اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307011280042

برای توسعه فعالیت ها و انتقال فناوری مدرن به ایران صورت گرفت

دیدار مدیر ارشد CNBM با رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

کد: 139307011280042

https://goo.gl/JRu4CD

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در دیدار مدیر ارشد گروه چینی CNBM بر گشایش فصل جدیدی از همکاری ها تاکید کرد.

دیدار مدیر ارشد CNBM با رئیس هیات عامل سازمان گسترش

گروه CNBM بزرگترین گروه چینی فعال در زمینه مصالح ساختمانی، مواد جدید مانند الیاف شیشه و کامپوزیت ها و انرژی ها نوین است.

دکتر سید رضا نوروز زاده در این دیدار با توجه به سابقه همکاری های ایدرو و گروه CNBM اظهار داشت: در خصوص دو طرح تولید الیاف شیشه و تولید تایر خودرو، مایل به همکاری با گروه چینی هستیم.

وی ادامه داد: برای همکاری در ایجاد این دو طرح، اصرار داریم گروه چینی حتما سرمایه‌گذاری انجام دهد.

رئیس هیات عامل ایدرو تصریح کرد: در صورت همکاری گروه CNBM در ایجاد طرح های یادشده، آماده هستیم در مورد طرح های دیگری از جمله تولید، تعمیر و نگهداری و به‌روز‌آوری ماشین ابزار فوق مدرن در کشور با گروه چینی همکاری داشته باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: هم اکنون در ایران کارخانجات مهم ساخت ماشین ابزار وجود دارد و  تعداد زیادی از ماشین ابزارها در سراسر کشور مشغول به کار هستند که اغلب این دستگاه ها اروپایی است و ما برای ارتقا و تعمیر و نگهداری آنها در حال مذاکره با اروپایی ها هستیم و اگر طرف چینی پیشنهاد بهتری ارائه کند این پروژه را به آن ها خواهیم سپرد.

وی در این دیدار خواستار  شد که گروه CNBM هرچه سریع تر زمینه لازم برای اجرای تفاهم نامه ها و انتقال دانش فنی و سرمایه گذاری های لازم برای ایجاد طرح های مورد مذاکره را فراهم آورد.

گفتنی است گروه CNBM بزرگترین گروه چینی فعال در زمینه مصالح ساختمانی، مواد جدید مانند الیاف شیشه و کامپوزیت ها و انرژی های نوین است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید