اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312174400117

موفقیت در مذاکره، ارتباط و فروش با بکارگیری تکنیکهای زبان بدن

کد: 139312174400117

https://goo.gl/G2Sejc

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی ویدیویی «معجزه زبان بدن؛ اشارات، مفاهیم و کاربردها» در جهت بهبود روابط بین افراد، شرکت ها، مشتری ها و کارمندها به وسیله آموزش مدیریت و درک ارتباط غیر کلامی، منتشر شد. در این دوره زبان بدن با نگرش بومی ایران آموزش داده می‌شود.

معجزه زبان بدن؛ اشارات، مفاهیم و کاربردها

بیشتر برداشت ما درون یک ارتباط، ریشه در ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن دارد

به گزارش روابط عمومی شبکه یادگیری وب یاد، دوره آموزشی ویدیویی «معجزه زبان بدن؛ اشارات، مفاهیم و کاربردها» برای استفاده علاقمندان در سایت وب یاد قرار گرفت.

ودایع مدرس «معجزه زبان بدن؛ اشارات، مفاهیم و کاربردها»، در زمینه این دوره آموزشی و اهمیت آن اظهار داشت: برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که چرا در برخی از ارتباطات خود راحت نبوده و نمی توانند طرف مقابل را بپذیرند اما در برخی دیگر از روابط احساس خوبی نسبت به طرف مقابل خود دارند؟ پاسخ در زبان بدن نهفته است. تنها بخش کوچکی از درکی که ما از طرف مقابل داریم، به گفته های او بستگی دارد و اکثر برداشت ما ریشه در ارتباطات غیرکلامی و زبان بدن دارد.

مدرس و مولف زبان بدن ادامه داد: افراد می توانند با یادگیری اشارات و مفاهیم زبان بدن نسبت به درک خود از طرف مقابل آگاه تر باشند و روابط کاری و شخصی خود را بهتر مدیریت کنند.

شایان ذکر است پویا ودایع مدرس این دوره آموزشی آنلاین در شبکه یادگیری «وب یاد»، فارغ التحصیل رشته مدیریت روابط عمومی و افکارسنجی بوده و اولین کتاب زبان بدن بومی ایران را با عنوان مهندسی زبان بدن به رشته تحریر درآورده است. وی در حال حاضر به عنوان مشاور زبان بدن به شرکتها و سازمانها کمک می کند تا در ارتباطات بین کارکنان و مشتریان موفق تر باشند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دوره به وبسایت www.webyad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب یاد

وب‌یاد با امکانات خود این امکان را برای همه ایجاد می‌کند که بتوانند دانش خود را به صورت آنلاین و در قالب های متنوع منتشر کرده و در اختیار همه قرار دهند. از طرف دیگر تمامی کاربران اینترنت، قادرند با وب‌یاد، مطالب مختلفی را در موضوعات گوناگون یاد بگیرند. به عبارت دیگر، وب‌یاد ایجاد دموکراسی در یادگیری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.webyad.com/
وبسایت شبکه یادگیری «وب یاد»
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش