اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394061047203540

در سمینار دانش حقوقی مدیران صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب قانون کار در نظم حقوقی کنونی

کد: 1394061047203540

https://goo.gl/2FUY9h

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب جدید قانون کار در نظم حقوقی کنونی، به تالیف وحید حاجی‌زاده، بنیانگذار دانش نوین قانون کار، با شعار تحولی بزرگ در تشریح قوانین کار در تاریخ پنجم مهرماه امسال با حضور کارشناسان ارشد وزارت کار، مدیریت آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی، مدیریت آموزش سازمان فنی و حرفه ای در سمینار دانش حقوقی مدیران رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب قانون کار در نظم حقوقی کنونی

به گزارش دبیرخانه سمینار بزرگ دانش حقوقی مدیران (در حوزه روابط کار و امور قراردادها)، طی هماهنگی‌ها و توافقات انجام‌شده با انتشارات صوراسرافیل و نیز مولف و نویسنده کتاب قانون کار (در نظم حقوقی کنونی) موافقت‌های لازم جهت رونمایی از کتاب در سمینار مربوطه انجام شده است.

کتاب قانون کار (در نظم حقوقی کنونی) با 810 صفحه، مرجع کامل آموزش قوانین و مقررات بوده و به گفته وحید حاجی زاده، سعی بر آن شده که با توجه به مشکلات و برداشت‌های متفاوت از مواد قانون کار، به ساده‌ترین روش، مقررات و تکالیف کارگران و کارفرمایان در این کتاب تشریح و تعریف شود.

سمینار دانش حقوقی مدیران که با حضور 260 نفر از مدیران و صاحبان برند در حالی از سوی موسسه قانون گستر برگزار می شود که برای نخستین بار سخنرانان و مدرسان این سمینار از بین معاونان و مدیران آموزشی وزارت کار هستند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://yon.ir/36vZ  مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره 77515152 تماس گرفته و یا عدد 8 را به شماره 09127356133 ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه قانون گستر

بدینوسیله به استحضار شما می رساند موسسه قانون گستر در راستای تحقق بخشیدن به اصل حمایت از کارفرمایان با تلفیق توانمندی ها و بهره مندی از تخصص و تجارب وکلای باسابقه دادگستری کشور، کارشناسان ارشد و مدیران اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور کلیه خدمات حقوقی مورد نیاز شما را در قالب یک مجموعه به شرح ذیل ارائه می نماید:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| رونمایی از کتاب قانون کار (در نظم حقوقی کنونی)