اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120953825004

مهم‌ترین دستاوردهای همایش بین‌المللی سفر پاک اعلام شد

گروه هتل‌های شازا به ایران می‌آیند

کد: 1394120953825004

https://goo.gl/pBqHJn

، تهران , (اخبار رسمی): همایش سفر پاک با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولان کشور به همراه برترین مشاوران گردشگری جهان از ایتالیا، سوئیس، ترکیه و امارات در نخستین روز اسفند ماه سال جاری در هتل عباسی اصفهان برگزار شد که دستاوردهایی را نیز برای صنعت توریسم ایران به ارمغان خواهد آورد.

گروه هتل‌های شازا به ایران می‌آیند

در این همایش، گروه هتل‌های شازا (The halal hotel affiliated with Kempinski Hotel) ورود خود را به پنج شهر ایران یعنی تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه صبا، برگزارکننده این همایش، تاسیس آکادمی آموزش هتلداری توسط مدرسه هتلداری لوزان در اصفهان، ورود هتل‌های شازا به ایران در پنج شهر کشور، سخنرانی سخنرانانی همچون فدریکو سوماروگا، مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری سوئیس و عمر کادوری، مشاور ارشد گروه هتل‌های بین‌المللی روتانا، حضور پررنگ بخش دولتی کشور در کنار بخش خصوصی و برگزاری دوره‌های کارگاهی در مجموعه‌های گردشگری و زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از نکات برجسته این همایش بین‌المللی بود.

در این همایش، گروه هتل‌های شازا (The halal hotel affiliated with Kempinski Hotel) ورود خود را به پنج شهر ایران یعنی تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز اعلام کردند. ورود این هتل‌ها به ایران در حالی است که این کشور پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری دارد؛ به عنوان مثال حدود 1100 هتل در ایران وجود دارند که فقط تعداد 29 هتل آن پنج ستاره است. از سوی دیگر ایران برنامه‌هایی برای توسعه گردشگری و افزایش تعداد هتل‌ها تا سال 2025 دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025، تعداد توریست‌های ایران از 5 میلیون به 20 میلیون افزایش یابد.

دکتر احمدرضا نیک‌کار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا گفت: «از آنجایی که به نظر می‌رسد وابستگی ایران به حوزه نفت کمتر شده، وقت آن است که به پتانسیل و ظرفیت این کشور در زمینه صنعت گردشگری توجه کنیم.»

در این همایش دکتر محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه اعلان خبر افتتاح مدرسه هتلداری لوزان در اصفهان گفت: «ما از اینکه با مدرسه هتلداری لوزان، رهبر جهان در آموزش هتلداری در تحقق آکادمی و مرکز آموزش هتلداری ایران در اصفهان همکاری می‌کنیم، خرسندیم. این نقطه عطف حاکی از تعهد ما جهت ارائه آموزش‌های ممتاز آکادمیک و گشایش فصلی جدید در صنعت هتلداری نه‌تنها در ایران بلکه در این منطقه نیز هست.»

وی ادامه داد: «هدف ما این است که به عنوان قطب و مرکز اصلی آموزش‌دهی کلاس‌های آموزش هتلداری بوده و در قبال آن نیز متعهد هستیم. برگزاری این کلاس‌ها می‌تواند فصل جدیدی از صنعت گردشگری نه‌تنها در ایران بلکه در منطقه باشد.»

همچنین اولیور ورشلد، مشاور ارشد مرکز مشاوره هتلداری لوزان، نماینده مدرسه هتلداری لوزان نیز در این همایش گفت: «این کار برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. ما بابت این سرمایه‌گذاری، از سوی کشوری که پذیرای بازدیدکنندگان بین‌المللی است، خرسندیم. من به مدیریت و رهبری Adpic و تلاش‌هایش تبریک می‌گویم؛ درحالی که مدرسه هتلداری لوزان نیز به نوبه خود، ایفاکننده نقشی پررنگ در ارائه یک مدرسه جهانی که هم اصفهان و هم ایران به آن مفتخر خواهند بود، است.»

از دیگر سخنرانان بین‌المللی این همایش عمر کادوری مشاور ارشد گروه هتل‌های روتانا در این همایش در مورد نحوه ارتقای کیفیت پذیرش گردشگر در هتل‌ها، فدریکو سماگارو مدیر ارشد پروژه‌های گردشگری کشور سوئیس، آندره مک مدیر مشاوره هتلداری لوزان (ال. اچ. سی) مدرسه هتلداری لوزان، ویلی برردوس اچ. دایکمنز مخترع ماشین‌های هوشمند، اید ابی رعد مدیر توسعه هتل‌هاى کمپینسکى (شازا)، زیگفرید نیرهاوس مدیر منطقه خاورمیانه هتل‌های استیجنبرگر و جوتابت مدیرعامل شرکت جِی. تی. و شرکا بودند که آموزش‌های ارائه‌شده توسط آنها مورد استقبال علاقه‌مندان واقع شد.

همایش  سفر پاک در روز 3 اسفند در هتل عباسی اصفهان به کار خود پایان داد. علاقه‌مندان برای مشاهده ویدئوی این همایش در مورد معرفی خودروهای هیبریدی می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتیه صبا (ADPIC)

شرکت «آتیه صبا» با رویکرد پشتیبانی تخصصی و قدرتمند از صنعت حمل‌ونقل کشور شکل گرفته است. ADPIC ابزارهای مورد نیاز صنعت حمل‌ونقل را تامین می‌کند تا سخت‌افزارهای فنی و کارآمد بتوانند تحولی بنیادین در این صنعت ایجاد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]