اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112853100174

استخدام در دستگاه‎ها‎ی اجرایی کشور

فراخوان رسمی استخدام متقاضیان جویای کار از طریق سایت‎ها‎ی استخدامی

کد: 1394112853100174

https://goo.gl/VXhgMj

، تهران , (اخبار رسمی): سایت‎ها‎ی استخدامی تلاش زیادی در راستای ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای متخصص نموده اند. این سایت‎ها‎ زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمل کرده و هدفی اصلی آنها ارتقا فرهنگ کاریابی و جلوگیری از سوءاستفاده و فریبکاری برخی شرکت‎ها‎ی بدون مجوز می باشد.

    هادی ریحانی مدیر سایت استخدام  روز گذشته در گفت‌وگو با ویکی محتوا درباره فراخوان رسمی استخدام متقاضیان جویای کار از طریق سایت‎ها‎ی استخدامی چنین اظهار کرد : «پیشرفت فناوری اطلاعات موجب شده تا بسیاری از شرکت‎ها‎ در کنار کار در فضای واقعی، به شیوه نوین روی آورند. در این روش ارائه خدمات بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی انجام می شود. سایت‎ها‎ی استخدامی نیز از این روند عقب نمانده و تلاش زیادی در راستای ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروهای متخصص نموده اند. این سایت‎ها‎ زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمل کرده و هدفی اصلی آنها ارتقا فرهنگ کاریابی و جلوگیری از سوءاستفاده و فریبکاری برخی شرکت‎ها‎ی بدون مجوز می‌باشد.»

      در ادامه گفتگو هادی ریحانی اضافه کرد : «فراخوان استخدام در سایت‎ها‎ی استخدامی جهت انتشار پیام شرکت‎ها‎ به متقاضیان جویای کار صورت می‎گیرد. این سایت‎ها‎ با بکارگیری متخصصین و نیروهای ماهر، می‎توانند از میان هزاران متقاضی جویای کار، برترین نیروها را برای شرکتها گزینش نمایند. از سوی دیگر، افراد جویای کار، از طریق اطلاعیه‎ها‎ی این نوع سایت‎ها، می‎توانند با شرکت‎ها‎ ارتباط برقرار کرده و نسبت به شرایط، محیط کار، دستمزدها، پاداش و ... اطلاعات لازم را کسب کنند.»

دریافت اطلاعات شرکت‎ها‎ و متقاضیان جویای کار، نیازمند ثبت نام و عضویت در سایت است. بدین منظور مدیریت سایت با در نظر گرفتن حساب کاربری برای هر یک از اعضا، تسهیلات لازم را برای داوطلبان شرکت در مصاحبه و آزمونهای استخدامی شرکتها فراهم می‎کند. از جمله مزایای سایت‎ها‎ی استخدامی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ورود و ثبت نام تمامی متقاضیان جویای کار اعم از متخصص یا غیرمتخصص در سایت
  • ورود اطلاعات شرکت‎ها‎ و ذکر شرایط آنها برای استخدام نیرو
  • هزینه نازل جهت برقراری ارتباط با شرکت‎ها‎ی نیازمند به نیروهای متخصص
  • امکان تغییر اطلاعات کارجویان و شرکت‎ها‎ در مدت زمان کوتاه و بدون محدودیت

 

اقدامات شرکت‎ها‎ی استخدام

 دریافت اطلاعات شخصی کاربران و ثبت در سایت، اولین اقدام شرکت‎ها‎ی استخدامی است. بدینوسیله سایت استخدامی ما نیز در جهت پذیرش تمامی متقاضیان جویای کار در سراسر کشور گام برداشته و به منظور ارتقا بخشی به استخدام افراد، در کمترین زمان ممکن عمل می‎کند. رزومه شرکت‎ها‎ و متقاضیان استخدام، به طور مجزا دریافت و در حساب کاربری آنها نمایش داده می‎شود. روزانه آگهی های استخدام به همراه شرایط، میزام تخصص، رشته تحصیلی، سن، جنسیت، وضعیت تأهل و ... به اطلاع کارجویان می‎رسد. هر یک از اطلاعیه‎ها‎ با توجه به تاریخ مشخص در سایت نمایش داده می‎شود. ضمن اینکه مهلت ثبت نام تقاضای افراد برای حضور در مصاحبه و آزموش مشخص می‎شود.

فراخوان استخدام در دستگاه‎ها‎ی اجرایی کشور

یکی از عمده ترین اقدامات و فعالیت‎ها‎ی سایت‏های استخدام، انتشار آگهی استخدام ارگانهای دولتی است. بر این اساس، اطلاعات مربوط به دستگاه‎ها‎ی اجرایی کشور بر روی سایت قرار می‎گیرد. در کنار انتشار آگهی شاهد، انتشار نمودار مربوط به رشته تحصیلی مورد نیاز و شرایط استخدام، تاریخ برگزاری و منابع آزمون، تاریخ مصاحبه و ... هستیم. هزینه‎ها‎ی مربوط به شرکت در آزمون استخدام در دستگاه‎ها‎ی اجرایی، با دریاف کد ویژه انجام می‎شود. متقاضیان با دریافت این کد می‎توانند در تاریخ مشخص شده، در آزمون شرکت کنند. علاوه بر این، در فراخوان‎های مربوطه، به شعبه و محل برگزاری آزمون نیز اشاره می‎شود و اطلاعات دقیقی در اختیار کارجویان قرار می‎گیرد.

ریحانی در پایان افزود: آگهی‎ها‎ در دو بخش منتشر می‎شود که در یک قسمت آن، توضیحات مربوط به شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دیگر اطلاعاتی در رابطه با خوشه‎ها‎، شغل محل‎ها‎ی مربوط به هر دستگاه اجرایی منتشر می‎شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ویکی محتوا

با توجه به اینکه الگوریتم جدید گوگل روی محتوای منحصر به فرد بسیار تاکید دارد و مهم ترین بخشی که با آن ارتباط برقرار میکند محتوای وب سایت می باشد ویکی محتوا پس از سال ها تحقیق و فعالیت درباره محتوای برتر آماده خدمت رسانی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