کد: 139308242160027

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با مدیر منطقه آزاد انزلی تاکید شد

لزوم توسعه همکاری های مشترک برای حمایت از ورزش

کد: 139308242160027

http://bit.ly/1BuM0DL

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و سرمربی تیم ملی کاراته ، پس از کسب مقام قهرمانی جهان و در بدو ورود به استان در منطقه آزاد انزلی حضور یافته و با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به گفت و گو پرداخت.

لزوم توسعه همکاری های مشترک برای حمایت از ورزش

رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی منطقه ، آموزش و شناسایی استعدادهای ورزشی می باشد که بهره مندی از نظرات متخصصان و کارشناسان ورزشی استان از اولویت های ما است.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور، رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی در این دیدار آمادگی سازمان متبوع خود را برای توسعه همکاری ها اعلام کرد و گفت: در گذشته مقوله ورزش در این منطقه مغفول مانده بود و با تشکیل شورای ورزش در سال جاری برنامه های خوبی برای گسترش امکانات  و زیر ساخت های ورزشی در محدوده این منطقه از سوی این سازمان در حال برنامه ریزی و بررسی کارشناسی است که در این میان، ورزشهای آبی و ساحلی از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

 مسرور با بیان اینکه مشکلات ورزشی منطقه را شناسایی کرده ایم، گفت: رویکرد سازمان منطقه آزاد انزلی توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی منطقه ، آموزش و شناسایی استعدادهای ورزشی می باشد که بهره مندی از نظرات متخصصان و کارشناسان ورزشی استان از اولویت های ما است.

مسعود رهنما نیز در این نشست با ارائه گزارشی از توانمندی ها و ظرفیت های فراوان  استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی، بر لزوم توسعه همکاری ها با سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب اقتصادی استان تصریح کرد و گفت: با توجه به اینکه ورزش قهرمانی موجبات تشویق روحیه قهرمانی ملی در سطح عموم مردم و اقبال بیشتر نسل جوان به ورزش می شود، می توان از مزایای متعدد قانونی و ظرفیت های موجود منطقه آزاد انزلی برای حمایت از ورزش قهرمانی استفاده کرد.

همکاری های مشترک برای برگزاری مسابقات استانی، ملی و بین المللی و برگزاری اردوهای تیم های ملی در منطقه آزاد انزلی و تجلیل از نخبگان ورزشی استان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | تازه‌های ورزش