اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195735170

به مدت 11 روز و برای ارایه مشاوره تخصصی آرایشی و مراقبت از پوست

کمپین یلدای روژا آغاز شد

کد: 13950915195735170

https://goo.gl/6jVF0U

، تهران , (اخبار رسمی): به پاس گرامیداشت یلدا، این دیرینه سنت ایرانی بار دیگر روژا در کنار همراهان همیشگی اش به پیشواز یلدا می رود.

یلدای 95 روژا

روژا از تاریخ 16 آذر به مدت 11 روز مشاوره های تخصصی آرایشی و مراقبت از پوست را با حضور میکاپ آرتیست معروف خانم بهاره بلوطی و متخصصین برندهای Lierac ، Caudalie ، Esthederm و Nuxe برگزار می کند

به گزارش روابط عمومی روژا شاپ، کمپین یلدای 95 روژا از امروز سه شنبه 16 آذر شروع به فعالیت می کند. روژا از 16 تا 26 آذر ماه به مدت 11 روز مشاوره های تخصصی آرایشی و مراقبت از پوست را با حضور میکاپ آرتیست معروف ایران خانم بهاره بلوطی و متخصصین برندهای Lierac ، Caudalie ، Esthederm و Nuxe برگزار می کند.

لذا دوستداران روژا میتوانند در این مدت با حضور در شعبات روژا از 17 الی 21 شب از این مشاوره ها بهرمند شوند.

طی این یازده شب ،هر شب در شعبه ای که مشاوره صورت می گیرد به قید قرعه سه نفر انتخاب می شوند و روز تولد رسول اکرم جوایز ارزنده ای به این عزیزان اهدا خواهد شد.

برای کسانی که امکان حضور در فروشگاههای روژا را در این مدت ندارند یا خارج از شهر تهران زندگی می کنند، این امکان فراهم شده تا سوالات خود را در قسمت مشاوره وب سایت روژا با قید هشتگ (#یلدای_روژا) مطرح نمایند تا به سوالات آنها توسط خانم بهاره بلوطی و سایر متخصصین برندهای مراقبت از پوست پاسخ داده شود.

برای افرادی که به صورت اینترنتی از وبسایت روژا در طول این 11 روز خرید می کنند نیزکارت های قرعه کشی انار در نظر گرفته می شود و آنها نیز شانس شرکت در قرعه کشی شبانه را خواهند داشت.

یازده شب مشاوره تخصصی، هر شب " سه برنده "
و یلدای روژا تا پایان شب یلدا با خبرهای خوب همچنان ادامه دارد….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روژا شاپ

مجموعه فروشگاه‌های روژا ارائه‌دهنده بیش از 130 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 16 برند بهداشتی است که این گستره‌ای بی‌مانند در بازار محصولات زیبایی لوکس در ایران به شمار می‌رود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]