اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930528610018

در قالب یک سمینار تخصصی در شهر آمل طرح می شود

تازه ترین دیدگاه های مدرن کسب و کار و فروشندگی درآمد زا

کد: 13930528610018

http://bit.ly/VCmV6r

، تهران , (اخبار رسمی): تعدادی از سخنرانان، نظریه پردازان و استادان برجسته دانشگاه، در قالب یک سمینار تخصصی که در شهر آمل برگزاری می شود، به روز ترین فرصت ها و تکنیک های کسب‌وکار و فروشندگی درآمدزا را به مخاطبان این سمینار ارائه خواهند کرد.

سمینار تخصصی فرصت‌های نوین کسب‌وکار و فروشندگی درآمدزا

«سمینار تخصصی فرصت‌های نوین کسب‌وکار و فروشندگی درآمدزا» که روز 13 شهریور سال 1393 در آمل برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در آن گواهینامه معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز دریافت خواهند کرد.

در این سمینار که با عنوان «سمینار تخصصی فرصت‌های نوین کسب‌وکار و فروشندگی درآمدزا» روز 13 شهریور سال 1393 در آمل برگزار می‌شود، شرکت کنندگان گواهینامه معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز دریافت خواهند کرد.

سخنرانان این سمینار یک روزه عبارتند از:

مهندس مسعود محمدی، متخصص بازاریابی چریکی و بازاریابی خلاق، مشاور ارشد بازاریابی و طراح کمپین‌های IMBC و موسس وب سایت www.ibazaryabi.com که «پیش فروش 104 واحد تجاری در 4 ساعت» و «خلق رسانه ای جدید در عرصه بازاریابی و تبلیغات ایران»، دو کار منحصر به فرد او در عرصه بازاریابی و تبلیغات ایران است.

دکتر علیرضا فیض بخش، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، فوق دکترای سیستم از دانشگاه توکیو ژاپن دبیر شورای عالی توسعه کارآفرینی.

دکتر محمد رضا طبیبی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران، مدیر گروه اسبق موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی.

دکتر احمد فاطمی، عضو شورای هماهنگی مجمع عالی نخبگان ایران، عضو هیئت موسس جمعیت دفاع از تولید ملی.

لازم به ذکر است که  دبیر اجرایی سمینار دکتر ارمیا آقاسی است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  09113152077 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی بازاریابی

وب سایت مرجع مشاوره و آموزش بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش در فروردین ماه 1391 راه اندازی شده است. در این وب سایت تلاش شده تجربیات و دانسته های تخصصی و علمی در حوزه بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش