اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970718321100404

به انتخاب مجله فوربس

بستنی میهن، یکی از برترین برندهای بستنی در دنیا شناخته شد

کد: 13970718321100404

https://goo.gl/2p7JHj

، تهران , (اخبار رسمی): در تازه‌ترین ارزیابی مجله اقتصادی فوربس، که هر ساله به معرفی برترین برندهای بستنی می‌پردازد، بستنی میهن توانسته رتبه دهم ارزیابی سال 2017 را به خود اختصاص دهد.

بستنی میهن، یکی از برترین برندهای بستنی در دنیا شناخته شد
بستنی میهن، یکی از برترین برندهای بستنی در دنیا شناخته شد

مجله فوربس یکی از معتبرترین مجلات اقتصادی دنیا است که هر ساله با ارزیابی برندهای بستنی، 15 برند برتر را در این حوزه انتخاب و معرفی می‌کند.

بستنی میهن با سابقه ۴۷ ساله یکی از معروف‌ترین برندهای بستنی سازی در ایران است که توانسته رتبه دهم این ارزیابی را به خود اختصاص دهد. این برند اکنون به عنوان یک گروه غذایی بسیار بزرگ است و توانسته بیشترین سهم بازار فروش بستنی در خاورمیانه را نیز به خود اختصاص دهد.

بستنی‌های میهن امروزه در طعم‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود و این تنوع یکی از دلایل محبوبیت و موفقیت این برند صنایع غذایی است. تنوع طعم بستنی‌های این برند باعث شده است، اکنون در میان برترین‌ تولیدکنندگان بستنی در دنیا قرار گیرد.

شرکت عطرینه سازیبا که به عنوان شرکت فعال در زمینه تامین مواد اولیه صنایع غذایی و محصولات ضدعفونی‌کننده تخصصی با برند میکروزد فعالیت دارد، در این سال‌ها با شرکت میهن همکاری داشته‌ است، و این افتخار را به شرکت میهن و مدیرعامل شرکت، آقای پایداری تبریک می‌گوید.

بهاءالدین سادات طهرانی مدیرعامل سازیبا با اشاره به موفقیت این برند، این خبر را موفقیتی برای صنایع ایرانی و ایران دانست و گفت: «خبر موفقیت بستنی میهن، در فضای تحریم و مشکلات اقتصادی ایران می‌تواند نویدبخش آینده‌ای درخشان برای صنعت ایران باشد.»

وی در ادامه برند میهن را الگویی برای کسب و کارهای موفق ایرانی دانست و گفت: «میهن با کسب این موفقیت توانسته نماینده شایسته‌ای برای صنعت ایران در سطح بین‌المللی باشد.»

شایان ذکر است، رتبه‌های برتر این ارزیابی همگی از کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و به همین دلیل هم فوربس، میهن را برترین بستنی خاورمیانه نامیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازیبا

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی سازی شده در صنایع مختلف آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]