اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930608780029

مدیر بیمه های زندگی بیمه «ما» خبر داد:

سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه «ما» 27 درصد شد

کد: 13930608780029

http://bit.ly/1sRlXhj

، تهران , (اخبار رسمی): نرخ سود قطعی بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه «ما» به 27 درصد رسید و سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال 91 و سال 92 به ترتیب 27 درصد و 27.1 درصد اعمال شد و مازاد سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع، به حساب اندوخته بیمه گذاران منظور گردید.

سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه «ما» 27 درصد شد

این امکان به بیمه گذاران فراهم شده که حق بیمه سالانه خود را پیشاپیش در مبالغ اقساط دلخواه و در سررسید های دل خواه واریز نمایند که به این مبالغ واریزی زود هنگام سود روزشمار تخصیص داده می شود .

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، عباس اسلامی مدیر بیمه های زندگی  بیمه «ما»  در خصوص  ویژگی های بیمه  عمر و سرمایه گذاری گفت:  از مهم ترین ویژگی های این بیمه پوشش های نقص عضو، هزینه های پزشکی، غرامت بستری در مدت کما در بیمارستان، مستمری بیکاری ناشی از کارافتادگی و سرمایه اشتغال ناشی از کارافتادگی درکنار پوشش های متعارف فوت و امراض خاص است .

 وی تاکیدکرد: با راه اندازی بیمه های مستمری از این پس علاقه مندان می توانند اندوخته  تشکیل شده در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری (طرح جامع) را به صورت یک جا یا به صورت مستمری مدت معین طی جدول مستقل دریافت کنند.

به گفته وی در صورت فوت مستمری بگیر، مانده اندوخته روز شمار به ذینفع بیمه شده پرداخت خواهد شد.

 مدیر بیمه های زندگی  گفت: تمامی اطلاعات مربوط به این محصول بیمه ای در سایت تخصصی بیمه های زندگی   قرار داده شده است.

وی افزود:  با راه اندازی این سایت مشتریان می توانند در کنار سایر خدمات از قبیل استعلام آنلاین بیمه نامه طرح جامع و طرح مشترک، از  میزان حق بیمه های واریزی، اندوخته و ارزش بازخرید به طور روز شمار گزارش بگیرند .

وی تاکید کرد: این امکان به بیمه گذاران فراهم شده که حق بیمه سالانه خود را پیشاپیش در مبالغ اقساط  دلخواه و در سررسید های دل خواه واریز نمایند که به این مبالغ واریزی  زود هنگام سود روزشمار تخصیص داده می شود .

به گفته وی، از دیگر موارد قابل ذکر، راه اندازی نرم افزار اخذ استعلام بیمه نامه از طریق تلفن همراه «همراه ما» است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تخصصی بیمه های زندگی نرم افزار مربوط را دانلود نمایند.

بیمه گذاران می توانند برای بررسی میزان سهم سود متعلقه در سال های 91 و 92به سایت http://life.bimehma.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://life.bimehma.ir/
بیمه های زندگی بیمه ما
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه