اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082649590434

کمتر از دوهفته دیگر گردهمایی بازاریابی جهانی برگزار می‌شود

فرصتی برای آگاهی از استانداردهای جهانی بازاریابی

کد: 1394082649590434

http://j.mp/1NYvmkS

، تهران , (اخبار رسمی): مدت زیادی از دستیابی به توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای 1+5 نمی‌گذرد که تعامل اقتصادی ایران با کشورهای جهان وارد مرحله و فصل تازه‌ای شده است. بعد از حضور نمایندگان اقتصادی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و برپایی رویدادی چون گردهمایی ایران- اروپا در ژنو سوئیس، حالا قرار است یکی از مهم‌ترین رخدادهای بازاریابی دنیا، با عنوان «گردهمایی بازاریابی جهانی»، در تهران برگزار شود.

گردهمایی بازاریابی جهانی فرصتی است تا مدیران و فعالان اقتصادی کشور با استانداردهای جهانی بازاریابی بیش از پیش آشنا شوند. آرش وفاداری یکی از سخنرانان گردهمایی بازاریابی جهانی و مدیرعامل شرکت ماناپیام، درباره اهمیت علم ارتباطات و بازاریابی در دنیای امروز می‌گوید: «از یک دهه اخیر شاهد رشد ابزارهای جدید ارتباطات در دنیا بوده‌ایم؛ در همین مسیر، علم ارتباطات نیز با سرعت زیادی پیشرفت کرد. گردهمایی بازاریابی جهانی فرصتی برای تعامل با کسانی است که در مسیر پیشرفت کاربردی این علم در قسمت‌های مختلف بازاریابی موثر بوده‌اند. این تعامل انگیزه‌ای برای فعالان اقتصادی داخلی خواهد بود تا قدرت رقابت با رقبای خارجی خود را تقویت کنند. در شرایط کنونی اقتصادی کشور، فعالان اقتصادی با فرصت‌های جدید و تازه‌ای روبه‌رو خواهند شد و شکل‌گیری این فرصت‌ها به خودی خود اهمیت بحث بازاریابی در علم ارتباطات را مهم جلوه می‌کند.»  

 

الکس مالوف، مدیر ارتباطات شرکتی پی‌اندجی، و یکی از سخنرانان این گردهمایی درباره حضورش در تهران می‌گوید: «برای حضور در گردهمایی بازاریابی جهانی در تهران هیجان زیادی دارم. بازار ایران پتانسیل خوبی دارد و شرکت پی‌ورلد کار بسیار خوبی در زمینه گرد هم آوردن مدیران بعضی از بهترین برندهای جهان انجام داده است. در این گردهمایی قرار است شرکت‌کنندگان بهترین تجربه‌های خود را با همتایان ایرانی‌ در میان بگذارند.این دو روز، تجربه‌ای هیجان‌انگیز خواهد بود، هم برای میزبان و هم و برای جامعه جهانی بازاریابی‌. من خوشحالم که در این رویداد مهم به‌عنوان سخنران حاضر خواهم بود.»

 

یکی از موضوعات مورد بحث در گردهمایی بازاریابی جهانی رویکرد تعاملی در زمینه بازاریابی محتوا و بازاریابی مشتری است. سخنرانی توماس جنسن نماینده شرکت ام‌‌اندسی ساچی در این رویداد به همین موضوع اختصاص دارد. وی می‌گوید: «این رویداد برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. مطمئنم هم شرکت‌کنندگان و هم سخنرانان بحث‌های بسیار مؤثری خواهند داشت. تعجب نمی‌کنم اگر این رویداد آغاز مرحله‌ای جدید از شیوه‌های بازاریابی در ایران باشد.» هوبرت گریلیش مدیر سابق بازاریابی فیلیپس و تام‌تام از دیگر سخنرانان این رویداد نیز گفت: «انگیزه حضور در گردهمایی بازاریابی جهانی برای من، شناخت و درک عمیق‌تری از بازاریابی در ایران است. معمولاً ارجاعاتی که به بازاریابی داده می‌شود برگرفته از نمونه‌های غربی است. برای همین هم مشتاق هستم تا با ایده‌ها و ابداعات ایرانی در بازاریابی آشنا شوم.»

 

از دیگر سخنرانان حاضر در «گردهمایی بازاریابی جهانی» می‌توان به مدس هلمن بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی بیبلیو، گرهارد بارکوس شریک گود برند در خاورمیانه، ایرینا پاشینا مدیر بازاریابی و ارتباطات، شیواکومار تانگاراتناولو شریک و رئیس جهانی پیشین بخش تجربه مشتری در مجموعه اچ‌اس‌بی‌سی، الپر اروگلو مدیر رسانه‌های جهانی یونیلیور اشاره کرد.  

 

گفتنی است این گردهمایی در روزهای30 آبان و اول آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود. آخرین رویدادهای بازاریابی منطقه‌ای و جهانی با تمرکز بر تجربه مشتری، بازاریابی شخصی و ارتباط شرکتی محورهای اصلی این رویداد را به خود اختصاص داده‌اند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ماناپیام

ماناپیام شرکت تخصصی مشاوره روابط‏ عمومی در ایران است که به روزترین خدمات را در زمینه روابط ‏عمومی و ارتباطات ارائه می‏دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]