اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211177809925282
در دسترس نیست

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال در تهران

کد: 140211177809925282

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیر یخچال توسط بهترین متخصصان تهران سرویس آنلاین با ارائه ضمانت نامه 6 ماه به صورت شبانه روزی در سراسر تهران 22669196-44284743-77241505-55795334-66593368

تعمیر یخچال در تهران
تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال توسط بهترین متخصصان تهران سرویس آنلاین با ارائه ضمانت نامه 6 ماه به صورت شبانه روزی در سراسر تهران 22669196-44284743-77241505-55795334-66593368

تعمیر یخچال (Refrigerator repair ) یخچال یکی از اساسی ترین وسایل برقی مورد نیاز تمامی آشپزخانه هاست، به طوریکه و میتوان گفت بدون این وسیله آشپزخانه هیچ معنایی نخواهد داشت.بسیاری از مردم یخچال را قلب تپنده ی آشپزخانه میدانند.
این وسیله ی پرکاربرد و محبوب در طول زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده تا علاو بر رفع نیازهای ضروری به کمک ما آمده تا برخی احتیاجات غیر ضرور ما را نیز برطرف نماید.
یکی از مهم ترین دغدغه در کشورما پیش از خرید یخچال فریزر مد نظر اطمینان یافتن از شرکت های پشتییبان و ارائه دهنده خدمات پس از فروش این سیستم سرمایشی است چرا که با توجه به نامعلوم بودن وضعیت برندهای وراداتی اطمینان به شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش یک برند بسیار سخت شده است.
اما در این میان ما این نوید را به شما عزیزان خواهیم داد، که  شرکت تهران سرویس آنلاین ارائه دهنده خدمات پش از فروش تمامی برندهای یخچال فریزر ئر تهران آماده است تا خدمات مورد نیاز شما عزیزان را در کمتر از یک ساعت ارائه دهد.
تیم فنی تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۲۰۰ تکنسین مجرب و دوره دیده با سابقه ی کاری بالای ۵ سال در کنار شماست تا آسایش را به منزل شما عزیزان برگرداند.فرقی نمیکند یخچال شما از چه برندی و چه مدلی است ، در مجموعه ما خدمات :

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال ساید بای ساید

تعمیرات یخچال فریزر دو قلو

تعمیرات یخچال فریزر کمبی

با بهترین تیم فنی انجام میپذیرد.
یخچال ها در مدلها و برند های مختلفی در بازار وجود دارند ،که تنها وجه تمایز آن ها از یکدیگر کیفیت قطعات آنهاست برای آنکه بتوانند ۲۴ ساعت شبانه روز بدون حتی یک لحظه توقف در خدمت ما انسانها باشند.
این مقاله تهران سرویس آنلاین را هرگز از دست ندهید ، چرا که قصد داریم نکات مهمی درباره تعمیرات یخچال ، تعمیرات یخچال ساید ، تعمیر یخچال های دوقلو  و نحوه ی عیب یابی صحیح آنها پردخته ایم، تا بتوانیم به شما عزیزان در نگهداری درست از این وسیله کمک کنیم و هزینه های تعمیراتی شما را تا حد ممکن کاهش دهیم.
در صورت نیاز به مشاوره از طریق چت آنلاین و یا تماس با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین اقدام کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
برای دانلود فایل تعمیر یخچال اینجا کلیک کنید.

تعمیر یخچال در تهران:

تعمیرات یخچال از جمله خدماتی  است ، که در تهران سرویس آنلاین توسط متخصصین با تجربه انجام میشود ،چرا که تعمیر این وسیله برقی که عضوجدانشدنی از  زندگی ماست، علاوه بر تخصص نیازمند تجربه و سابقه کاری بسیار بالایی است.
در تهران سرویس آنلاین تعمیرات تمامی برندهای یخچال موجود در کشور با ضمانت ۶ ماهه انجام می گیرد.
در نظر داشته باشید ،تعمیرات یخچال تا زمانی که نیازمند تعمیر موتوری نداشته باشد ، در محل سکونت شما صورت می گیرد، اما در صورتی که تشخیص تکنسین ایراد موتوری یخچال شما باشد ، موتور یخچال باز شده و برای تعمیرات تخصصی به تعمیرگاه ارسال می شود، تا در کمترین زمان ممکن تعمیر موتور یخچال شما انجام شده و برای نصب مجدد برای تکنسین فرستاده شود.
تعمیرات یخچال قدیمی که به ظاهر کمی سخت تر از یخچال های مدرن امروزیست نیز توسط تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین انجام میگردد.
شما با مطالعه این مقاله با نحوه عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر های ایرانی و خارجی تا حد زیادی آشنا خواهید شد.در صورت نیاز به مشاوره از طریق چت آنلاین و یا کامنت همین مقاله با مشاوران ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید :

یخچال فریزرهای ساید بای ساید به دلیل زیبایی بسیار چشم نواز، داشتن فضای مناسب و امکانات ویژه امروزه به یکی از یخچال فریزر های پر فروش مبدل شده است.
انواع برند های ایرانی و خارجی این مدل از یخچال با توجه به بودجه و سلیقه ی مشتریان هر روز در حال خرید و فروش است و تنها موردی که بعد از خرید برای مصرف کنندگان پیش می آید، نحوه ی ارائه خدمات پس از فروش این محصولات است.
در پاسخ به این سوال مشتریان عزیز باید بگوییم که برندهای ایرانی با توجه به داشتن شرکت های فعال پشتیبانی در ایران دارای ۵ سال ضمانت بوده و برای برندهای خارجی وارداتی که پشتیبانی از برند اصلی وجود ندارد، شرکت هایی همچون تهران سرویس آنلاین در حال ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز میباشند.
تیم تخصصی تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در کنار شما پایتخت نشینان عزیز خواهد بود، تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت تعمیرات یخچال فریزر شما را انجام دهد.

تعمیرات یخچال قدیمی :

با توجه به افزایش بی سابقه قیمت های خرید یخچال فریزر بسیاری از دارندگان این وسیله بیشتر تمایل به انجام تعمیرات از خود نشان میدهند.اما برای انجام تعمیرات این مدل یخچال فریزر مشکلاتی نیز وجود دارد.
چرا که به دلیل قدیمی بودن بسیاری از مدل های موجود مشتریان عزیز از نبود قطعات بسیار گله مند بوده و در طی صحبت با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین از عدم ارائه خدمات توسط شرکت ها بسیار آزرده خاطر هستند.
در همین راستا شرکت تهران سرویس آنلاین این نوید را به مشتریان عزیز خود میدهد، که تعمیرات انواع مدل یخچال فریزرهای قدیمی در این شرکت انجام شده و تامین قطعات نیز توسط تکنسین اعزامی صورت خواهد گرفت.
برای ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزرهای قدیمی خود همین حالا از طریق تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین و یا چت آنلاین سایت اقدام نمایید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات یخچال در تهران سرویس آنلاین :

شما عزیزان میتوانید از طریق شماره تماس شعب تهران سرویس آنلاین ،فرم درخواست خدمات و یا چت انلاین که در گوشه ی تصویر سمت راست قرار داده است با تیم پشتیبانی در تماس بوده و با درخواست خود را ثبت نمایید.

بعد از ثبت درخوسات تعمیرکار از هریک از روش های بالا یک پیامک حاوی کد  اشتراک در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال شده که این کد اشتراک برای فعال سازی گارانتی ۶ ماه باید نزد شما محفوظ بماند.

قبل از حضور تکنسین در محل ک پیامک دیگر حاوی اطلاعات تکنسین برای شما ارسال شده و در همان زمان تکنسین برای تعیین زمان حضور با شما تماس گرفته و زمان حضور را با شما چک خواهد کرد.

زمان تقریبی حضور تکنسین در شرایط عادی بین ۶۰ الی ۹۰ دقیقه پیش بینی میشود، که این تایم میتواند با تایم مورد نظر شما تغییر یابد.

بعد از حضور تکنسین و انجام خدمات یک فاکتور دارای سربرگ و مهر تهران سرویس آنلاین به شما عزیزان ارائه میشود که بهتر است با درج کد اشتراک بر روی آن تا ۶ ماه گارانتی نزد شما عزیزان محفوظ بماند.

طی یک الی ۳ روز کاری پشتیبانی برای درج نظرات شما از خدمات ارائه شده با شما عزیزان در تماس خواهند بود.

نکته مهم توجه داشته باشید : از هرگونه تماس مستقیم باتکنسین خودداری نمایید، چرا که در صورت بروز این اتفاق دستگاه شما از گارانتی مجموعه خارج شده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی به عهده نخواهد گرفت.

تعمیر فوری یخچال فریزر :

از آنجایی که قلب تپبنده هر آشپزخانه یخچال فریزر آن است،در صورت بروز مشکل باید تعمیرات ان به سرعت انجام گیرد.
فرقی نمیکند، یخچال فریزر شما از چه برندی است، تهران سرویس آنلاین تیم متخصص تعمیرکاران تمامی برندها را داشته و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.
برای تعمیر یخچال فریزر خود کافی است با تماس با نزدیکترین شعبه تهران سرویس انلاین به محل سکونت خود مشخصات خود را ثبت کرده و منتظر حضور کارشناسان تهران سرویس آنلاین باشید.
تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۱۰۰ تکنسین متخصص در سراسر شهر تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر به مشتریان عزیز میباشد.

چرا تعمیرکار یخچال فریزر خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهیم :

تهران سرویس آنلاین دارای تیم فنی متخصص و دوره دیده با بیش از ۵ سال تجربه برای تعمیرات انواع برند یخچال فریزر است.

تهران سرویس آنلاین اولین مجموعه ای بوده که برای هر برند تیم فنی خود را داشته و به صورت تخصصی تعمیرات یخچال فریزر شما را انجام میدهد.

سرعت در ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران ما را از سایرین متمایز کرده است.

اعزام نیرو در کمتر از ۱ ساعت در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران

پشتیبانی آنلاین در کمتر از ۱ دقیقه

تعمیرات یخچال فریزر در محل بدون نیاز به جابه جایی

پایین ترین نرخ تعمیرات در تهران

ارائه گارانتی  ۶ ماه برای خدمات ارائه شده

وقت شناسی و خوش قوی تکنسین

تعمیرات یخچال فریزر به صورت شبانه روزی :

یکی از رایج ترین مشکل در بین مردم عزیز خودداری ارائه خدمات شرکت های خدماتی در ساعات ۱۲ نیمه شب الی ۹ صبح است، در طی تماس های بسیاری از مشتریان مبنی بر پاسخ گو نبودن بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات یخچال فریزر در ساعت نیمه شب تهران سرویس آنلاین تصمیم گرفت تیم فنی خود را برای ارائه خدمات پس از فروش در ساعت های نیمه شب نیز آماده کند.چرا که با توجه به حساسیت عملکرد یخچال فریزر بسیاری از مواد داخل آنها در مدت زمانی کوتاهی خراب شده و دیگر غیر قابل استفاده خواهد بود.برای جلوگیری از بروز این مشکل هنگام نیاز به تعمیرات یخچال فریزر خود تنها کافی است با تهران سرویس آنلاین در تماس باشید.تعمیرکار اعزامی در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر خواهد بود.

هزینه تعمیر یخچال چقدر است؟

با توجه  به اینکه یخچال از قطعات متفاوتی تشکیل شده است و هزینه خرید و تعویض هرکدام بر هزینه تعمیرات شما اثر می گذارد، نمیتوان یک قیمت ثابت برای تعمیر یخچال در نظر گرفت چرا که قیمت قطعات یکسان در برندهای مختلف نیز متفاوت است ، و از سوی دیگر باید ابتدا دستگاه توسط کارشناس مجموعه کارشناسی شده و عیب کامل دستگاه از ابعاد مختلف بررسی شود تا بتوان نرخ دقیقی از میزان هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر عنوان کرد.
اما تهران سرویس آنلاین این نوید را به شما مشتریان عزیز خواهد داد که نرخ تعمیرات این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه بوده و هرگز هزینه ی اضافی از مشتریان دریافت نخواهد شد.
از سوی دیگر ضمانت ۶ ماه خدمات باعث آسودگی خیال مشتریان از بابت کیفیت خدمات خواهد بود.

تعمیر یخچال در منزل:

با توجه به گسترش اطلاعات در اینترنت بسیاری از افراد علاقه مند در این زمینه با مطالعه چندین مقاله و دیدن آموزش های ویدئویی اقدام به باز کردن یخچال فریزر و تعمیرات آن مینمایند.
از همین جا از تمامی دوستان خواهشمندیم در صورت نداشتن تخصص و سابقه ی کاری در این زمینه از دستکاری یخچال فریزر خود به شدت بپرهیزید.
چرا که در بیشتر این موارد اقدامات فرد تنها باعث ایجاد خرابی های بیشتر در نقاط مختلف یخچال فریزر شده و تنها هزینه های تعمیراتی شما را بالا خواهد برد.
در مجموعه تهران سرویس آنلاین برای هریک از برندهای موجود یک تیم تخصصی با سابقه ی کاری بالا استخدام شده است.
سپردن تعمیرات یخچال فریزر به دست افراد تازه کار و غیر متخصص نه تنها نتیجه ی مطلوبی به دنبال نخواهد داشت، بلکه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را نیز به همراه داشته باشد.
اگر تخصص و سابقه ی انجام تعمیرات یخچال فریزر را داشته و  قصد دارید، یخچال فریزر خود را در منزل تعمیر کنید، حتما از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید.

مشکلات رایج در یخچال:

 همانطور که از قبل گفتیم نیاز یک تعمیرات اصولی عیب یابی صحیح و درست وسیله  مد نظر می باشد اگر تعمیرکار به درستی عیب یابی یخچال شما را انجام ندهد نمی توان انتظار ۱ تعمیر خوب را داشت تعمیرکاران با تخصص تهران سرویس آنلاین با دانش فنی بالای خود به سرعت یخچال شما را عیب یابی کرده و با استفاده از از قطعات یدکی اصلی اقدام به تعمیرات آن خواهند کرد.

خنک نکردن یخچال فریزر :

علت های سرد نکردن یخچالراه حل

تنظیم اشتباه درجه دمای یخچال

درجه یخچال الکترونیکی را روی ۴ یا ۵ تنظیم نمایید.

درجه یخچال مکانیکی را روی ۲ یا ۳ تنظیم نمایید.

دمای فریزر را روی -۱۸ بگذارید.

استفاده بیش از حد از مواد غذایی

پر کردن بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال، مانع گردش هوا و انتقال برودت می‌شود.

نصب یخچال در جای نامناسب

یخچال را به دیوار نچسبانید.

کناره های یخچال کمی آزاد باشد.

یخچال را در مجاورت وسایل گرما زا قرار ندهید.

پارگی، پوسیدگی، دفرمه شدن لاستیک درب یا خرابی لولا

با مشاهده دفرمه شدن لاستیک آن را تعویض کنید.

لولا را کمی روغن بزنید.

مشکل در کمپرسور یا رله اورلود

در ابتدا رله اورلود بررسی و سپس کمپرسور چک شود.

کمبود یا نشتی گاز

نشت یابی، وکیوم و شارژگاز

کیپ بودن لوله های کندانسور

شستشوی لوله های کندانسور هنگام شارژگاز

مشکل در فن کندانسور (فن کنار کمپرسور)

اجازه ندهید پروانه فن، به بدنه برخورد کند.

به تمیز کردن پشت یخچال اهمیت دهید.

گرد و خاک روی فن کنار کمپرسور را با دستمال تمیز کنید.

کمی روغ به میل شفت فن بزنید.

با خرابی موتور فن، تعویض شود.

ایراد در فن اواپراتور (فن فریزر یا یخچال)

اگر پروانه فن با بدنه یا توده ای از یخ آب نشده برخورد میکند، مشکل را برطرف کنید.

کمی روغن به میل شفت فن بزنید.

اشکال در دمپر یخچال

مواد غذایی را جلوی دریچه دمپر قرار ندهید.

دریچه دمپر مکانیکی را با دست تنظیم نمایید تا برودت به راحتی منتقل شود.

مشکل دمپر الکترونیکی با تعویض سنسور برطرف میشود.

خرابی ترموستات یا سنسور محیطی

باید تعویض شود.

عدم دیفراست (یخزدایی)

سنسور دیفراست، ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و برد الکترونیکی بررسی شود.

اگر به جای برد تایمر دارد، چک شود.

گرفتگی مسیر فاضلاب (درین)

با یک لوله نازک، سوراخ تخلیه را باز کنید.

چندبار لوله را در سوراخ فشار دهید.

پشت بند آن آب جوش بریزید.

نشتی آب آب از یخچال:

شاید این مشکل برای بسیاری از شما عزیزان که از یخچال فریزر استفاده کرده اید، پیش امده باشد، که از زیر قسمت های مختلف یخچال و یا فریزر خود شاهد خروج آب باشید.این آب ممکن است به دلایل مختلفی از نشت کرده و آشپزخانه شما را با مشکل مواجه کند.

۱-گرفتگی فیلتر یخچال

 یکی از مهمترین اقدامات در سرویس یخچال تمیز کردن فیلترهای آن است، چرا که اگر فیلتر یخچال به درستی تمیز نشود، موجب گرفتگی و انسداد آن میشود که در پی این گرفتگی ما شاهد نشتی آب از یخچال خواهیم بود.
شما در اولین  قدم در هنگام آبریزش یخچال به سراغ این فیلترها رفته و نسبت به تمیز کردن آنها اقدام نمایید، چنانچه این فیلترها در اثر گذر زمان دچار پوسیدگی شده باشد، باید با تعمیرکار مجاز بخواهید نسبت به به تعویض آن اقدام کند.

۲- یخ زدگی اواپراتور  یخچال

اگر در زمان نشتی آب از یخچال صدای وزوز به گوش شما برسد، به احتمال قریب به یقین اپراتور یخچال دوتاره یخ زدگی شده است، در این زمان یخ زدایی به رفع مشکل شما کمک چندانی نمی کند، باید با تماس با تعمیرکار مجاز مشکل را در میان گذاشته و از او بخواهید، اوپراتور یخچال و کمپرسور آن را مورد بررسی قرار دهند تا دلیل این مشکل مشخص گردد.

۳-مسدود بودن لوله ورودی  یا خروجی آب یخچال

 این مشکل بیشتر یخچالهای دارای سیستم یخ زدا اتفاق میافتد، در این نوع  یخچال ها یک لوله آب به یخچال متصل است ،که جهت تامین آب آشامیدنی و یخ سازی در نظر گرفته شده  همینطور در این سیستم یک لوله جهت سرازیر شدن آب اضافی به سمت سینی تخلیه قرار گرفته است .زمانی که یکی از  لوله ها مسدود شود ما شاهده نشت آب از یخچال خواهیم بود.

علت خرابی فن یخچال فریزر :

فن یخچال وظیفه ی انتشار یکنواخت سرما در فضای داخل یخچال و خنک کردن قطعات مکانیکی را به عهده دارد.
خرابی این قطعه باعث بروز مشکلات بسیاری در دستگاه شما خواهد شد به همین دلیل قصد داریم علت بروز مشکل در فن را مورد بررسی قرار دهیم :

وجود کثیفی و گرد و غبار در فن یخچال

وجود شی خارجی در بین پره های یخچال فریزر

نوسانات برقی

معیوب شدن فن دستگاه در اثر فرسودگی زمان

تجمع برفک و یخ در یخچال فریزر :

 شاید شما هم بارها با این صحنه مواجه شده باشید، که فریزر  شما از برفک و یا یخ پوشیده شده باشد ،این امر باعث بالا رفتن دمای یخچال شما میشود و حتی ممکن است برودتی یخچال را از کار بیاندازد.از دیگر مشکلات این اتفاق می توان به فاسد شدن مواد غذایی ایجاد بوی بد در داخل یخچال و یا فریزر شما نام برد.

 برای رفع مشکل چندین راه حل  وجود دارد :

۱- تعداد دفعات باز و بسته کردن یخچال خود را کاهش داده و سعی کنید ، تمامی اقلام مورد نیاز خود را هی یک  فقره باز کردن درب یخچال از آن خارج کنید.
۲- مدت زمان باز  گذاشتن درب یخچال را تا جای ممکن کاهش دهید در نظر داشته باشید ،هیچگاه درب یخچال و فریزر خود را جهت بی حوصلگی بار نکنید.
مراقب کودکان خردسال خود باشید ، تا با باز کردن های پیاپی و یا نبستن درب یخچال منجر به واردن شدن خسارات زیاد به یخچال شما نشوند.
۳- هرگز بیش از مقدار مجاز ز داخل یخچال و فریزر خود مواد غذایی قرار ندهید، تا هوا  به راحتی داخل یخچال شما جریان داشته باشد.
۴- هیچگاه برای باز کردن درب یخچال پلاستیک دور در آسیب وارد نکنید چرا که پارگی و شکستگی لاستیک درب یخچال یکی از مهمترین این دلایل برفک زدن یخچال و فریز شما است.

