اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311253690117

دکتر شهرام رحیمی به صورت آنلاین، «اصول برقراری ارتباطی اثربخش » را آموزش می دهد

کد: 139311253690117

https://goo.gl/JFdt1c

، تهران , (اخبار رسمی): درس آموزشی آنلاین «ارتباط اثربخش» توسط دکتر شهرام رحیمی، دانش آموخته فوق دکترای روانشناسی از انگلستان، برای استفاده تمامی اقشار جامعه در سایت وب یاد قرار گرفت. دکتر رحیمی در این دوره نکات ارزشمندی را در برقرار ارتباط موثر و تاثیر گذار بیان می کند که می تواند در روابط کاری، خانوادگی و اجتماعی به افراد کمک کند.

ارتباط اثربخش

توانمند بودن در زمینه برقرار ارتباط می تواند به موفقیت افراد در زندگی کمک کند. متاسفانه در نظام آموزشی ما هیچگاه آموزشی در خصوص چگونگی استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند گوش دادن، صحبت کردن و زبان بدن ارائه نشده است.

دکتر شهرام رحیمی، در زمینه اهمیت ارتباطات اثربخش گفت: «یکی از بارزترین ویژگی ما انسانها این است که اجتماعی زندگی می کنیم و از طریق ارتباطات با یکدیگر به دنبال رسیدن به اهداف مادی و معنوی خود هستیم؛ اما متاسفانه در نظام آموزشی ما هیچگاه آموزشی در خصوص چگونگی استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند گوش دادن، صحبت کردن و زبان بدن ارائه نشده است. در دوره اینترنتی «ارتباط اثربخش» ما سعی کرده ایم که افراد را با اصول و مبانی برقراری ارتباط آشنا کنیم و نکاتی که در این وب یاد بیان می شود می تواند به افراد در ارتباط با همسر، پدر و مادر، دوست، همکار، مدیر و... کمک کند. توانمند بودن در زمینه برقرار ارتباط می تواند به موفقیت افراد در زندگی کمک کند.»

مدرس این دوره آموزشی، دکتر شهرام رحیمی  دارای بیش از 20 سال سابقه کار در سازمان‌های صنعتی و خدماتی، خصوصی و دولتی در انگلستان، امریکا و ایران بوده و در حال حاضر به عنوان مشاور و مدرس با سازمان‌های صنعتی و آموزشی مطرح کشور در حال همکاری است. ایشان پس از اخذ لیسانس روانشناسی در ایران به انگلستان رفته و فوق لیسانس خود را در ارگونومی، و دکترای خود را در روانشناسی صنعتی و سازمانی با درجه ممتاز اخذ کرد. وی سپس سه سال به تحقیقات فوق دکترا در زمینه کاربردهای روانشناسی صنعتی و سازمانی در کشورهای در حال رشد پرداخته و پس از اتمام دوره به مدت 13 سال به عنوان مدیر اجرایی در زمینه توسعه و مدیریت منابع انسانی در آن کشور و امریکا مشغول به کار بود. دکتر رحیمی از سال 77 و مراجعت به ایران، پروژه‌های متعددی مربوط به مدیریت منابع انسانی در وزارت‌خانه و نهادهای دولتی و خصوصی گردیده که این روند ادامه دارد. در کنار این فعالیت‌ها، ایشان با سازمان‌های آموزشی گوناگون مانند دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت معلم، سازمان مدیریت صنعتی، جهاد دانشگاهی، مراکز آموزشی و پژوهشی اغلب وزارت‌خانه‌ها نیز همکاری دارد. از ایشان مقالات مختلفی در زمینه روانشناسی صنعتی و سازمانی به چاپ رسیده است.

گفتنی است علاقه مندان به آموزش این مبحث، می توانند با ثبت نام در سایت وب یاد به آدرس www.webyad.com به سادگی  و به صورت  ویدیویی، دوره آموزشی «ارتباط اثربخش»، را مشاهده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب یاد

وب‌یاد با امکانات خود این امکان را برای همه ایجاد می‌کند که بتوانند دانش خود را به صورت آنلاین و در قالب های متنوع منتشر کرده و در اختیار همه قرار دهند. از طرف دیگر تمامی کاربران اینترنت، قادرند با وب‌یاد، مطالب مختلفی را در موضوعات گوناگون یاد بگیرند. به عبارت دیگر، وب‌یاد ایجاد دموکراسی در یادگیری است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.webyad.com/view/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%D8%A8%D8%AE%D8%B4-w419164
لینک مشاهده دوره ارتباط اثربخش در سایت وبیاد