اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930602630018

چگونگی شکل گیری یک ایده ابتکاری

خلق یک رسانه جدید در عرصه بازاریابی و تبلیغات ایران

کد: 13930602630018

http://bit.ly/1noBPEF

، تهران , (اخبار رسمی): مدت ها، مسافرین برخی از ترمینال های فرودگاه مهرآباد تهران هنگام انتظار در کنار ریل نقاله بار، چمدان های شیشه ای پر از پول را مشاهده می کردند که در حال عبور بودند و رویشان پیام های تبلیغی درج شده بود.

خلق یک رسانه جدید در عرصه بازاریابی و تبلیغات ایران

این ایده زمانی به ذهن من رسید که فروش انحصاری یک مجتمع تجاری در تهران بر عهده من قرار گرفت که با مشکلات زیادی در عرصه بازاریابی و فروش روبه رو بود.

ایده خلق این رسانه جدید مربوط به مسعود محمدی، متخصص بازاریابی چریکی و بازاریابی خلاق است که در قالب یک کمپین فروش برای یک مجموعه تجاری و مسکونی شکل گرفت.

 وی که پیش از این پیش فروش 104 واحد تجاری در 4 ساعت را در شهر کرمان، به عنوان یکی دیگر از کمپین های بازاریابی چریکی انجام داده است، در این باره گفت: «این ایده زمانی به ذهن من رسید که فروش انحصاری یک مجتمع تجاری در تهران بر عهده من قرار گرفت که با مشکلات زیادی در عرصه بازاریابی و فروش روبه رو بود.»

این طراح کمپین‌های IMBC در ادامه گفت: «از ابتدای سال 1392 تیم های مختلفی فروش واحدهای تجاری این مجتمع را بر عهده داشتند که متاسفانه موفق نبودند و به همین دلیل مالکین این مجتمع تجاری با چالش شدیدی در ادامه راه ساخت و ساز روبه رو شده بودند که من در مدت یک ماه، حدود 10 واحد تجاری را به فروش رساندم. البته بدون هیچ برنامه تبلیغاتی و صرفاً با استفاده از ساماندهی و راه اندازی یک بخش فروش منظم و حرفه ای.

محمدی در ادامه توضیح داد:  پس از رسیدن به این موفقیت کوتاه مدت که در وضعیت فعلی بازار مسکن کار بسیار دشواری به نظر می رسید، تدوین کمپین جامع و یک پارچه بازاریابی را شروع کردم که عبارت بود از بودجه محدود تبلیغاتی و هدفی به نام: جلب سرمایه گذاران شهرستانی.

این  کارشناس بازاریابی در ادامه گفت: طبق تحقیقات ما، حدود 2 میلیون نفر در دو ماه پایانی سال 1392 در فرودگاه مهرآباد تردد کرده بودند. اما برای جلب این عده تبلیغات سنتی مثل نصب بیلبورد زیاد جالب به نظر نمی رسید. به این خاطر  فکری متفاوت به ذهنم خطور کرد و آن استفاده از تبلیغات بر روی تسمه نقاله فرودگاه بود. یک چمدان شیشه ای پر از پول با یک پیغام تبلیغاتی روی آن می توانست ایده خوبی باشد.

وی در باره نهایی شدن پروژه خود گفت: این پروژه، روز 20 بهمن 1392 به صورت آزمایشی بر روی نقاله های ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد قرار گرفت و همان گونه که فکر می کردم، نتیجه ای خارق العاده به همراه داشت و توانستیم رسانه ای جدید را در عرصه تبلیغات ایران معرفی کنیم. رسانه ای که تا به امروز وجود نداشت ولی از امروز به بعد راه برای سایر همکاران بنده هموار کرد تا از این رسانه برای تبلیغات شرکت های تحت نظر خود استفاده کنند. در نهایت این تبلیغات در ترمینال 2 و 6 فرودگاه مهرآباد بر روی 6 تسمه نقاله اجرا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی بازاریابی

وب سایت مرجع مشاوره و آموزش بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش در فروردین ماه 1391 راه اندازی شده است. در این وب سایت تلاش شده تجربیات و دانسته های تخصصی و علمی در حوزه بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.ibazaryabi.com/
سایت بازاریابی
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی

رویدادمرتبط:

| سمینار تخصصی فرصت‌های نوین کسب‌وکار و فروشندگی درآمدزا