اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311043170174

اولین قدم برای تجارت مدرن، تولید محتوا در فضای اینترنتی

کد: 139311043170174

https://goo.gl/GjVnHQ

، تهران , (اخبار رسمی): مارکتینگ در دنیای مجازی بازاریابی جهان را متحول کرده است. لذت خواندن محتوای جدید یکی از مهم ترین دلایل گرایش مردم به سایت ها و شبکه های اجتماعی است.

مارکتینگ در دنیای مجازی

باید سعی کنیم با تولید محتوای مناسب تمام اقشار را مخاطب خود قرار دهیم و به گونه ای جاذبه ایجاد کنیم که ناخودآگاه نام برند و یا خدمات خود را در ذهن مخاطب حک کنیم و به این ترتیب از تجارت اینترنتی بهره مند شویم.

 امروزه تجارت به شیوه سنتی تغییر کرده است و بازاریابی و مارکتینگ در فضای مجازی حرف اول را می زند، هدایت فعالیت های تجاری از طریق اینترنت، علی الخصوص  برای شرکت های کوچک و متوسط که قصد رقابت با شرکت های بزرگتر را دارند، بخش جدا نشدنی از  فعالیت های سازمانی تجاری است . با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر و آشنایی کم و بیش مخاطبان با شیوه تعاملات امروزی  و متاسفانه وجود تبلیغات نادرست و بی اساسی که اخیرا باب شده است ، اکثرا افراد خود به جستجو و کنکاش برای یافتن کالا و خدمات موردنیازشان هستند و در واقع نوع مارکتینگ در سالهای اخیر متحول گشته است و اولین قدم برای تجارت مدرن در فضای اینترنتی را جذب مخاطب در این فضا برشمرد.

در حال حاضر گرایش ها به سمت آخرین اطلاعات روز درباره برندها و تکنولوژیها روز به روز بیشتر می شود ،در نتیجه در سال های اخیر خلا  محتوای خوب و با کیفیت در شبکه های اجتماعی و سایت ها و بلاگ ها که بتواند نیاز افراد را برطرف کند بیشتر از قبل احساس می شود. محتواهای بی کیفیت و نا کارآمد که به دلیل دانش ناکافی از کانتنت (محتوا) مارکتینگ در سایت ها ایجاد میشود خطری جدی برای بازاریابی اینترنتی محسوب میشود. برهمین اساس، اولین قدم برای موفقیت  انتخاب  هدف معقول و قابل دستیابی است  و قدم دوم برنامه ریزی برای دستیابی به هدف تعیین شده است .

کسب وکار از طریق اینترنت بسیار مقرون به صرفه تر از  افتتاح یک فروشگاه تجاری است به طوریکه فضای مجازی برای محقق شدن اهداف تجاری  بسیار کارآمد خواهد بود ، چرا که این فضا محدودیت زمانی و مکانی نخواهد داشت و قطعا برای مشتریان قابل دسترس تر و مقرون به صرفه تر از فروشگاه های فیزیکی می باشد. تنها کافی است که بتوانید مخاطب شناس موفقی باشید که تشخیص دهید مخاطب شما چه افرادی ،از چه جنسی ، در چه رده سنی ، با چه میزان درآمد و تحصیلاتی هستند و علایق ، سلایق ،باورها و نیازهای مخاطبان خود را محک بزنید .

لازمه مخاطب شناسی موفق ، شناخت مخاطب  و همفکری با او است چرا که باید سعی کنیم با تولید محتوای مناسب تمام اقشار را مخاطب خود قرار دهیم و به گونه ای جاذبه ایجاد کنیم که ناخودآگاه نام برند و یا خدمات خود را در ذهن مخاطب حک کنیم و به این ترتیب از تجارت اینترنتی بهره مند شویم.

محمود زارع- مدیر مارکتینگ شرکت ویکی محتوا 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ویکی محتوا

با توجه به اینکه الگوریتم جدید گوگل روی محتوای منحصر به فرد بسیار تاکید دارد و مهم ترین بخشی که با آن ارتباط برقرار میکند محتوای وب سایت می باشد ویکی محتوا پس از سال ها تحقیق و فعالیت درباره محتوای برتر آماده خدمت رسانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://wikimohtava.com//
سایت ویکی محتوا