اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312033990246

برای اولین بار در ایران

سرویس مدرن سایت ساز «کاموا»، طراحی سایت برای همگان را امکان پذیر کرد

کد: 139312033990246

https://goo.gl/kSqZLP

، تهران , (اخبار رسمی): سایت «کاموا» که به تازگی از آن به طور رسمی رونمایی شده است، با رابط کاربری بسیار ساده و قیمت مناسب به کاربران خود اجازه می دهد بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی سایت خود را در طی تنها چند ساعت طراحی کنند. از قابلیت های این سایت که برای اولین بار در ایران به کار گرفته شده است، استفاده از تکنولوژی Drag & Drop و به عبارتی طراحی سایت به صورت کاملا سفارشی و بدون نیاز به کدنویسی اعلام شده است.

سایت ساز کاموا، طراحی ساده و آسان وبسایت

تکنولوژی بکار رفته در کاموا به کاربران امکان می دهد تمام سایت ها مناسب برای موبایل و تبلت و یا به عبارتی Responsive باشد. سادگی استفاده، قیمت مناسب، طراحی زیبا از جمله دلایلی است که آنرا از رقبا متمایز می کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن دسترسی مردم به اینترنت در کشورمان، بسیاری از افراد، کسب و کارها و یا شرکت ها تمایل زیادی به استفاده از اینترنت برای رونق کسب و کارشان پیدا کرده اند. اما برای ورود به این حوزه همیشه مشکلاتی سر راه این افراد یا کسب و کارها قرار داشته است. هزینه بالا برای ساخت یک وب سایت و پیدا کردن شخص مورد اطمینان و حرفه ای برای ساخت وب سایت از بزرگترین مشکلات این زمینه است. در اکثر مواقع کیفیت فدای قیمت شده و یا زمان زیادی برای تحویل پروژه هدر می رود،. از طرفی، مطابق نبودن سلیقه کارفرما و طراح و سرعت بالای نیاز به تغییر در وبسایت و وابستگی مالی و زمانی به شخص ثالث باعث می شود این ارتباط فرسایشی شده و گاهی به نیمه کاره ماندن کار بینجامد. عدم وجود دانش کافی در میان این افراد برای ساخت وب سایت نیز منجر به اتلاف وقت آنها می شود، وقتی که می تواند صرف کاری شود که در آن تخصص دارند، و آن کسب و کار خودشان است.

هادی فرنود، بنیانگذار «کاموا» در زمینه مزایای این سرویس سایت ساز و تفاوت های آن با سایر سرویس های طراحی سایت گفت: «کاموا با رابط کاربری بسیار ساده و قیمت مناسب به کاربران خود اجازه می دهد بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی، سایت خود را در طی چند ساعت طراحی کنند. ویرایشگر سایت کاموا تمام اجزای سایت مثل سرصفحه، گالری، و غیره را در انواع مختلف در دسته بندی های مجزا در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربر کافیست مثلا یک نوع سرصفحه، محتوا، و هر بخش دیگری که نیاز دارد را انتخاب و آنرا به درون صفحه سایت خود بیاندازد (drag and drop). هر آنچه کاربر می بیند، همان خود سایت است و تمام تغییرات به صورت زنده قابل مشاهده هستند. این تکنولوژی in-place editor برای اولین بار در ایران اجرا شده است و بنابر این دیگر نیازی به سروکله زدن با طراح نیست. هر آنچه کاربران می خواهند با چند کلیک قابل انجام است. کاموا اولین سایت ساز فارسی نیست اما تلاش کرده تا بهترین آنها باشد. تکنولوژی بکار رفته در کاموا به کاربران امکان می دهد تمام سایت ها مناسب برای موبایل و تبلت و یا به عبارتی Responsive باشد. سادگی استفاده، قیمت مناسب، طراحی زیبا از جمله دلایلی است که آنرا از رقبا متمایز می کند.»

این کارآفرین تجارت الکترونیک در زمینه تکنولوژی های مورد استفاده  و مقایسه آن با سرویس های خارجی افزود: « کاموا چیزی از نظر تکنولوژی از رقبای خارجی کم ندارد و با این سرویس تلاش کرده ایم برترین تکنولوژی روز را به ساده ترین شکل ممکن و با قیمت مناسب در اختیار کاربران خود  قرار دهیم. در آینده نزدیک قابلیت های دیگری چون بخش خبر، وبلاگ و فروشگاه آنلاین هم به کاموا اضافه خواهد شد.»

کاموا پکیجی کامل از هر آنچه که برای طراحی و راه اندازی یک سایت کامل مورد نیاز است را در اختیار کاربر قرار می دهد به طوری که کمک می کند تا هزینه های طراحی و اجرای سایت بسیار کاهش یافته و در واقع این هزینه به شکلی که مطلوب کاربر است هزینه شود.

فرنود در انتها در زمینه هزینه های استفاده از این پلتفرم آنلاین طراحی سایت گفت: «هزینه سالیانه راه اندازی و مدیریت هر وبسایت تنها 250 هزار تومان است که شامل یک دامنه رایگان نیز می باشد. در مقایسه با سایت ساز های دیگر و کیفیت خدمات کاموا، این قیمت، دلیل خوبی برای استفاده از این سرویس خواهد بود. لازم به ذکر است کاربر با ثبت نام در کاموا دیگر نیازی به پرداخت پول برای 45 روز اول استفاده از آن ندارد و می تواند سایت خود را به طور کامل ساخته و پس از رضایت از خروجی آن، اشتراک یک ساله را خریداری نماید.»

گفتنی است ثبت نام در کاموا رایگان است و علاقه مندان برای استفاده از آن می توانند به سایت کاموا به آدرس www.Camva.ir مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاموا

کاموا سرویسی است که به شما امکان میدهد بدون نیاز به تخصص خاصی وب‌سایت خود را با سلیقه و طبق نیاز خودتون بسازید و آن را روی اینترنت راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://camva.ir/
سایت کاموا