اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395010754465170

برگزاری جشنواره مهر و سخاوتمندی توسط روژا

کد: 1395010754465170

http://j.mp/1MvxJg0

، تهران , (اخبار رسمی): اولین جشواره مهر و سخاوتمندی روژا، با همکاری شرکت هایی مانند کافه رئیس، رستوران های مانسون و چیل، آرت شاپ ها و چندین سالن اسپا که تحت قرارداد با روژا بوده اند، برگزار شد.

جشنواره مهر و سخاوتمندی روژا

کمپین مهر و سخاوتمندی روژا با رفتن به مؤسسه خیریه سپهر شهر بم در آخرین روزهای سال 94 پایان یافت.

این کمپین که براساس جشن ایرانی سپندارمذگان راه‌اندازی شده است؛ وامدار جشنی کهن در ایران زمین است که نماد زمین، زایش، زن و باروری است؛ که روز عشاق و زمین نام نهاده شده است.
شرکت روژا به عنوان یکی از برترین برندهای ایرانی فعال در حوزه صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی، در راستای حفظ فرهنگ اصیل ایرانی، این جشن را در کلیه فروشگاه‌های خود با چیدن سفره‌هایی که در برگیرنده نماد این مراسم هستند، برگزار کرد.
 یکی از اهداف برپایی این جشن را می‌توان گرامیداشت فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و یادآوری جایگزینی درست برای مناسبت‌های وارداتی مثل ولنتاین دانست.

این جشنواره با همکاری شرکت هایی مانند کافه رئیس، رستوران های مانسون و چیل، آرت شاپ ها و چندین سالن اسپا که تحت قرارداد با روژا بوده اند، برگزار شد.

در تمامی شعبه های تحت قرار داد با روژا، دستگاه های پوز قرار داده شد. در روز 26 بهمن مشتریان روژا با خرید از فروشگاه های این شرکت با دریافت کارت مهروسخاوتمندی، می توانستند از این کارت در شرکت های تحت قرارداد با روژا استفاده کنند.

کمپین مهر و سخاوتمندی روژا با بازدید از خیریه سپهر در شهر بم در آخرین روزهای سال نود و چهار پایان یافت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روژا شاپ

مجموعه فروشگاه‌های روژا ارائه‌دهنده بیش از 130 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 16 برند بهداشتی است که این گستره‌ای بی‌مانند در بازار محصولات زیبایی لوکس در ایران به شمار می‌رود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.rojashop.com/news15
برگزاری جشنواره مهر و سخاوتمندی به پاس بزرگداشت فرهنگ کهن ایرانی در فروشگاه روژا
رویدادمرتبط های:

| شروع برگزاری جشنواره مهر و سخاوتمندی در فروشگاه روژا | پایان برگزاری جشنواره مهر و سخاوتمندی در فروشگاه روژا