اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950905189680241

با استفاده از امکان تازه فروشگاه ساز کاموا

فروشگاه محصولات دیجیتال خود را راه اندازی کنید

کد: 13950905189680241

https://goo.gl/vCHjXh

، تهران , (اخبار رسمی): از روزهای ابتدایی که فروشگاه ساز کاموا را راه اندازی کردیم نظرات و بازخوردهای مختلفی دریافت می کنیم. بعضی از این بازخوردها در مورد نکات مثبت و منفی فروشگاه ساز است و بعضی هم درخواست‌ها و امکاناتی است که کاربران از ما انتظار دارند.

فروشگاه محصولات دیجیتال با فروشگاه ساز کاموا

به گزارش اخباررسمی به نقل از کاموا، از روزهای ابتدایی که فروشگاه ساز کاموا راه اندازی شد، نظرات و بازخوردهای متفاوتی به این شرکت ارسال می شود که گاها بعضی از این بازخوردها حاوی نکات مثبت و منفی درخصوص فروشگاه ساز است و بعضی هم درخواست‌ها و امکاناتی است که کاربران از ما انتظار دارند.

یکی از پرتکرارترین امکانات٬ ویژگی فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب و گیفت‌کارت بود که در همین راستا فروشگاه ساز کاموا با استقبال از این درخواست، به اطلاع مشتریان می رساند که از امروز می‌توانید فروشگاه محصولات دیجیتال مخصوص به خود را راه راه‌اندازی کنید.

بعضی از امکانات فروشگاه ساز محصولات دیجیتال کاموا شامل لینک مخصوص – Unique – هر محصول و هر کاربر ؛ امکان تعریف چند نوع محصول و فروش همزمان؛ مشاهده محصولات فیزیکی و دیجیتالی خریداری شده در پروفایل مشتریان؛ ایجاد لینک متفاوت در هربار دانلود برای جلوگیری از کپی برداری و قالب مخصوص فروشگاه محصولات دیجیتال می شود. 

حالا نوبت شماست که همین حالا فروشگاه محصولات دیجیتال خود را راه اندازی کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاموا

کاموا سرویسی است که به شما امکان میدهد بدون نیاز به تخصص خاصی وب‌سایت خود را با سلیقه و طبق نیاز خودتون بسازید و آن را روی اینترنت راه اندازی کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]