تعمیرات یخچال و فریزر:

تعمیرات یخچال فریزر های خانگی و صنعتی، ساید با ساید در محل با نازلترین قیمت ها و سریعترین سرویس ممکن توسط تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین انجام می شود. یخچال یکی از مهمترین و پرمصرف ترین ابزار برقی در هر منزلی محسوب می شود که ممکن است به هر دلیل خراب شود و مانند هر وسیله برقی دیگری به تعمیر نیاز داشته باشد. در نظر داشته باشید انتخاب بهترین تعمیرکار کمکی شایانی به کاهش هزینه شما و حفظ سلامت دستگاه شما خواهد کرد.

تعمیرات یخچال تهران سرویس آنلاین :

فرقی نمیکند یخچال شما ساید باشد، یا یخچال دوقلو یا حتی یخچال های قدیمی تهران سرویس آنلاین برای تمامی مدل های یخچال و تمامی برندهای موجود کارشناس مخصوص داشته و با اعزام نیرو در کمتر از ۱ ساعت به رفع مشکل پیش امده در یخچال شما میپردازد.
برای ثبت درخواست خود از طریق فرم درخواست خدمات مشخصات خود را برای ما ارسال کرده و یا ا ز طریق تماس با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین با ما در تماس باشید.

ضمانت تعمیرات یخچال:

ضمانت یکی از درخواست های مشتریان از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات است، چرا که در این بازار پر التهاب افزایش قیمت خدمات تعمیراتی بسیاری از افراد سودجو با استفاده از قطعات یدکی بسیار کم کیفیت و ارزان قیمت سود خود را بالا میبرند.
از طرفی قطعه ی تعویضی بعد از مدتی به دلیل کیفیت پایین مجددا دچار مشکل شده و به دلیل نداشتن ضمانت مشتری باید هزینه ای مجدد جهت رفع مشکل دستگاه خود بپردازد.
مجموعه ما با استفاده از بهترین نیروهای تعمیراتی و بهترین قطعات یدکی بالاترین سطح خدمات را به شما عزیزان ارائه میکند، به منظور آسودگی خیال مشتریان تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان تهران سرویس آنلاین دارای ۶ ماه ضمانت بوده و در صورت بروز مشکل مجدد در قسمت تعمیر شده خدمات بعدی شما بدون هزینه خواهد بود.با خیالی آسوده تهران سرویس انلاین را انتخاب کنید.

تعمیر یخچال در محل:

با توجه به ضرورت حضور یخچال در منزل و سخت بودن جابه جایی این وسیله بهترین گزینه برای تعمیرات آن تعمیر در محل است ، تا کمترین خسارتی به این وسیله وارد نشود، از همین جهت کارشناسان تهران سرویس آنلان تا حد ممکن در نظر دارند، تا وسیله شما را در محل و در کمترین مدت زمانی تعمیر کرده و به مشتری عزیز تحویل دهند.

مزایای تعمیر یخچال در محل :

هموراه گروه فنی مهندسی هران سرویس آنلاین بر انجام تعمیرات یخچال در محل مشتری اهتمام میورزند چرا که این موضوع برای هر دو طرف دارای منافع بسیاری خواهد بود.

تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در طول تعمیر شما را با نحوه ی عیب یابی یخچال فریزر و اقدامات لازم هنگام بروز مشکل آشنا خواهند کرد.

از بروز صدمات و خطرات ناشی از جابه جایی یخچال فریزر جلوگیری به عمل خواهد امد.

شما در تمام طول تعمیر ناظر بر اعمال تعمیرکار یخچال فریزر خود خواهید بود.

تمامی قطعات و تعمیرات لازم با تایید شخص شما صورت خواهد گرفت.

