اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102651760018

رویدادهای غالب بازاریابی آنلاین در سال 2016

کد: 1394102651760018

https://goo.gl/mX3pgD

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه به لطف رواج فناوری‌های گوناگون به ویژه در حوزه ابزار همراه، «بازاریابی آنلاین» با شتاب بیشتری نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است. طبق یک رسم دیرین، صاحبنظران و تحلیلگران با رصد امور، در ابتدای هر سال میلادی پیش‌بینی‌هایی که احتمالاً در سال جدید به منصه ظهور خواهد رسید را مطرح می‌سازند.

رویدادهای غالب بازاریابی آنلاین در سال 2016

با افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها می‌کوشند با شیوه‌های ابتکاری نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کنند.

به گزارشibazaryabi.com  به نقل از وب‌سایت Business 2 Community، چهار پیش‌بینی در خصوص بازاریابی آنلاین که در سال 2016 شاهد خواهیم بود، به این ترتیب است:

 

1. یکه‌تازی بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی یا همان Video Marketing چیز جدیدی نیست. ما سال‌هاست که با ویدئو مارکتینگ آشنا هستیم و این نوع بازاریابی به لطف شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و توییتر در حال رشد روزافزون است.

در سال گذشته 50 درصد از مجموع ترافیک موبایلی، از ویدئوهای آنلاین نشات گرفته است. با این حال اوضاع در سال جدید قدری متفاوت است، زیرا گوگل قصد دارد در صفحه یافته‌های جست‌وجوی کاربران، از سرویس تبلیغاتی ویدئوی خود استفاده کند، این امر باعث می‌شود کاربران ویدئوها را به طور آنلاین تماشا کنند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که در سال 2016 ویدئوهای بیشتری در وب تماشا خواهد شد.

 

2.  هک رشد

هک رشد یا همان Growth hacking شیوه‌ای است که در آن تلاش می‌شود با استفاده از تکنیک‌های ویژه سئو و حضور در رسانه‌های اجتماعی، مشتریان شرکت به سرعت افزایش پیدا کند.

در سال جدید میلادی که ما در روزهای آغازین آن هستیم، این پدیده رشد و شتاب بیشتری خواهد گرفت. همچنین پیش‌بینی می‌شود استارتاپ‌های بیشتری به استفاده از این تکنیک روی آورند. Tinder با همین شیوه «هک رشد» توانست طی فقط چند ساعت، کاربران سالانه خود را از 5 هزار به حدود 15 هزار نفر برساند.

 

3. جست‌وجوگرهای اینترنتی

گوگل سلطان بلامنازع جست‌وجو در اینترنت است و این شرکت با ارائه خدمات ابتکاری و جدید، بیش از پیش بازار را در دست خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که یکی از اصلی‌ترین عوامل تولید ترافیک برای سایت‌های اینترنتی، جست‌وجو است. با این حساب اگر شما کماکان از متدهای قدیمی سوءاستفاده می‌کنید، اکنون زمان آن فرارسیده که قدری نونوار شوید!

 

4.  شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از ‌حوزه‌های پرشتاب فعالیت‌های آنلاین در سال جدید است. با افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها می‌کوشند با شیوه‌های ابتکاری نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کنند.

در حال حاضر 2.206 میلیارد کاربر در سطح بین‌الملل در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند که این رقم، 30 درصد جمعیت کل جهان را شامل می‌شود و طبق برآوردها، در سال 2019 تعداد کاربران این شبکه‌ها در آمریکا به حدود 20 میلیون نفر خواهد رسید.

اکنون با توجه به آشنایی با رویدادهای غالب بازاریابی آنلاین در سال 2016، می‌توان با دید بازتری به بازسازی استراتژی شرکت خود پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی بازاریابی

وب سایت مرجع مشاوره و آموزش بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش در فروردین ماه 1391 راه اندازی شده است. در این وب سایت تلاش شده تجربیات و دانسته های تخصصی و علمی در حوزه بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی