اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010130592914659

لینک سازی خارجی

نکات کلیدی در بک لینک گیری

کد: 14010130592914659

https://bit.ly/3L0RSux

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله نکات بسیار مهم و کلیدی در گرفتن بک لینک به شما آموزش داده می شود.

نکات کلیدی در بک لینک گیری
بک لینک رایگان

سئو سایت یک استراتژی برای ارتقای رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل یا هر موتور جسنجوی دیگر است. از مهمترین فاکتورهای سئو و بهینه سازی وب سایت لینک سازی خارجی است.

لینک های ورودی به وب سایت شما دارای بازاریابی اینترنتی قوی هستند و برای سئو اهمیت بسیاری دارند. به هیچ عنوان لینک سازی خارجی را از استراتژی حذف نکنید. لینک سازی خارجی مثل لینک سازی داخلی در اختیار شما نیست، لذا برای اینکه در این راه موفق باشید باید اطلاعات درستی از لینک سازی داشته باشید. از آنجایی که لینک سازی خارجی در سئو مهمترین فاکتور برای بهبود رتبه وب سایت است، استفاده نادرست منجر به سئو منفی نیز خواهد شد.

تکنیک های لینک سازی خارجی برای وب سایت

1- معرفی وب سایت خود را به دایرکتوریها معرفی کتید: هرچند لینک های وردی از این وب سایت ها شاید تاثیر چندانی نداشته باشد ولی یکی از مهمترین فاکتورهای لینک سازی خارجی به حساب می رود و از فاکتورهای ضعیف سئو به حساب می رود.

2- ایجاد محتوای جذاب و مفید و انتشار آن در سایر وب سایت ها به همراه لینک (لینک طعمه): یکی از تکنیک های لینک سازی خارجی ایجاد محتوای مناسب به صورتی است که دیگران آن را بخوانند و برای افراد دیگر لینک شما را انتشار دهند.

3- ایجاد شبکه و روابط ( شبکه های اجتماعی): در حالی که شبکه سازی و ایجاد روابط کاری زمان طولانی می برد ولی یک راه بسیار موثر برای سئو خارجی است که از طریق آن بتوان کسب و کار خود را گسترده کنید. افرادی را که احتمالا بخواهند با شما ارتباط ایجاد کنند را لیست کنید و مجموعه ای از وبلاگ نویسان را در صنعت کاری خود جمع کنید. سپس با آنها ایجاد رابطه کنید از طریق شبکه های اجتماعی همانند توییتر و ... با آنها ارتباط برقرار کنید تعداد افراد را زیاد و زیاد تر کنید هر روز برای آنها مطالب مهمی در رابطه با کسب و کار خود ارسال کند.

4- سئو رسانه ها و شبکه های اجتماعی: حتی الامکان در رسانه های اجتماعی فعال باشید. برخی از آنها اصلا لینکی به وب سایت شما ارسال نمی کنند ولی تمام این رسانه های بزرگ توسط موتورهای جستجو تجزیه و تحلیل می شوند و اگر لینکی از آنها به ساید شما در محتویاتش دیده شود آن را برای وب سایت شما در نظر خواهد گرفت و در نهایت نتیجه بخش خواهد شد.

5- از وب سایت های هم رده  خود درخواست تبادل لینک کنید: مثلا یک مقاله بکر را برای وب سایت مدنظر که می خواهید از آن لینک داشته باشید بنویسید و منبع را به صورت لینک درون متن قرار دهید و از صاحب آن بخواهید متن شما را بدین صورت در وبلاگ خود انتشار دهد. روشی مناسب برای تبادل لینک است.

6- ریپورتاژهای خبری در وب سایت های خبری و فناوری بزرگ: این نوع لینک سازی خارجی هرچند هزینه بر است ولی راهی مناسب و مفید در سئو خارجی است.

7- مشارکت و همکاری بازاریابی و ابتکارات: مشارکت و فرصت های بازاریابی مشترک نیازمند تولید محتوای زیاد است اما نتایجی ماندگار دارد و از قدرتمندترین راه های سئو خارجی و لینک سازی خارجی است.

9- راه دیگر لینک سازی شبکه های رسانه و فروم ها است که اثر قابل توجهی ندارند: بهترین راه برای لینک سازی داخلی، تبادل لینک درست با هم صنف های خود و وبلاگ نویسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو خارجی و لینک سازی خارجی می توانید با مشاوره سئو اینتن تماس بگیرید. می تواند راه بسیار خوبی برای تولید لینک های ورودی به وب سایت باشد.

8- وبلاگ نویسی (محتوای خارجی): موثرترین راه برای تولید لینک های موثر وبلاگ نویسی است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینتن

طراحی سایت اینتن مجموعه تشکیل یافته از تیم حرفه ای طراحی و بهینه سازی آکادمیک تشکیل یافته است و با تکیه بر نیروی متخصص و خلاق خود سعی دارد بهترین خدمات را ارایه نماید.از خدمات این گروه می توان به طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، وب برندینگ ، دفتر کار مجازی و تجارت الکترونیک اشاره کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]