اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394080348580434

گردهمایی بازاریابی جهانی برای اولین بار در ایران

مشاهیر بازاریابی به تهران می‌آیند

کد: 1394080348580434

http://j.mp/1k2DyEy

، تهران , (اخبار رسمی): کم‌تر از یک ماه دیگر، «گردهمایی بازاریابی جهانی» با حضور مدیران عالی‌رتبه و مجرب بین‌المللی در روزهای 30 آبان و 1 آذر امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد. این گردهمایی که از مهم‌ترین رخدادهای بازاریابی در دنیا محسوب می‌شود، برای نخستین بار در ایران و با محوریت مباحثی همچون معرفی آخرین رویدادهای بازاریابی منطقه‌ای و جهانی، با تمرکز بر تجربه مشتری، بازاریابی شخصی و ارتباط شرکتی برپا خواهد شد.

گردهمایی بازاریابی جهانی فرصت مناسبی است تا فعالان و صاحب‌نظران بخش بازاریابی و کسب‌وکار کشور بتوانند به شاهراه‌های روابط مؤثر اقتصادی با دنیا دست یابند. در این رویداد مهم، مدیران برجسته و مجرب بازاریابی از شرکت‌هایی همچون هنکل، پی‌اند‌جی و لگو حضور خواهند داشت

گردهمایی بازاریابی جهانی فرصت مناسبی است تا فعالان و صاحب‌نظران بخش بازاریابی و کسب‌وکار کشور بتوانند به شاهراه‌های روابط مؤثر اقتصادی با دنیا دست یابند. در این رویداد مهم، مدیران برجسته و مجرب بازاریابی از شرکت‌هایی همچون هنکل، پی‌اند‌جی و لگو حضور خواهند داشت تا جدیدترین دستاوردهای این حوزه را به همتایان ایرانی خود ارائه کنند.

کوستا پترو، مسئول برگزاری گردهمایی بازاریابی جهانی، درباره این رویداد گفت: «ما در پنج سال گذشته این گردهمایی را در بیش از 10 کشور دنیا برگزار کرده‌ایم. خوشحالیم که این بار، بزرگان بازاریابی بین‌المللی را در ایران دور هم جمع کرده‌ایم تا نیروهای مستعد و توانمند ایرانی هر چه بیشتر با جدیدترین مباحث بازاریابی نوین آشنا شوند.»

وی با اشاره به سرعت رشد این برنامه در دنیا ادامه داد: «تاکنون بیش از هشت هزار کارشناس بازاریابی از 23 کشور دنیا در مجموعه گردهمایی‌های ما شرکت کرده‌اند و بر این اساس، برنامه ما سریع‌ترین میزان رشد را در میان تمامی برنامه‌های بازاریابی در دنیا داشته است. هدف اصلی ما در گردهمایی بازاریابی جهانی این است که برای مشتریانمان تجربه‌ای عالی و بی‌نظیر خلق کنیم و مطمئن هستیم که شرکت‌کنندگان از حضور این اساتید بنام، بهره لازم را خواهند برد.»

مطالعات موردى بر اساس تجربه‌هاى عینی کارشناسان بازاریابى، بحث‌هاى تعاملى درباره آخرین روندها و گرایش‌ها در ارتباطات و بازاریابى و یک کارگاه تعاملی درباره خلق استراتژی بازاریابی موفق در «اقتصاد مبتنی بر لایک» از جمله برنامه‌های گردهمایی بازاریابی جهانی است.

گفتنی است که شرکت پی‌ورلد «Pworld» با همکاری شرکت ماناپیام، «گردهمایی بازاریابی جهانی» را با حضور متخصصان مطرح جهانی در حوزه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات برگزار می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]