اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151710029

توسط بیمه ما انجام شد

تجلیل از برگزیدگان برتر جشنواره مهر رضا (ع)

کد: 13950714151710029

https://goo.gl/oTuzar

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر جشنواره "ما" و مهر رضا (ع) با حضور مدیر عامل، عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران برگزار شد.

بیمه ما

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ما،از سیزدهم تیرماه، سالروز تاسیس شرکت سهامی این شرکت بیمه ای تا تولد امام رضا (ع) جشنواره فروشی  بنام "ما" و مهررضا(ع) برگزار شد که طی آن برخی از نمایندگان شبکه فروش و همکاران  در "میزهای بیمه ای مستقر در شعب بانک ملت" سراسر کشور موفق به فروش مناسبی در رشته های مختلف بیمه ای و گسترش  فرهنگ بیمه ای شدند که درجهت  تقدیر و تشکر از این همکاران با حضور مجید صفدری مدیرعامل و بهاری فر عضو هیات مدیره و معاونین و مدیران مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، صفدری ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و خیر مقدم به نمایندگان و همکاران میزهای بیمه ای با تاکید بر  فرآیند کاملا علمی و روشمند فروش اظهار کرد: کلیه افرادی که در حوزه فروش و خدمات بیمه گری فعالیت می کنند باید با مطالعه و تحقیق فراوان  و همچنین شرکت در برنامه‌های  آموزشی سطح کیفی خود را ارتقاء داده و به درجه خوبی برسند تا بتوانند مذاکره موفق و در نتیجه فروش مناسب داشته باشند.

در این مراسم از برگزیدگان برتر در فروش بیمه های مختلف از قبیل عمر و سرمایه گذاری، حوادث انفرادی و آتش سوزی تقدیر شد.

همچنین رتبه های اول رشته بیمه های مختلف، مهسا محمدیان در عمر و سرمایه گذاری، شهناز رضایی صدرآبادی در حوادث انفرادی و مکرم محبوبی مصردشتی در آتش سوزی شناخته شدند.

همچنین از منظر  کل حق بیمه تولیدی، خسرو صابری و مهسا محمدیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه