کد: 139306291120027

به منظور آشنایی با پتانسیل های اقتصادی گیلان و منطقه آزاد انزلی

روزنامه نگاران کشور آذربایجان به منطقه آزاد انزلی سفر کردند

کد: 139306291120027

http://bit.ly/XyTMd1

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): یک هیأت رسانه ای از کشور جمهوری آذربایجان از منطقه آزاد انزلی دیدار کردند تا با پتانسیل های اقتصادی گیلان و منطقه آزاد انزلی آشنا شده و ضمن شناخت و انعکاس ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی این منطقه، توانمندی های بخش های مختلف صنعتی، تجاری، ترانزیتی و گردشگری منطقه آزاد انزلی را معرفی نمایند.

روزنامه نگاران کشور آذربایجان به منطقه آزاد انزلی سفر کردند

شبکه های تلویزیونی ATV، Inter AZ، ANS، APA TV، تلویزیون اجتماعی I TV و خبرگزاری TREND در این تور رسانه ای حضور داشتند.

مصاحبه با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، تهیه گزارش از مجتمع بندری کاسپین، دیدار از تالاب بین المللی انزلی، واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری شرکتهای خارجی فعال و محدوده بندری، مجموعه طرح ساحلی و فاز تجارت و گردشگری به همراه حضور در مراسم آئینی سنتی گیلانی و موسیقی آذری از جمله بخش های مختلف این تور رسانه ای بود.

حضور شبکه های تلویزیونی و خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان می تواند در شناسایی مستند از توانمندی ها و قابلیت های منطقه آزاد انزلی با هدف ارتقای جایگاه استان در بازارهای بین المللی، نقش موثری ایفا نماید.

فعالیت تنها بورس کالای ایران در مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد انزلی، امکان ثبت شرکت با مالکیت 100 درصد خارجی، قرار گرفتن بندرانزلی به عنوان بزرگترین بندر فعال ایران در دریای خزر در محدوده این منطقه و مجتمع بندری درحال احداث کاسپین، معافیت های مالیاتی و عوارض گمرکی، نزدیکی به بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز به همراه قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال جنوب (نوستراک) از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی است.

شبکه های تلویزیونی ATV، Inter AZ، ANS، APA TV، تلویزیون اجتماعی I TV و خبرگزاری TREND در این تور رسانه ای حضور داشتند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار