اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145710029

ازخبرنگاران فضای مجازی تقدیر شد

حمایت بیمه ما از اینستاگرامی ها جام خبرنگار2

کد: 13950710145710029

https://goo.gl/RSGPFU

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه ما به منظور تنوع بخشی به رویداد تفریحی- ورزشی جام خبرنگار 2 به پانزده خبرنگاری که برترین پست و عکس ها را در #خبرساز شو، بارگذاری کردند؛ هدیه ای یادبود را اهدا کرد.

بیمه ما

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه ما، با تاکید بر اجرای سیاست های حمایتی در جهت مسئولیت اجتماعی، این شرکت بیمه ای با ارائه هدایایی به 15 خبرنگاری که برترین پست و عکس را درصفحه اینستاگرام #خبرساز شو بارگذاری کردند، شکلی متنوع به رویداد تفریحی- ورزشی جام خبرنگار2 بخشید.

قابل ذکر است که بیش از 550 نماینده از رسانه های مکتوب و مجازی سراسر کشور، برای حضور در رقابت های جام خبرنگار 2 اعلام آمادگی کردند که با تعداد حدود300 نماینده از اصحاب رسانه این مسابقات در روز هشتم مهرماه آغاز شد تا این حضور بزرگترین دورهمی خبرنگاران را تکسیل دهد.

در این میان نیز 15 خبرنگار با بارگزاری بهترین عکس و پست در صفحه اینستاگرام #خبرساز شو از بیمه ما هدایایی را به رسم یادبود دریافت کردند که اسامی آنان به شرح زیر است:

امیر کلهر
امین منتظری
مهدیه باقرزاده
خاطره وطن خواه
علی نصرمنش
عطیه لباف
وحید ایمانی
علی دریاکناری
سیدعلی حسینی
سراوانی
حمید جهفری
زهرا شفایی
امیر محمدی
پیام اکبری
سحر آزاده

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]