اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004205880404

همایش حرفه‌ای‌گری در رژیم درمانی با حضور گسترده «سازیبا» برگزار شد

آغاز ارتباط صنعت و دانشگاه در حوزه «رژیم درمانی»

کد: 13951004205880404

https://goo.gl/4nwNPb

، تهران , (اخبار رسمی): همایش یک روزه حرفه‌ای‌گری در رژیم درمانی با هدف آشنایی علمی و آکادمیکی با رژیم درمانی در انستیتو تغذیه دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور اعضا انجمن تغذیه ایران و دانشجویان برگزار شد.

حضور سازیبا در همایش حرفه‌ای‌گری در رژیم درمانی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت سازیبا، انستیتو تغذیه دانشگاه شهید بهشتی تهران صبح جمعه سوم دی ماه 1395 میزبان همایش یک روزه حرفه‌ای‌گری در رژیم درمانی بود تا دانش‌آموختگان تغذیه با حضور شرکت‌های فعال صنعت غذایی، از ایجاد ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه بهره ببرند.

بر اساس این گزارش، دانش آموختگان صنعت تغذیه به عنوان جامعه مخاطب اصلی این همایش توانستند در این حوزه فرصت مناسبی بیابند تا با شرکت‌هایی مانند سازیبا که فعالیت گسترده‌ای در صنعت غذایی دارند، ارتباط برنامه‌ریزی شده‌ای را برقرار کنند.

بر اساس این گزارش، در این رویداد جلال‌الدین میرزای‌رزاز رئیس انجمن تغذیه ایران و مجید حاجی‌فرجی دبیر این همایش گزارشی از فعالیت‌های انجمن تغذیه ایران در حوزه رژیم درمانی و اهداف همایش ارائه کردند ضمن آن که سازیبا نیز در این همایش با ایراد یک سخنران و برپایی غرفه، حضور خود را به انجام رساند.

نجوا طایفه سخنران سازیبا در همایش یک‌روزه حرفه‌ای‌گری در رژیم درمانی با اشاره به اشتیاق این شرکت به جذب نیروهای نخبه علمی گفت: راهکارهای سازیبا همواره در راستای کمک IFF برای کاهش قند، نمک، و چربی و تشدید کننده‌های طعمی پرداخته تا گام‌های مثبتی در راستای سلامتی و رژیم درمانی برداشته باشد.

گفتنی است مجموعه شرکت‌های سازیبا با نزدیک به دو دهه فعالیت خود در زمینه‌های مختلف با تامین مواد اولیه، ماشین آلات تخصصی و دانش فنی مرتبط توانسته‌اند گامی موثر در راستای خدمت رسانی به تولید کنندگان برداشته و موجبات رشد و بهینه‌سازی عملکرد صنایع مختلف را فراهم آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازیبا

گروه شرکت‌های سازیبا در سال 1377 فعالیت خود را با هدف ایجاد پل ارتباطی میان شرکت‌های معتبر بین‌المللی و فعالان عرصه صنعت، جهت ترکیب دانش جهانی و ارائه راه حل‌های نوین بومی سازی شده در صنایع مختلف آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]