اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120253255004

آکادمی آموزش هتلداری در اصفهان تاسیس می‌شود

کد: 1394120253255004

http://j.mp/21i69WQ

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی آموزش هتلداری توسط مدرسه هتلداری لوزان در اصفهان تاسیس می‌‌شود که دوره‌هایش در بازار ایران و در سه ماهه سوم سال 2016 آغاز می‌شود.

آکادمی آموزش هتلداری در اصفهان تاسیس می‌شود

آکادمی آموزش هتلداری اصفهان نقشی اصلی را در هدایت و مدیریت رشد صنعت گردشگری ایفا خواهد کرد تا در تثبیت موقعیت کشور عزیزمان به عنوان یک قطب برجسته و پیشگام در هتلداری سهیم باشد

به گزارش روابط عمومی آتیه صبا، در اولین روز برگزاری همایش سفرپاک، قدیمی‌ترین و معتبرترین مدرسه هتلداری که تاریخ تاسیس آن به 1893 بازمی‌گردد، اعلام آمادگی برای افتتاح آکادمی آموزش هتلداری در ایران کرد. این خبر نقطه عطفی در توسعه ایران به یک قطب (مقصد) توریستی عمده است و تعهد Adpic به توسعه آموزش سطح بالای هتلداری را به عنوان کشوری که پذیرای ورود توریست‌ها و بازدیدکنندگان تجاری است نشان می‌دهد.

محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اظهار نظری به این موقعیت گفت: «ما از اینکه با مدرسه هتلداری لوازان، رهبر جهان در آموزش هتلداری در تحقق آکادمی و مرکز آموزش هتلداری ایران در شهر اصفهان همکاری می‌کنیم خرسندیم. این نقطه عطف حاکی از تعهد ما در جهت ارائه آموزش‌های ممتاز آکادمیک و گشایش فصلی جدید در صنعت هتلداری نه تنها در ایران بلکه در این منطقه نیز است.»

اسلامیان افزود: «ما مرکزی را افتتاح می‌کنیم که به یک مرکز بسیار عالی تبدیل شود تا تعهد و وعده ما را برای ایجاد فرصت‌هایی برای بروز استعدادهای ایرانی نشان دهد. این مرکز نقشی اصلی را در هدایت و مدیریت رشد صنعت گردشگری ایفا خواهد کرد تا در تثبیت موقعیت کشور عزیزمان به عنوان یک قطب برجسته و پیشگام در هتلداری سهیم باشد.»

IHLCA که برنامه‌ریزانی ورزیده، حرفه‌ای و فرهیخته را پرورش خواهد داد، به عنوان یک موسسه دائمی عمل خواهد کرد که به افزایش استانداردهای خدمات هتلداری برای کارکنان هتل شرکت سرمایه‌گذاری  ایرانگردی و جهانگردی (ITTIC)، شرکت تابعه Adpic و همچنین گروه اعضای انجمن هتلداری ایران می‌انجامد. این مرکز در جهت رفع نیاز فوری، پیشرفت و توسعه سریع و عظیم پیش‌بینی شده در بخش گردشگری ایران و همچنین الزامات اپراتورهای هتل بین‌المللی عمل می‌کند که به زودی از بازار ایران شروع به کار خواهند کرد.

احمدرضا نیک‌کار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا اظهار داشت: «از آنجایی که ایران پذیرای گردشگران جهان است، ما در قبال میهمانانمان متعهد به ارائه بهترین خدمات در تمام بخش‌های هتلداری و گردشگری هستیم. ایران در مسیر پرورش یک صنعت بسیار موفق از گردشگری است و ما به توانایی و ظرفیت خودمان در جهت توسعه خدمات هتلداری و گردشگری که به زودی به اندازه صنعت نفت سودآور می‌شود، اعتماد داریم.»

اولیور ورشلد، مشاور ارشد مرکز مشاوره هتلداری لوزان، نماینده مدرسه هتلداری لوزان نیز در این همایش گفت: «این کار برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. ما بابت این سرمایه‌گذاری و ریسک، از سوی کشوری که پذیرای بازدیدکنندگان بین‌المللی است، خرسندیم. من به مدیریت و رهبری Adpic و تلاش‌هایش تبریک می‌گویم؛ درحالی که مدرسه هتلداری لوزان نیز به نوبه خود، ایفاکننده نقشی پررنگ در ارائه یک مدرسه جهانی که هم اصفهان و هم ایران به آن مفتخر خواهند بود، است.»

مدرسه هتلداری لوزان سوئیس یک شرکت تابعه از شرکت اکول هتل (Ecole HOTELIERE) لوزان و مسئول برنامه‌های آموزشی و مشاوره درباره توسعه و مدیریت دانش گردشگری و هتلداری است که در بیش از 50 کشور فعالیت دارد.

گفتنی است، این توافقنامه در حاشیه همایش بین المللی گردشگری و سفر پاک منعقد شد که این همایش با حضور کارشناسان و صاحبنظران در حوزه گردشگری و حمل ونقل عمومی شهری روز شنبه در هتل عباسی اصفهان آغاز شده  و به مدت دو روز در قالب کارگاه‌های تخصصی ادامه دارد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتیه صبا (ADPIC)

شرکت «آتیه صبا» با رویکرد پشتیبانی تخصصی و قدرتمند از صنعت حمل‌ونقل کشور شکل گرفته است. ADPIC ابزارهای مورد نیاز صنعت حمل‌ونقل را تامین می‌کند تا سخت‌افزارهای فنی و کارآمد بتوانند تحولی بنیادین در این صنعت ایجاد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]