اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111952775004

همایش «سفر پاک»با سخنرانی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود

کد: 1394111952775004

https://goo.gl/p44sGS

، تهران , (اخبار رسمی): همایش سفر پاک با سخنرانی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه گردشگری و حمل‌ونقل عمومی شهری در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

با سخنرانی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی  آتیه صبا، یکی از مهم‌ترین رویکردها در این همایش توجه بیشتر به هتل‌ها و مهمانپذیرهایی است که از لحاظ جغرافیایی در مکان و فضایی مناسب واقع شده‌اند، اما نیاز به بازسازی، دوباره‌سازی و نگرشی نو در پذیرایی و بهره بردن از خدمات مهمانداری دارند.

یکی از اهداف اصلی در این همایش، ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین مدیران حوزه‌های گردشگری و کارشناسان بین‌المللی به صورت سخنرانی و نیز کارگاه آموزشی دوروزه جهت ارتقای سطح دانش مدیران داخلى و تبادل نظر جهت سهولت در تصمیم‌گیری‌ها براى آینده است و از سوى دیگر ارائه بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاران در این حوزه که می‌تواند سرعت تصمیم‌گیری و نیز هدفمند کردن تصمیمات را میسر و چشم‌انداز آینده را ملموس‌تر سازد.

از دیگر رویکردهای این همایش، ارائه پیشنهاداتی سازنده در صنعت حمل‌و‌نقل و بهینه‌سازی ناوگان‌های حمل‌ونقل عمومی کلانشهرهای ایران به کمک خودروهای هیبریدی است.

در حوزه حمل‌ونقل نیز این همایش پا را فراتر گذاشته و با ارائه چند مدل مختلف از خودرو هاى هیبریدى که داراى برترین خصوصیات فنى هستند و بیشترین تقاضا را برای کاربرد در حمل‌ونقل عمومی در سطح جهان داشته‌اند، از نزدیک در معرض دید و بررسی مدیران این حوزه قرار داده است.

در روز اول این همایش سخنرانان بین‌المللی در حوزه‌های گردشگری و حمل‌ونقل به سخنرانی می‌پردازند. در روزهای بعدی نیز مدیران و تصمیم‌گیرندگان حوزه‌های هتلداری و گردشگری این فرصت را خواهند داشت تا با حضور در کارگاه‌های آموزشی تخصصی از آموزش‌های کارشناسان بین‌المللی به صورت کاربردی و تخصصی بهره‌مند شوند.

این همایش توسط شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشور، شرکتADPIC، گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی و شرکت LinkME با حمایت وزارتخانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و صندوق بازنشستگی کشور برگزار می‌شود.

سخنرانان این همایش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان و سخنرانانی در سطح بین‌المللی مانند فدریکو سماگارو، مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری کشور سوئیس هستند. سماگارو با همکاری سفارت و سرکنسول سوئیس، مسئول هماهنگی توسعه تجاری بازارهای جدید (آسیا ـ اروپا، اروپای جنوبی و آمریکای لاتین) بوده است. از میان مسئولیت‌های دیگر وی می‌توان به هدایت پروژه‌های مربوط به انجمن‌های «اِکس­پَت» مقیم سوئیس اشاره کرد.

عمر کادوری، دیگر سخنران این همایش است. او مدیرکل گروه هتل‌های روتانا است. عمر کادور مسئولیت فراهم کردن شرایط را جهت اجرای برنامه توسعه 100 هتل تا سال 2020 بر عهده دارد.

از دیگر سخنرانان این همایش، آندره مک، مدیر مشاوره هتلداری لوزان (ال. اچ. سی) مدرسه هتلداری لوزان است. نقش اصلی وی تعلیم دانشجویان در طول پروژه مطالعاتی حرفه‌ای نهایی آنها و نیز هدایت و حمایت از آنان با هدف  تبدیل شدن به نسل جدیدی از رهبران هتلداری است. آندره سمینارهایی درباره توسعه محصول، انعطاف‌پذیری استراتژیک، استراتژهای برندینگ و خدمات مشتری در صنعت مهمان‌نوازی برگزار کرده است.

ویلی برردوس اچ. دایکمنز، مخترع ماشین‌های هوشمند نیز از سخنرانان بین‌المللی این همایش است. او در زمینه بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت جهانی در دانشگاه‌های مختلفی در اروپا و آسیا سرفصل‌های آموزشی و درس‌گفتار ارائه کرده است. از دیگر سخنرانان این همایش زاید ابی رعد، زیگفرید نیرهاوس و جوتابت، مدیرعامل شرکت جِی. تی. و شرکا هستند.

تاریخ برگزاری همایش سفر پاک، اول و دوم اسفند از ساعت 8صبح است. این دوره‌های کارگاهی در مجموعه‌های گردشگری و زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.ithconference.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتیه صبا (ADPIC)

شرکت «آتیه صبا» با رویکرد پشتیبانی تخصصی و قدرتمند از صنعت حمل‌ونقل کشور شکل گرفته است. ADPIC ابزارهای مورد نیاز صنعت حمل‌ونقل را تامین می‌کند تا سخت‌افزارهای فنی و کارآمد بتوانند تحولی بنیادین در این صنعت ایجاد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| برگزاری همایش سفرپاک | برگزاری همایش سفر پاک