اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101051314659

اهمیت صفحه «درباره ما» در طراحی سایت

کد: 1394101051314659

https://goo.gl/fkEHp7

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای صفر و یک و مجازی اعتماد کردن به مراتب سخت‌تر از دنیای واقعی است، به‌خصوص که هر روز درباره کلاهبرداری‌های جدید با روش‌های گوناگون در دنیای مجازی اخباری شنیده می‌شود. در این شرایط چگونه می‌توان اعتماد کاربران وب‌سایت را جلب و آنها را به مشتریان دائم خود تبدیل کرد؟ چگونه می‌توان به آنها القا کرد که شرکت شما شرکتی معتبر است و باید جدا از شرکت‌های نامعتبر قرار گیرد؟ بهترین پیشنهاد ایجاد و استفاده از صفحه کاملا سازمان یافته «درباره ما» در طراحی سایت است.

طراحی سایت اینتن

باید در صفحه «درباره ما» درمورد منابع درآمد خود و دلایل دریافت هزینه بابت خدماتی که ارائه می‌شود، صحبت کرد و به یاد داشت که به جای صحبت از قیمت‌ها از ارزش خدمات و محصولات خود سخن گفت.

صفحه «درباره ما» علاوه بر معرفی شرکت به کاربران، مسئولیت خطیر دیگری نیز دارد و آن زدودن هرگونه شک و شبهه از ذهن کاربران درباره نحوه فعالیت شرکت است، پس باید به شرح دلایلی که کاربر باید به شرکت اعتماد کند پرداخت. زمانی که کاربران به وب‌سایت شرکت مورد نظر مراجعه می‌کنند، برای رفع و رجوع شش سوال در ذهنشان ابتدا به دنبال صفحه «درباره ما» در طراحی سایت می‌گردند. این سوالات طبق آمار از قرار زیر است :

 

آیا این کسب‌وکار واقعی است؟

قرار دادن آدرس پستی کامل و دقیق خود قدم اول برای رفع این شبهه است. مشتریان به احتمال زیاد به صورت حضوری به شرکت موردنظر نمی‌آیند، اما این نکته اطمینان‌بخشی خاصی در مورد ماهیت وب‌سایت و شرکت ایجاد می‌کند. یک آدرس پستی به مشتریان احتمالی نشان می‌دهد که این شرکت چیزی برای پنهان کردن ندارد. ترجیحا باید آدرس تمامی دفاتر و شعب خود را در صفحه «درباره ما» قرار داد.

 

گردانندگان این وب‌سایت چه کسانی هستند؟

از صحبت درباره خود و علاقه شغلی خود نباید واهمه داشت، حتی ضمیمه کردن عکس نیز می‌تواند ایده‌ای جالب باشد. پیام اصلی شرکت این است که در پس‌زمینه کسب‌وکار شما فردی واقعی قرار دارد و به این ترتیب کاربران احساس راحتی بیشتری می‌کنند.

 

کیفیت کار آنها چطور است؟

قرار دادن متن تشکر و قدردانی مشتریان و مخصوصا شرکت‌هایی که از شرکت موردنظر راضی هستند می‌تواند نتایج فعالیت‌های شرکت را برای سایرین به نمایش بگذارد. برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است این پیام‌های قدردانی، آدرس تماس فرستنده را نیز مشخص کنند. حتی می‌توان لینک آنها را نیز برای تاثیر صددرصدی در وب‌سایت خود قرار داد، آنها هرگز برای اطمینان از میزان رضایت مشتریان از شرکت و راستی‌آزمایی جملات قرار داده‌شده در وب‌سایت با آنها تماس نخواهند گرفت.

 

میزان فعالیت آنها چقدر است؟

ثبات و دوام دو عامل اساسی در جلب اعتماد کاربران به حساب می‌آید. اگر شرکت موردنظر قدمت زیادی ندارد، می‌توان از تجربیات گذشته صحبت کرد، چون تجربه گذشته مطمئنا با فعالیت کنونی شرکت ارتباط زیادی دارد. مشتریان به تجربه و قدمت اهمیت بسیار زیادی می‌دهند.

 

روش‌های درآمدزایی آنها چیست؟

اگر شرکت طرح فعالیت‌های خود را به کاربران نشان نداده و به آنها نگوید که از چه راهی کسب درآمد می‌کند، اولین سوالی که به ذهن آنها خطور می‌کند این است: «مشکل کجاست؟». باید در صفحه «درباره ما» درمورد منابع درآمد خود و دلایل دریافت هزینه بابت خدماتی که ارائه می‌شود، صحبت کرد و به یاد داشت که به جای صحبت از قیمت‌ها از ارزش خدمات و محصولات خود سخن گفت.

 

آیا می‌توان در مورد سپردن اطلاعات محرمانه به آنها اعتماد کرد؟

در برخی اوقات شرکت برای تکمیل خدمات خود نیاز دارد تا برخی از اطلاعات محرمانه مشتری را داشته باشد. از طرفی آنچه مشخص است، اینکه مردم درباره اطلاعات شخصی خود، به خصوص در دنیای مجازی، بسیار محتاط هستند. برای جلب اعتماد آنها باید سیاست‌های کاری کلی خود و همچنین سیاست‌های خود برای صیانت از اطلاعات مشتریان را بیان کرد.

به‌احتمال زیاد صفحه مذکور اولین صفحه‌ای است که کاربران پیش از آنکه با شما تماس بگیرند، مطالعه می‌کنند. از آنجایی که تشخیص خوب بودن و حسن شهرت شرکت‌ها در اینترنت کار دشواری است، باید تمامی تلاش خود را برای جلب اعتماد کاربران به کار گرفت. به جز موارد ذکرشده باید سایر اطلاعات مرتبط با زمینه فعالیت تخصصی خود را نیز قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]