اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990823474694659

پیشنهادات دیجیتال مارکتینگ اینتن در دوران کرونا

راهکارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در دوران کرونا

کد: 13990823474694659

https://bit.ly/3lCbs3t

، تهران , (اخبار رسمی): در دوران کرونا کدام یک از ابزار های دیجیتال می تواند در زمینه بازاریابی آنلاین به کسب و کار ما کمک کند ؟

راهکارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در دوران کرونا
ویروس کرونا

چطور از شبکه های اجتماعی در راستای بازاریابی استفاده کنیم ؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی در دوران کرونا مثل فریاد زدن در اتر می‌ماند. حداقل برای بسیاری از افراد (و مدل کسب و کار آن‌ها) یک دوران بی‌سابقه است. ترس، اضطراب و تردید یک تحمیل جهانی برای همه‌ی ماست. و با این‌حال، هنوز هم باید کار کنیم. در ادامه به راهکارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی در دوران کرونا نیز می پردازیم:

بازاریابان و حرفه‌ای‌ها، چطور خودمان را با این شرایط تطبیق بدهیم؟

احتمالا اکنون به عنوان یک بازاریابان آنلاین با سه چالش اصلی روبه‌رو هستید (یا به زودی روبه‌رو خواهید شد).

– کسب و کار: برای خطوط هواپیمایی، افراد کمتری سفر می‌کنند. برای خرده‌فروشان، افراد کمتری خرید می‌کنند.

– ارسال پیام: توجه مشتریان روی کرونا ویروس است، نه برند شما.

– سلامت روانی: مثل چیزی که یکی از هم‌کارانم امروز به من گفت، “دیگه توانی برام نمونده”.

در این‌جا فهرستی از توصیه‌ها برای این‌ که شما و تیم رسانه‌ی اجتماعیتان چگونه خودتان را تطبیق دهید وجود دارد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی در کرونا

۱- کسب و کار

شما احتمالا کمترین کنترل را رویش دارید. به روی کاری که می‌توانید بکنید تمرکز کنید و خلاق باشید.

یک برنامه داشته باشید

مشاوران اجرایی: اکثر مشاغل از این بابت متوقف نخواهند شد. در این صورت، برنامه‌هایتان و این‌که چه گزینه‌هایی برای مشتریانتان می‌ماند را به اشتراک بگذارید.”

روی برندتان تمرکز کنید

بسیاری از تبلیغات اجتماعی شاهد کاهش معیارهای عملکرد هستند. مشتریان هنوز هم در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند (شاید حتی بیشتر از قبل)، ولی به‌جز مواد غذایی و بهداشتی چیز زیادی نمی‌خرند. 
شاید لازم باشد که الان از مخارج تبلیغاتتان کم کنید. به خصوص تبلیغات متمرکز بر عملکرد در نظر بگیرید که منابعتان را در بازاریابی‌ قرار دهید که میل تجاری شما را افزایش می‌دهد و شما را در طول چند ماه آینده در ذهن‌ها نگه می‌دارد.

محصولاتان را محور اصلی قرار دهید

یکی از همکاران شاهد کاهش ۷۰ درصدی فروش مشتریان خرده‌فروشی خود در مالزی است. در نتیجه آن‌ها در تلاشند که تجربه‌ی خرید آنلاین را بهبود ببخشند تا فروش بیشتری داشته باشند. آن‌ها هم‌چنین در حال مطالعه هستند که ببینند شرکت‌های چینی چگونه با این چالش‌ها خودشان را تطبیق داده‌اند.
کریس بروگان، موسس سیستم StoryLeader، می‌گوید: “به دنبال روش‌هایی برای استقرار خدمات خود باشید که تجربیات حضوری از دست رفته‌ی حال حاضر را جبران می‌کند.”
چه کاری می‌توانید بکنید که در این دوران استفاده از محصولاتتان راحت‌تر شود؟

۲- ارسال پیام

اول از همه تمام محتوا و کمپین‌هایی را که در حال حاضر در جریان دارید را دوباره ارزیابی کنید. همه چیز تا جواب به خدمات مشتریان و محتواهای کوتاه روزانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی.

یک خط را انتخاب کنید

فرض کنید بدترین خبر درباره‌ی ویروس کرونا در توییتر یا فیسبوک در کنار پست شما قرار گرفته. آیا پیام شما ناجور به نظر می‌رسد؟ صدایش شنیده نمی‌شود؟
مدیر شبکه‌های اجتماعی در شرکت Allebach Communications، می‌گوید: “تجارت برخی برندها طبق معمول خوب خواهد بود، برخی باید سکوت کنند و برخی باید به حالت PSA بروند”.
“پست‌های PSA خلاقانه، اکنون می‌توانند یک اقدام خوب در تولید محتوای اجتماعی باشند.”

در این میان آموزش شبکه های اجتماعی و علی الخصوص آموزش اینستاگرام برای نیرو های سوشال و بازاریابی محتوای شرکت تان اهمیت بسیار بالایی دارد ، چرا که حضور شرکت تان در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام امروزه یکی از نیاز های اساسی شرکت شما خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]