اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307021300030

حضور یک کارشناس زن ایرانی در بزرگترین رویداد جهانی روابط عمومی

مقاله مینا نظری در همایش جهانی روابط عمومی ارائه شد

کد: 139307021300030

http://bit.ly/1tYrdCI

، تهران , (اخبار رسمی): مقاله علمی- پژوهشی مینا نظری با عنوان "بررسی رابطه هوش هیجانی با تعهد سازمانی و بهبود کیفیت عملکرد کارگزاران روابط عمومی" در هشتمین همایش جهانی روابط عمومی در مادرید اسپانیا به صورت پوستر ارایه شد.

همایش جهانی روابط عمومی در مادرید اسپانیا 23 سپتامبر 2014

موضوع این دوره از همایش جهانی روابط عمومی، «ارتباطات همراه با آگاهی» اعلام شده بود و برگزار کننده آن، انجمن مدیران ارتباطات اسپانیا موسوم به دیرکام بودند که در روز های 21 تا 23 سپتامبر سال 2014 میلادی در مرکز همایش های شهرداری مادرید برگزار کردند.

طبق اعلام کاوشگران روابط عمومی، این مقاله به مطالعه موردی در بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات دولتی شهر تبریز پرداخته و تاثیر هوش هیجانی بر تعهد سازمانی و به تبع آن بهبود عملکرد کارگزاران روابط عمومی در سازمان ها را مورد بررسی قرار داده است.

مینا نظری به عنوان تنها نماینده ایرانی حاضر در این همایش، می گوید: مقاله ام به مدت15 دقیقه و به صورت پوستر ارایه شد و سپس به پرسش و پاسخ در ارتباط با موضوع مقاله پرداخته شد .

او در گفت و گویی، درباره ویژگی های همایش جهانی روابط عمومی اظهار داشت:  این همایش ویژگی های زیادی داشت اول این که این ساختمان دارای سالن های متفاوتی بود که در هر سالن به طورتخصصی به موضوعات مختلفی می پرداختند، در سالن ما  5 نفر به ارایه دستاوردهای خود در حوزه روابط عمومی پرداختند که از کشورهای اسپانیا، کلمبیا، انگلیس، استرالیا و ایران بودند و مهم تر این که در این همایش، هدف انتخاب برترین نبود بلکه بهترین ها را برای ارایه مطالب حوزه روابط عمومی انتخاب کرده بودند.

این کارشناس روابط عمومی ادامه داد: سطح علمی همایش بسیار بالا بود و در این همایش نه برای اسپانسرها و نه برای ارایه دهندگان مقالات، جایزه ای در نظر گرفته نشده بود و هدف صرفا ارایه مطالب و دستاوردهای جدید در حوزه روابط عمومی بود .

او در ادامه اضافه کرد: این همایش بسیار منظم و برنامه ریزی شده بود و در خصوص اسپانسرها هم یک دفترچه جداگانه برای آنها اختصاص داده بودند که شرح حال و فعالیت آنها توضیح داده شده بود.

موضوع این دوره از همایش جهانی روابط عمومی، «ارتباطات همراه با آگاهی» اعلام شده بود و برگزار کننده آن، انجمن مدیران ارتباطات اسپانیا موسوم به دیرکام  بودند که این همایش را زیر نظر اتحادیه بین المللی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی در روز های 21 تا 23 سپتامبر سال 2014 میلادی در مرکز همایش های شهرداری مادرید برگزار کردند.

این همایش معتبر هر دو سال یک بار بر گزار می شود و محلی برای تبادل افکار و گفت و گوهای تخصصی استادان، متخصصان، دانشجویان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی از سرتاسر جهان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران روابط عمومی

سایت کاوشگران روابط عمومی در سال 1387 با دهدف اطلاع رسانی و ایجاد فضای تبادل دیدگاه های کارشناسان راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.worldprforum.com/
سایت رسمی همایش جهانی روابط عمومی 2014 مادرید اسپانیا
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش

رویدادمرتبط:

| ارائه مقاله مینا نظری در همایش جهانی روابط عمومی در مادرید