اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310202900117

شیوه موفقیت آمیز شرکت در یک مصاحبه شغلی

لذتبخش شدن مصاحبه های شغلی با آموزش آنلاین رایگان

کد: 139310202900117

https://goo.gl/neGw3H

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه یادگیری « وب یاد» درس رایگان آموزشی آنلاین با عنوان «لذت یک مصاحبه شغلی» توسط مهندس مجید کیانپور، مشاور ارشد منابع انسانی برای استفاده کارجویان را در سایت خود ارائه می کند که نکات آموزشی ارزشمندی را برای شرکت در یک جلسه مصاحبه شغلی آموزش می دهد.

مصاحبه های شغلی و استخدام لذتبخش می شود

علاقمندان برای فراگیری دوره آموزشی آنلاین «لذت یک مصاحبه شغلی» می توانند به وب سایت «وب یاد» به آدرس www.webyad.com مراجعه و این مبحث را به رایگان آموزش ببینند.

مجید کیانپور، در زمینه این درس آموزشی و اهمیت آن، به شبکه یادگیری «وب یاد» گفت: «نگرانی از موفقیت در یک مصاحبه شغلی کارجویان را بر آن میدارد که به دنبال راه هایی برای بالا بردن شانس پذیرفته شدن در مصاحبه باشند. منابع اطلاعاتی متفاوتی در این زمینه وجود دارند که کارجوایان میتوانند به آنها رجوع کرده و با تکنیک های مختلف در این زمینه آشنایی بیشتری پیدا کنند. اما کارجو در دوره آموزشی «لذت یک مصاحبه شغلی» با نگاهی متفاوت با نکاتی آشنا می شود تا یک مصاحبه را به بهترین نحو و صادقانه ترین روش پشت سر گذاشته و از پتانسیل های موجود در یک جلسه مصاحبه بهترین بهره برداری را کند.»

گفتنی است، مجید کیانپور، مدرس این درس آموزشی، بیش از دوازده سال در زمینه منابع انسانی فعالیت داشته است. وی سابقه فعالیت 9ساله به عنوان مدیرمنابع انسانی، مدیر آموزش و مشاور ارشد منابع انسانی در شرکت های بین المللی توتال، هنکل در ایران و منطقه خاورمیانه را دارد که همین موضوع سبب شده است از نزدیک با مسائل مختلف منابع انسانی از استراتژی تا اجرا آشنا شود و در حال حاضر مشاور ارشد منابع انسانی شرکت های معتبر و بزرگ بین المللی و ایرانی است.

علاقمندان برای فراگیری دوره آموزشی آنلاین  «لذت یک مصاحبه شغلی»  می توانند به  وب سایت «وب یاد» به آدرس www.webyad.com مراجعه و این مبحث را به رایگان آموزش ببینند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب یاد

وب‌یاد با امکانات خود این امکان را برای همه ایجاد می‌کند که بتوانند دانش خود را به صورت آنلاین و در قالب های متنوع منتشر کرده و در اختیار همه قرار دهند. از طرف دیگر تمامی کاربران اینترنت، قادرند با وب‌یاد، مطالب مختلفی را در موضوعات گوناگون یاد بگیرند. به عبارت دیگر، وب‌یاد ایجاد دموکراسی در یادگیری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.webyad.com
شبکه یادگیری «وب یاد»