اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001217575584659

نکاتی به منظور جلوگیری از افت وضعیت سئو طراحی سایت

کد: 14001217575584659

https://bit.ly/3MAMiAc

، تهران , (اخبار رسمی): جلوگیری از افت وضعیت سئو طراحی سایت:آگاه بودن به آخرین تکنیک‌های سئو و الگوریتم های موتورهای جستجو، که طبق آن ها وب سایت ها را امتیازدهی می کنند

نکاتی به منظور جلوگیری از افت وضعیت سئو طراحی سایت
نکاتی به منظور جلوگیری از افت وضعیت سئو طراحی سایت

برای هر وب‌مستر که به طراحی سایت می پردازد لازم و ضروری است، در غیراینصورت نمی‌توان توقع نتیجه ای قابل قبول در رقابت سنگین میان وب سایت ها متوقع شد.
قوانین سئو مرتبا در حال تغییر و پیشرفت هستند تا بدین گونه موتورهای جستجو بتوانند منصفانه‌تر به امتیازدهی و رتبه بندی وب سایت ها بپردازند، از همین رو این وظیفه شما است که با این تغییرات پا به پا شده و ساختار طراحی وب سایت خود را با آن ها منطبق کنید.

از افت سئو وب سایت جلوگیری کنید

جلوگیری از افت وضعیت سئو سایت :حدود ۴ سال است که قوانین و الگوریتم های سئو با سرعتی پایین و آهسته، اما پیوسته در حال تغییر هستند و شاید به همین منظور است که بسیاری از متخصصان این زمینه از روی حس نکردن تغییری خاص، خود را برای فراگیریی تکنیک‌های جدید مجاب نمی‌کنند، اما تا انتهای سال ۲۰۱۶ مطمئنا تغییراتی بزرگ در راه است، تغییراتی که تصمیم دارند تا زندگی شما را مختلف کرده و حتی فرصت خواب را از شما بگیرند، چون در غیر اینصورت تمامی تلاش های زمانبند شما برای بهبود وضعیت سئو وب سایت به هدر خواهند رفت.
خیلی دوست داریم تا به شما القا کنیم که بهبود وضعیت وب سایت شما نزد موتورهای جستجو و ارتقا سئو سایت امری آسان و بدون دردسر است، اما دوست نداریم تا با ساده انگاری چنین مطلبی مهم، شما را از رقبا دور نگه داریم.
یکی از دلایل سخت و زمانبر بودن این عمل، جلوگیری از افت وضعیت سئو سایت درست هنگام تلاش برای بهبود آن است، چون با رفتن مسیر اشتباه، علاوه بر نگرفتن نمره مثبت، نمره منفی دریافت خواهید نمود که شما را در وضعیت بدتری نسبت به حالت صفر (وقتی هیچ اقدامی برای سئو سایت انجام نداده اید) قرار خواهد داد.

تله اول | بکار بردن لینک‌های ساختگی

توجه داشته باشید که سئو وب سایت فرآیندی زمان‌بر بوده که نیازمند صبر و حوصله بسیار است، به همین منظور از شتاب پرهیز نموده و از قرار دادن میزان بالایی لینک در وب سایت طی بازه های زمانی کوتاه جدا خودداری کنید، چون هجوم ناگهانی و غیر طبیعی حجم بالایی از لینک ها به طراحی سایت حرفه ای شما نشان دهنده ی لینک های ساختگی است، موضوعی که از نظر الگوریتم خزنده های جستجو غیرطبیعی و همچنین غیرقانونی و ممنوع قلمداد می‌شود.

اگرچه در مدت اخیر گوگل صریحا اعلام نموده که دریافت نمودن لینک از سایر وب سایت ها حتی با خرید و فروش و انجام معامله ممنوعیتی نداشته و می تواند به عنوان روشی موثر و کارآمد برای بهبود وضعیت سئو وب سایت مورد استفاده قرار بگیرد.اما موضوع مطرحه ساختار لینک های شماست، بدین معنی که با داشتن استراتژی مشخص و عدم وارد کردن حجم بالایی از لینک ها در مدت زمانی مشخص،  از پنالتی شدن توسط گوگل و افت سئو وب سایت خود جلوگیری نمایید. بطور مثال اگر شما خرید بک لینک داشته باشید احتمال شناسایی توسط گوگل زیاد است. 

تله دوم | استفاده ناصحیح از انکر تکس

برای آشنایی آن دسته از افرادی بکه به تازگی به دنیای موتورهای جستجو وارد شده اند باید گفت که انکر تکست یا Anchor Text ، به کلمه‌ یا عبارتی اطلاق می‌شود که قابلیت کلیک نمودن برخوردار بوده و با به عبارتی دیگر، HyperLink باشد و به صورت لینک به محتوایی جداگانه در خود وب سایت مرجع (همان وب سایت) و یا به وب سایتی دیگر اشاره کند. در مرورگرهای جدید و امروزی انکر تکس‌ها با رنگ آبی و بیشتر مواقع به‌صورت آندرلاین شده مشخص می‌شوند.


از سال ۲۰۱۲ و ارائه اولاین آپدیت پنگوئن، رویه های سئو سخت و سخت‌تر شده، تا جایی که در سال ۲۰۱۶ به بدترین (سخت ترین) حالت خود رسیده است.اکنون تفاوتی ندارد که بصورت عمدی و آگاهانه و یا غیرعمدی و ناآگاهانه از انکر تکس‌ها سوء استفاده کنید، چون شدیدا توسط گوگل پنالتی خواهید شد.به همین دلیل است که موتورهای جستجو به وجود ۵ تا ۱۰ لینک بسته به طول متن نوشته شده آن هم با رعایت تنوع در آن‌ها تاکید می‌کنند.

تله سوم | عدم طراحی سایت ریسپانسیو

بر بلندای الگوریتم موتورهای جستجو، طراحی سایت ریسپانسیو و اصطلاحا موبایل-فرندلی می‌ایستد، به این معنی که توجه به آن سبب بهبود وضعیت سئو وب سایت و عدم توجه به آن مسبب مفلوکی و عدم نمایش شما در موتورهای جستجو خواهد شد!
بد نیست بدانید که تشخیص طراحی سایت موبایل فرندلی از کدهای قرار داده شده به این منظور چندان مشکل نیست!

تله آخر | عدم تولید محتوای کافی

کمیت و کیفیت، هر دو در کنار هم، موفقیت شما را در دنیای سئو سبب خواهند شد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]