اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14020307730504659
در دسترس نیست

رسول دانیال زاده در مورد راهبرد توسعه صادرات شرکت مجتمع فولاد گیلان می گوید

کد: 14020307730504659

، تهران , (اخبار رسمی): رسول دانیال زاده از راهبردهای توسعه صادرات شرکت مجتمع فولاد گیلان نیز صحبت کرده و بر کیفیت بالای محصولات تأکید کرده است. به علاوه، ارزش افزوده، ایجاد اشتغال و کشتارگاه واقع در نزدیکی مجتمع فولاد گیلان، نیز به‌عنوان منابعی که برای ایجاد ارزش برای کشور ایجاد می‌کنند، برشمرده شده است.

رسول دانیال زاده در مورد راهبرد توسعه صادرات شرکت مجتمع فولاد گیلان می گوید
رسول دانیال زاده

رسول دانیال‌زاده با تأکید بر اینکه برای توسعه صنعت فولاد، باید به بهبود بهره‌وری و کیفیت تولید توجه بشود، اظهار داشت: «برای برطرف کردن مشکل انرژی، باید به سمت تولید انرژی خورشیدی و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های انرژی‌های دیگر همچون باد، آب و هسته‌ای رفت و باید مشکلات بازرسی و تصدیق کیفیت محصولات نیز حل و فصل شود تا بتوانیم در صادرات بیشتر موفق باشیم.»

او در‌این راستا از راهبردهای توسعه صادرات شرکت مجتمع فولاد گیلان نیز صحبت کرده و بر تأکید بر بازاریابی و توسعه بازارهای جدید در کنار کیفیت بالای محصولات تأکید کرده است. به علاوه، ارزش افزوده، ایجاد اشتغال و کشتارگاه واقع در نزدیکی مجتمع فولاد گیلان، نیز به‌عنوان منابعی که برای ایجاد ارزش برای کشور ایجاد می‌کنند، برشمرده شده است.

در پایان، رسول دانیال‌زاده تأکید کرده که توسعه صنعت فولاد ایران محقق خواسته‌های همه مردم است و در این راستا باید همه دست‌ها به چرخه کاری این صنعت مشارکت داشته باشند تا بتوانیم ضمن تأمین نیازهای داخلی، در جهت صادرات و جلب ارزش برای کشور قدم برداریم و از پتانسیل بیشتری که در این صنعت داریم استفاده کنیم.

مجتمع فولاد گیلان
این کارخانه در سال1382 به همت رسول دانیال زاده در زمینی به مساحت60 هکتار در شهرک صنعتی رشت آغاز بکار کرد. در این مجتمع سه کارخانه؛ تولید ورق گرم به ظرفیت سالانه 1میلیون و200 هزار تن، تولید ورق سرد به ظرفیت سالانه800 هزار تن و تولید ورق گالوانیزه به ظرفیت سالانه200 هزار تن مستقر و درحال بهره برداریست.
رسول دانیال زاده بمنظور کمک به رفع نیازهای داخلی و رقابت کیفی با محصولات خارجی، از چند سال پیش سرمایه گذاری مناسبی برای افزایش حجم تولیدات و بویژه ارتقاء کیفی آنها در قالب پروژه ریومپ کارخانه نوردگرم بعمل آورد که در سال جاری به بهره برداری میرسد. با اجرای این طرح توسعه، حجم تولیدات محصولات نورد گرم این مجتمع به2 میلیون تن در سال خواهد رسید. ضمن اینکه استاندارهای کیفی این محصولات، پتانسیلی بالا برای رقابت در عرصه بین­المللی و صادراتی نیز خواهند داشت.
مجتمع فولاد گیلان تامین کننده مواد اولیه بیش از400 شرکت داخلی در صنایع پایین دستی فولاد کشور است. این مجتمع با وجود تحریمهای شدید بین المللی توانسته علاوه بر تامین نیازهای صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی، با شرکتهای بزرگ خارجی نیز رقابت کند. رسول دانیال زاده در این باره میگوید:«همه اینها با تکیه بر دانش نیروهای حرفه­ ای داخلی و متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر ایران و البته کارگران شریف مجموعه ممکن شده است. در این مجتمع صنعتی بیش از2 هزار نفر به شکل مستقیم مشغول به کار بوده و اشتغال حدود 20 هزار نفر نیز به شکل غیرمستقیم به ادامه فعالیت این شرکت وابسته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید