اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112552945037

میزبانی به‌روز در دنیای مجازی

کد: 1394112552945037

http://j.mp/1Wn1nUQ

، تهران , (اخبار رسمی): بدون شک اپلیکیشن‌های موبایل نزد مخاطبان محبوبیت زیادی دارند. دلیل آن هم این است که اپلیکیشن‌ها در راحت‌تر شدن زندگی به افراد کمک زیادی کرده و خدمات متعددی را به آنها ارائه می‌دهند، اما باید دانست که اپلیکیشن‌ها این روزها در حال افزایش هستند تا خدمات بیشتری به کاربران ارائه دهند.

اپلیکیشن بلاگ هاست ایران - یک میزبانی به روز در دنیای مجازی

بسیاری از فعالیت‌هایی که در گذشته فقط از طریق کامپیوترهای شخصی صورت می‌پذیرفت، امروزه به آسانی از طریق گوشی‌های هوشمند قابل انجام است. علاوه بر آن می‌توان گفت که این‎ تلفن‌های همراه هوشمند، اطلاع‌رسانی، آموزش و یادگیری را نیز متحول کرده‎اند.

 یکی از اپلیکیشن‌هایی که مطالب روز و کاربردی را در حوزه طراحی و بهینه‌سازی وب‎سایت و توسعه مهارت‎های فردی و کسب‌وکار برای مخاطبان فراهم می‌کند، اپلیکیشن بلاگ «هاست ایران» است، به طوری‌که با استفاده از این برنامه، می‌توان در هر زمان به آخرین اطلاعیه‎ها و مطالب آموزشی وبلاگ شرکت هاست ایران دسترسی داشت.

با توجه به اینکه می‌توان اپلیکیشن‌ها را در تلفن همراه نیز نصب کرد، با این کار، کاربران هنگام استفاده از آن می‌توانند لیستی از مطالب مورد علاقه خود را تهیه و برای مشاهده آفلاین ذخیره کنند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

گفتنی است که این اپلیکیشن قابلیت‌های جدید مطالعه در شب را نیز دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد که در شب یا در محیط‌های تاریک از آن استفاده کنند.

در حال حاضر این برنامه که برای کاربران اندروید و آیفون عرضه شده است قابلیت‌هایی دارد که می‌توان به امکان دسترسی به آخرین مطالب و موضوعات وبلاگ «هاست ایران» در هر زمان و مکان، طراحی ساده و سریع، راهنمای تصویری، اضافه کردن مطالب دلخواه به لیست آفلاین و مشاهده آنها بدون نیاز به اینترنت، بزرگنمایی و پیمایش تصاویر هر مطلب، ایجاد لیست مطالب مورد علاقه، به اشتراک‌گذاری سریع و آسان مطالب، فرم ارسال مشکلات اپلیکیشن، جست‌وجوی میان مطالب، حالت مطالعه در شب، تغییر اندازه فونت، منو و نوار ابزار کاربردی و پشتیبانی از اندروید 4.1 به بالا و ios 7.0 به بالا اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود اپلیکیشن به آدرس www.goo.gl/SFz4hR مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوآوران شبکه سبزمهرگان

طراحی، ثبت دامنه و میزبانی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]