اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155780404

سازیبا در اولین نمایشگاه مواد غذایی کیش کلید زد

آغاز توسعه همکاری‌ها با تولیدکنندگان داخلی و جهانی

کد: 13950718155780404

https://goo.gl/wNxQwW

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ توسعه ای سازیبا با حضور در اولین نمایشگاه مواد غذایی کیش، در مذاکراتی چگونگی توسعه همکاری خود را با تولیدکنندگان داخلی و بین المللی صنعت غذا و آشامیدنی بررسی کرد.

توسعه همکاری با تولیدکنندگان داخلی و بین المللی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی هلدینگ توسعه ای سازیبا، اولین نمایشگاه مواد غذایی کیش 7 تا 10 مهرماه توسط سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد که علاوه بر تولید کنندگان داخلی، نمایندگان صنعت غذا و آشامیدنی  کشورهایی همچون ایتالیا، آلمان، سویس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند و... نیز در این نمایشگاه حاضر و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم و فعالان این صنعت قرار دادند.

با تاکید بر حضور گسترده فعالان، سرمایه گذاران و صاحبنظران صنعت غذا و آشامیدنی در این نمایشگاه بود که هلدینگ توسعه ای سازیبا، فرصت را به منظور گسترش روابط و همکاری ها مطلوب ارزیابی کرده و علاوه بر معرفی خود، چگونگی توسعه همکاری شرکت های تولید کننده در صنعت غذا و آشامیدنی را با شرکت های داخلی و خارجی مورد بررسی و مذاکره قرار داد.

قابل ذکر است که در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های تولید کننده و سرمایه گذار در صنعت غذا و آشامیدنی، نمایندگان کشورهای ایتالیا، آلمان، سویس، انگلستان، ترکیه، مالزی، هلند، هند، امارات متحده عربی، لهستان، ژاپن، فرانسه، عمان، اتریش و بلژیک در کنار تولیدکنندگان داخلی محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه صنایع غذایی عرضه و معرفی کردند.

گفتنی اولین نمایشگاه مواد غذایی در کیش با هدف معرفی تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی (مواد اولیه – محصول ساخته شده) سالم و خوشنام جهانی به جامعه تولید کننده و مصرف کننده ایرانی، ایجاد زمینه همکاری های مشترک بین تولید کنندگان داخلی و برندهای معتبر غذایی جهان و ترغیب برندهای مطرح صنایع غذایی جهان به سرمایه گذاری در جزیره کیش بر پا شد.

بر اساس این گزارش هلدینگ توسعه ای سازیبا در این نمایشگاه علاوه برمعرفی خود، با شرکت های داخلی و خارجی فعال در صنعت غذا و آشامیدنی، روابط مطلوبی را با این بخش ایجاد کرده و چگونگی توسعه همکاری های تولیدی سرمایه گذاری را مورد ارزیابی قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازیبا

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی سازی شده در صنایع مختلف آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]