اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307221740030

انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) اعلام کرد

جایزه سندان طلا به فرد کوک، مدیر ارشد اجرایی شرکت روابط عمومی گلین رسید

کد: 139307221740030

https://goo.gl/C7xuiw

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) اعلام کرد که بالاترین امتیاز ویژه فردی ، جایزه سندان طلا را به فرد کوک، مدیر ارشد اجرایی شرکت روابط عمومی گلین(Golin ) اختصاص خواهد یافت. این جایزه در کنفرانس بین المللی 2014 انجمن روابط عمومی آمریکا و طی جلسه عمومی روز سه شنبه 14 اکتبر در واشنگتن دی سی اعطا می‌شود.

جایزه سندان طلا به فرد کوک، مدیر ارشد اجرایی شرکت روابط عمومی گلین رسید

Joe Cohen رییس ملی انجمن روابط عمومی آمریکا گفت: «فرد یک رهبر رویایی است که از طریق عملکرد خود در گلین به حرکت رو به جلو حرفه ما کمک کرده است» .

جایزه سندان طلا، بالاترین جایزه فردی انجمن روابط عمومی آمریکا است. این جایزه، جایزه موفقیت حرفه‌ای PRSA در نظر گرفته می‌شود و به اعضا انجمن روابط عمومی و کارگزار روابط عمومی که دستاوردهای او کمک بزرگی به این حرفه نموده است، تعلق می‌گیرد.

Joe Cohen رییس ملی انجمن روابط عمومی آمریکا گفت: «فرد یک رهبر رویایی است که از طریق عملکرد خود در گلین به حرکت رو به جلو حرفه ما کمک کرده است» .

کوک است در سراسر شغل خود به طور مداوم به حرفه روابط عمومی باز گشته است و به عنوان سخنران اصلی در جمع دانشجویان روابط عمومی انجمن امریکا (PRSSA) ، مجلس شورای ملی، کنفرانس رهبریPRSA ، اجلاسICCO ، شورای شرکت‌های روابط عمومی و همچنین همایش بین المللیPRSA  خدمت کرده است .

کوک بیش از 25 سال در گلین فعالیت کرده است. او کار خود را حدود یک دهه پیش با سمت ناظر حساب در دفتر لس آنجلس آغاز کرد و به سمت رده‌های بالاتر حرکت کرد تا نهایتا در شیکاگو به عنوان مدیر ارشد اجرایی منصوب شد. تحت مدیریت او، گلین جوایزی متعددی مانند «آژانس سال» را با رای چهار گروه متفاوت بدست آورد.  

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاوشگران روابط عمومی

سایت کاوشگران روابط عمومی در سال 1387 با دهدف اطلاع رسانی و ایجاد فضای تبادل دیدگاه های کارشناسان راه اندازی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی