اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229740042

معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو خبر داد

داخلی سازی تولید گیربکس اتوماتیک

کد: 13951112229740042

https://goo.gl/xCWkjB

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو گفت قرار است 19 بهمن ماه جاری کارخانه تولیدگیربکس اتوماتیک با سرمایه گذاری مشترک داخلی و خارجی در شهر زنجان با حضورمقامات کشور افتتاح شود.

داخلی سازی تولید گیربکس اتوماتیک

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، فرداددلیری معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی سازمان گسترش با اشاره به اینکه  عرضه خودرو های مجهز به گیربکس اتوماتیک در نوع خود در سالیان گذشته اندک بوده و رقم قابل توجهی نبوده و با عنایت به نیاز مشتریان ایرانی به بهره گیری از این فناوری و بازار پرکشش جهت ابتیاع خودروهایی که برخوردار از این نوع تکنولوژی  هستند  اظهار داشت  سازمان گسترش  با توجه به رهنمودهای وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و همچنین رئیس هیات عامل ایدرو ،  تصمیم به سرمایه گذاری در این حوزه نموده است.

وی با بیان اینکه در این راستا مذاکرات متعددی با شرکت های معتبر بین المللی بعمل  امد ،‌افزود در نهایت  این مذاکرات منجر به عقد تفاهم نامه و امضای مشارکت نامه تأسیس شرکت مشترک با گروه پانچ بلژیک و انگلیس گردید.

دکتر دلیری  خاطر نشان ساخت این فرم سرمایه گذاری با مشارکت 20 درصدی سازمان گسترش و 80 درصدی شریک خارجی بوده و  محل اجرای طرح  در شهرک صنعتی شماره 1 در شهر زنجان خواهد بود.

معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو با اشاره به اینکه در این فرم مشارکت پیش بینی شده ظرفیت تولید سالانه 160 هزار دستگاه گیربکس اتوماتیک  با فناوری CVT باشد ،‌افزود در این طرح صادرات 30 درصدی محصولات و قطعات و همچنین ایجاد مرکز تحقیق و توسعه و مهندسی کاربردی جهت  انطباق انواع گیربکس بر روی خودرو  و داخلی سازی 40 درصد قطعات و محورهای گیربکس تولیدی این کارخانه در قرارداد پیش بینی شده است.

وی افزود براساس برنامه ریزی انجام شده مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح در 19 بهمن ماه جاری همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور وزیر  صنعت، معدن و تجارت و دکتر معظمی رئیس ایدرو انجام خواهد شد .در این مراسم همچنین نمایندگان استان زنجان در مجلس، استاندار  وسایر مدیران  استانی و همچنین مدیران عامل شرکت های خودروساز و قطعه ساز حضور خواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید