اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395020755315258

در راستای ارائه خدمات ویراستاری به دانشگاهیان، توسط گروه مترجمین ایران نیتیو اتفاق افتاد؛

ویراستاران آمریکایی، استرالیایی و کانادایی با ایران وارد همکاری شدند

کد: 1395020755315258

http://j.mp/1VRA0pI

، تهران , (اخبار رسمی): گروه مترجمین ایران نیتیو، اولین نماینده خدمات ویراستاری شرکت (آکادمیک نیتیو ادیتینگ) کشور استرالیا در راستای ترجمه‌ای اصیل، بومی‌ و ایجاد حس اعتماد به کیفیت خدمات ایرانی، ویراستاران کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا را به خدمت گرفت.

ویراستاران آمریکایی، استرالیایی و کانادایی با ایران وارد همکاری شدند

به گزارش روابط‌عمومی گروه مترجمین ایران نیتیو (IranNative)، رضا جمالی مدیر این موسسه، مهمترین اصل گردهم آوردن این ویراستاران از کشورهای استرالیا، آمریکا و کانادا را ایجاد حس اعتماد به کیفیت خدمات دانست و گفت: «ویرایش مقالات و متون انگلیسی یکی از مهم‌ترین مراحل مورد نیاز برای تبدیل یک مقاله علمی به سطح آکادمیک و مورد پذیرش مجلات معتبر جهانی، ارتباط شرکت‌ها با شرکای خارجی برای ارسال نامه‌های اداری/تجاری و متون قرارداد، ارائه پروپوزال برای دریافت پذیرش از یک دانشگاه خارجی، ارائه پایان‌نامه و رساله در یک دانشگاه خارجی و غیره می‌باشد. این موارد اهمیت نقش متون ترجمه‌شده باکیفیت را بیش از پیش نشان می‌دهد و این موضوع باعث شد که ما همکاری خود را با این ویراستاران آغاز کنیم به‌طوری‌که هر مطلبی که توسط یکی از شرکت‌های همکار ایران نیتیو در آمریکا، استرالیا و یا کانادا ویرایش می‌شود توسط متخصصان ما نیز مجددا بررسی کیفیت می‌شود».

وی ادامه داد: «فعالیت مترجمان و ویراستاران در موسسه ما به صورت جداگانه تعریف شده است به‌طوری‌که مترجمانی که در ایران نیتیو مشغول به فعالیت هستند، ایرانی بوده و با مهارت در یک یا چند رشته تخصصی، متن را از فارسی به انگلیسی ترجمه می‌کند. اما ویراستارهای ما اصالتا از کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا که انگلیسی زبان بوده، می­باشند. به این ترتیب متن فارسی ابتدا توسط مترجم ما یا توسط خود مشتری به زبان انگلیسی ترجمه شده سپس توسط ویراستاران نیتیو انگلیسی زبان، ویرایش می‌شود».

جمالی با بیان اینکه مسئولیت‌­پذیری، پذیرش اشتباه و اصلاح به‌موقع برای بسیاری از متقاضیانی که خواهان ترجمه متون خود هستند، به دلیل حساسیت موضوع، از اولویت بالایی برخوردار است، افزود: «برهمین اساس ما با اخذ گواهی گارانتی از شرکت استرالیایی که دارای کد امنیتی نیز است  و در خصوص شرکت آمریکایی و کانادایی نیز دارای شماره فاکتور رسمی می‌باشد، برای خدماتمان گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌دهیم به‌طوری‌که با این گارانتی اگر حتی یک جمله از متن از کیفیت زبانی پایینی برخوردار باشد، مجددا با درخواست متقاضی در مدت زمان کوتاهی و بدون تاخیر، کلیه متن به صورت رایگان توسط یکی از شرکت‌های همکار ما ویرایش می‌شود».

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت ایران نیتیو به آدرس www.IranNative.com مراجعه کنند.

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران نیتیو (IranNative)

گروه مترجمین IranNative با هدف ارتقای سطح علمی و نگارشی مقالات، پایان نامه ها و کتاب های دانشجویان و اساتید کشور ایران در جامعه بین الملل آغاز به فعالیت نموده و توجه خود را فقط بر روی زبان انگلیسی آکادمیک متمرکز کرده است. این گروه با در اختیار داشتن بیش از یکصد مترجم حرفه ای، خدمات خود را به قشر وسیعی از جامعه علمی کشور ارائه نموده و تمایز خدمات را همواره سرلوحه کار خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب