اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401304990404

در حاشیه همایش تدکس

آغاز سفر خیال انگیز طعم ها از آسمان کیش

کد: 139401304990404

https://goo.gl/Z2uQS8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل گروه شرکت های سازیبا در حاشیه همایش تدکس کیش و آغاز کمپین سفر طعم ها در این جزیره اظهار داشت: هدف این کمپین ایجاد بستر مناسب برای گفت و گو راجع به طعم ها و پیشنهاد طعم های جدید به مشتریان ایرانی است.

آغاز سفر خیال انگیز طعم ها از آسمان کیش

به دنبال آن هستیم که برخلاف جریان همیشگی، این بار طعم ها ایرانی و شرقی را به غرب ببریم نه اینکه از غرب وارد کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت سازیبا، بها سادات طهرانی مدیرعامل گروه شرکت های سازیبا در حاشیه رویداد «تدکس کیش» و راه اندازی کمپین سفر طعم ها در این جزیره، این شرکت را یک تولیدکننده طعم معرفی کرد و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که برخلاف جریان همیشگی، این بار طعم های ایرانی و شرقی را به غرب ببریم نه اینکه از غرب وارد کنیم.

سادات طهرانی در تشریح کمپین سفر طعم ها اظهار داشت: کمپین دو هدف را دنبال می‌کند، اول ایجاد بستر مناسب برای گفت و گو راجع به طعم ها و دوم پیشنهاد طعم های جدید به مشتریان ایرانی است.

وی منبع الهام اکثر طعم ها را ایران و خاورمیانه اعلام و تشریح کرد: این طعم ها بر روی چیپس، پفک، پاپ کورن و ترافل های شکلات پیاده شده است.

مدیر عامل سازیبا بر تولید این محصولات در داخل کشور و توسط متخصصین این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: در خانواده چیپس و پفک هشت طعم و در خانواده شکلات 12 طعم تولید کرده ایم.

وی در پایان به اسپانسری شرکت سازیبا از رویداد تدکس کیش اشاره کرد و افزود: رویداد تدکس یک فضای جوان و خلاقانه است و به دنبال ایجاد تغییر در اجتماع است و این دقیقا هدفی است که شرکت سازیبا در صنعت آن را دنبال میکند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازیبا

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی سازی شده در صنایع مختلف آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]