رهایی از هزینه های گزاف جاب جایی یخچال فریزر

بیشترین سرعت در ارائه خدمات تعمیر یخچال در تهران :

از آنجایی که یخچال فریزر یکی از اصلی ترین لوازم منزل محسوب میشود، خرابی این وسیله برای ساعات طولانی مدت ممکن است ضررهای جبران ناپذیر بسیاری به همراه داشته باشد.
خرابی مواد غذایی با توجه به وضعیت اقتصادی مردمان عزیز یکی از نتایج عدم رسیدگی به مشتریان در شرکت های نامعتبر است.در این میان تهران سرویس آنلاین با گسترش نیروهای پشتیبانی و کادر تعمیرکاران خود زمان رسیدن تکنسین بهمنزل شما را تا حد ممکن کاهش داده و ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر در تهران را تا حد ممکن آسان ساخته است.
ازعرام نیروی کارشناس از زمان ثبت درخواست تنها ۶۰ دقیقه به طول خواهد انجامید.

با مواجه با هریک از موارد زیر با تعمیرکار یخچال تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید:

۱-خاموش شدن ناگهانی یخچال
۲- یخ نزدن فریزر
۳-خاموش نشدن موتور فریزر
۴-یخ زدن داخل یخچال
۵-خاموش شدن صفحه نمایش یخچال
۶-داغ شدن موتور یخچال
۷-کار نکردن فن یخچال
۸-قطع و وصل شدن برق یخچال
۹-درب یخچال بسته نمی شود
۱۰-برفک زدن یخچال بدون برفک
۱۱-علت یخ زدن لوله پشت یخچال
۱۲-یخچال روشن است اما خنک نمیکند.
۱۳- روشن ماندن چراغ یخچال
۱۴-یخچال اتوماتیک نمیکند
۱۵-بوی بد یخچال
۱۶-سر و صدای زیاد از یخچال:
۱۷-نشت آب از یخچال

خدمات یخچال فریزر در تهران سرویس آنلاین:

تعمیرات یخچال سامسونگ
تعمیرات یخچال ال جی
تعمیر یخچال دوو
یخچال مابه
یخچال ویرپول
یخچال وستینگهاوس
تعمیر یخچال میتگ
یخچال بوش
یخچال بلومبرگ
یخچال فریجیدر
یخچال جنرال الکتریک
یخچال کنمور
یخچال آمانا
یخچال الکترولوکس
یخچال آمریکایی
یخچال اروپایی
یخچال کره ای
یخچال ژاپنی
تهران سرویس آنلاین به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد تا بهترین عملکرد ممکن را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. خدمات تعمیر یخچال فریزر در تهران سرویس آنلاین به صورت تعمیر یخچال در محل می باشد و نیاز به جابجایی ندارید.

تعمیرات یخچال در محل تهران سرویس آنلاین شامل:

یکی از اصول تهران سرویس آنلاین رعایت مسائل رفاهی و اسایش مشتریان عزیز است و همواره این نکات را به تعمیرکاران یخچال فریزر خود تاکید میکند علاوه کیفت بالای تعمیرات ، سرعت و ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر در محل را به خاطر داشته باشند.در همین راستا تقربیا بیش از ۹۰% خدمات یخچال فریزر در منزل مشتریان عزیز صورت میگیرد.

تعمیر کمپرسور یخچال

تعمیر کندانسور یخچال

تعمیر اواپراتور یخچال

تعمیر شکستگی درب یخچال

تعمیر لاستیک درب یخچال

شارژ گاز یخچال

تعویض المنت

تعمیر یا تعویض فن کمپرسور

تعویض فن یخچال

تعویض فن فریزر

تعویض هیتر دیفراست

تعمیر دیسپنسر

تعویض دیسپنسر

تعمیر لامپ داخل یخچال

تعمیر ترموستات یخچال

تعویض کشوهای داخل یخچال

تعمیر یخساز

تعویض و تعمیر تریزون

تعمیر خرابی سیم برق یخچال

تعمیر خنک نکردن یخچال

تعمیر زنگ زدگی و خوردگی یخچال

تعمیر دستگیره درب یخچال

تعویض فیلتر یا درایر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات فنی مهندسی هیرمان تکنیکال

هیرمان شاپ با بیش از 10 سال سابقه درخشان در فروش تجهیزات پکیج و کولر گازی حالا بصورت آنلاین و 24 ساعته در خدما شماست

اطلاعات تماس
  • 021665***** - 021442*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید