکزی تهران وجود طرح ترافیک بوده که ارائه بسیاری از خدمات را برای این شهروندان با مشکل مواجه کرده است.اما متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی پایتخت حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی مشتریان عزیز می‌نمایند. تنها کافی است برای ثبت درخواست تعمیرکار ماشین ظرفشویی با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین سایت مشخصات خود را ثبت نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در جنوب تهران:

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب ظرفشویی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.شعبه جنوب تهران باتوجه‌به درخواست بسیاری از مشتریان عزیز به‌صورت حضوری به ارائه خدمات تعمیراتی پرداخته و امکان خرید حضوری قطعات را نیز برای همکاران فراهم کرده است.پیش از حضور در این شعبه ضمن تماس قبلی ساعت مراجعه خود را فیکس نمایید.

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین:

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید، پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیک‌ترین تکنیسین را برای شما اعزام می‌کنند. مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

پس از ثبت درخواست توسط مشتریان عزیز نزدیک‌ترین تکنسین در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر بوده و نسبت به رفع مشکل ماشین ظرفشویی شما عزیزان اقدام خواهد کرد.اما درصورتی‌که ساعت مشخصی را برای حضور تعمیرکار ماشین ظرفشویی خود در نظر گرفته‌اید، در هنگام ثبت درخواست با کارشناس پشتیبان ساعت حضور را اعلام نمایید.برای دریافت خدمات در روزهای تعطیل و بخصوص جمعه‌ها می‌توانید از چند روز قبل ساعت و روز مدنظر را با کارشناس پشتیبانی فیکس کرده تا تعمیرات شما در تایمم مقرر انجام گردد.

اگر از ارائه خدمات ماشین ظرفشویی ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰۰ پشتیبان فعال در راستای ثبت نظرات شما عزیزان آماده است، تا تمامی نظرات و انتقادات شما را در بهبود ارائه خدمات تهران سرویس آنلاین به کار گیرد.بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صورت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش‌آمده کافی است با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی مهندسی هیرمان تکنیکال

هیرمان شاپ با بیش از 10 سال سابقه درخشان در فروش تجهیزات پکیج و کولر گازی حالا بصورت آنلاین و 24 ساعته در خدما شماست

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید