اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211455170

کمپین روژا پایان یافت

از آغاز تا پایان با کمپین یلدای ۹۵ روژا

کد: 13951011211455170

https://goo.gl/Z13zFb

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین یلدای روژا امسال متفاوت تر از سال های قبل به مدت ۱۶ روز درکنار همراهان همیشگی روژا برگزار شد.

یلدای ۹۵ روژا

به گزارش روابط عمومی روژا شاپ، کمپین یلدای روژا امسال متفاوت تر از سال های قبل به مدت ۱۶ روز درکنار همراهان همیشگی روژا برگزار شد.

از نکات برجسته در برگزاری این کمپین حضور میکاپ آرتیست معروف ایرانی خانم بهاره بلوطی در کنار دیگر مشاوران متخصص در زمینه مراقبت از پوست و مو بود که هر شب در یکی از شعبات روژا مشاوره های لازم را به مشتریان ارایٔه می دادند.

کمپین یلدای روژا با ۱۱ شب مشاوره تخصصی در زمینه آرایشی و مراقبت از پوست و مو همراه بود که هر شب در یکی از شعبات سه نفر به قید قرعه برنده می شدند.

در پایان این ۱۱ شب به ۳۳ نفر از برندگان که به قید قرعه انتخاب شده بودند در روز میلاد رسول اکرم جوایزی از طرف روژا به این عزیزان اهدا شد.

یکی دیگر از نکات برجسته در طول برگزاری این کمپین که می توان به آن اشاره کرد، هرشب در پایان فعالیت شعبات علاوه بر انجام قرعه کشی، تصاویری از مشتریان و دوستداران همیشگی روژا که در حین خرید یا گرفتن مشاوره بودند تهیه می شد که به همراه اسامی برندگان در صفحه یلدای روژا قابل مشاهده است.

با پایان مرحله اول از کمپین یلدای روژا، از تاریخ ۲۷ آذر ماه مرحله دوم کمپین یلدای روژا شروع شد.

به مناسبت میلاد رسول اکرم و شب یلدا، کسانی که از فروشگاه های روژا یا از طریق وب سایت روژا به صورت اینترنتی در یک سقف معین خرید کردند علاوه بر کارت تخفیف اشتراک، کارت هدیه روژا را دریافت کردند. اهدای کارت هدیه روژا بنا به درخواست دوستداران همیشگی اش تا پایان ۱ دی ماه تمدید شد.

در پایان، روژا به رسم بازدید از بزرگان درشب یلدا، به دیدار سالمندان رفت و شب یلدا را درکنار عزیزانی که سفیدی برف روزگار، برموهایشان نشسته و چین و چروک های صورتشان حکایت از تجربه های فراوان زندگی دارد، جشن گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

روژا شاپ

مجموعه فروشگاه‌های روژا ارائه‌دهنده بیش از 130 برند مختلف عطر، 20 برند آرایشی و 16 برند بهداشتی است که این گستره‌ای بی‌مانند در بازار محصولات زیبایی لوکس در ایران به شمار می‌رود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]