اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960320251440029

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از بیمه "ما" در روز جهانی محیط زیست

کد: 13960320251440029

https://goo.gl/GMhgNr

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم دوازدهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست روز سه شنبه با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و خانم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

تقدیر معاون اول رئیس جمهور از بیمه "ما" در روز جهانی محیط زیست

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" به نقل از "پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران" دکتر جهانگیری ضمن گرامیداشت یاد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، حماسه ی مشارکت، آگاهی و مدنیت ملت ایران در انتخابات را به آحاد مردم، رهبر معظم انقلاب و برگزیده ی ملت دکتر روحانی تبریک گفت و افزود:دولت باید پناهگاه مردم و مردم تکیه گاه دولت باشند
وی با تاکید بر اینکه دولت باید در تهدیدات محیط زیستی پناهگاه جدی مردم باشد، گفت: به طور نمونه در مسئله گرد و غبار و آلودگی هوای کلان شهرها دولت باید پناهگاه مردم باشد و در عین حال مردم نیز باید تکیه گاه مهم دولت و حکومت باشند.
جهانگیری تصریح کرد: باید به یک تفاهم ملی برسیم که مسائل بزرگ و جدی کشور زمانی قابل حل هستند که مردم و دولت در یک جهت قرار گیرند. امکان ندارد دولت به تنهایی بتواند مسائل و مشکلات را برطرف کند.

دکتر جهانگیری  همچنین از خدمات ارزنده ی رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دست اندرکاران این سازمان قدردانی کرد و گفت:
امروزه جهان بیش از ظرفیت زیستی خود در معرض آسیب های جدی قرار دارد و با چالش های متعددی روبرو است، گفت: مسائلی مثل گرمای زمین،‌ تغییر اقلیم، انقراض گونه های مختلف جانوری، آلودگی هوا، آب و خاک، زوال جنگل ها و مراتع، خشکی تالاب ها و دریاچه ها، طوفان، گرد و غبار همه و همه تهدیداتی است که برای ساکنان زمین وجود دارد و یقیناً مقابله با چنین مسائلی فرازمانی و فرامکانی است و همه دولت ها و ملت ها باید نسبت به سرنوشت زمین و بشریت حساس باشند و برای حل این چالش ها برنامه ریزی کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم با اشاره به یکی از دستاوردهای دولت یازدهم مبنی بر جلب مشارکت مردم و ایجاد فضای اجتماعی سالم و آزاد گفت: حضور و فعالیت سازمان های مردم نهاد بستر مناسبی را برای نقش آفرینی یک جریان اجتماعی قوی در عرصه ی محیط زیست فراهم کرد.
همچنین در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور از برگزیدگان دوازدهمین دوره ی جایزه ی ملی محیط زیست قدردانی شد. بر این اساس در بخش موسسات دولتی و عمومی، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان، در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصی مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه" ما"، حامی پلنگ ایرانی که تفاهم نامه بیمه پلنگ را امضا کرده‌اند مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته و برنده جایزه ملی محیط زیست شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ما

شرکت بیمه ما در تاریخ 13 تیرماه 1390 به ثبت رسیده و در تاریخ 15 تیرماه 1390 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت ا ز بیمه مرکزی ایران در یافت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]