کد: 139307051360027

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور مطرح کرد

قابلیت منطقه آزاد انزلی برای میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی

کد: 139307051360027

http://bit.ly/10iZwcI

، بندر انزلی , (اخبار رسمی): پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور و رئیس هیأت فوتبال گیلان، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی و اعضای هیات رئیسه هیأت فوتبال گیلان از امکانات فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

منطقه آزاد انزلی میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور منطقه آزاد انزلی را مکانی مناسب برای ایجاد پایگاه قهرمانی فوتبال ساحلی در کشور دانست

هیات بازدید کننده، ضمن شرکت در یک نشست مشترک با مهندس مسرور، در خصوص گسترش همکاری های مشترک فدراسیون فوتبال و سازمان منطقه آزاد انزلی و برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در سطح ملی و بین المللی در این منطقه گفت و گو کردند.

مهندس مسرور در این دیدار با اشاره به ظرفیت فراوان استان گیلان و شهرستان بندرانزلی در حوزه ورزش بخصوص ورزش های ساحلی و حضور چهار تیم گیلانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، گفت: در طی 2 ماه یک مجموعه زمین فوتبال ساحلی استاندارد احداث نمودیم و در نظر داریم ضمن برگزاری مسابقات ملی و بین المللی، زیرساخت های ورزشی را در این منطقه گسترش دهیم .

رئیس هیأت مدیره این سازمان جذب گردشگر خارجی را از الویت های اصلی منطقه دانست و تصریح کرد: امیدواریم با گسترش همکاری های فی مابین و برگزاری مسابقات ساحلی ملی و بین المللی در این منطقه شاهد گسترش توریسم ورزشی در این منطقه باشیم و برای گسترش زیر ساخت ها اعلام آمادگی می کنیم.

پریا شهریاری با تشکر از توجه ویژه مهندس مسرور به ورزش های ساحلی با اشاره به اینکه استان گیلان از قطب های اصلی فوتبال ساحلی کشور می باشد خاطر نشان کرد: کسب 5 مقام قهرمانی در 2 سال گذشته از سوی تیم های فوتبال ساحلی کشور نشان از برنامه ریزی مناسب و استعدادهای فراوان این رشته در سطح کشور دارد و ساحلی بازان گیلان از بازوهای اصلی تیم ملی می باشند.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور منطقه آزاد انزلی را مکانی مناسب برای ایجاد پایگاه قهرمانی فوتبال ساحلی در کشور دانست و گفت: در نظر داریم در سال 2016 میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی در ایران باشیم و امیدواریم با توجه پتانسیل های موجود این منطقه و عزم مدیران منطقه آزاد انزلی در گسترش ورزش های ساحلی، بتوانیم این مسابقات ارزشمند جهانی را در استان گیلان و منطقه آزاد انزلی برگزار نماییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منطقه آزاد انزلی

در سال 1375 در پی سفر رییس جمهور وقت به شهرستان انزلی و با توجه به به خواست همگانی مصوبه هیات دولت منطقه ویژه اقتصادی بندر انزلی در دو بخش جداگانه تعیین شد و سال 1382 این منطقه به «منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی» تبدیل شد

منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش