اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395030856334774

از 10 تا 13 خرداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران انجام می شود:

دیدار با مسئولان «شیر پاستوریزه ارمغان - مانی ماس » در اگروفود تهران

کد: 1395030856334774

http://j.mp/1TOHzv7

، شیراز , (اخبار رسمی): شرکت شیر پاستوریزه ارمغان -مانی ماس در بیست و سومین نمایشگاه صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود 2016) حاضر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه ارمغان، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از 10 تا 13 خردادماه سال‌جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و این شرکت هم با معرفی جدیدترین محصولات خود حضور فعالی خواهد داشت.
بر اساس اعلام این شرکت تولید کننده محصولات لبنی، محل غرفه این شرکت در نمایشگاه تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سالن شماره 6 و غرفه 22و23 خواهد بود.
علاقمندان به این رویداد می‌توانند از ساعت 10 تا 18 در این نمایشگاه با مسئولان این شرکت دیدار داشته باشند.
گفتنی است این شرکت با نام تجاری مانی ماس در سال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنی کشور در شهرستان فسا تاسیس شده است . شرکت شیر پاستوریزه ارمغان با هدف تولید محصولات متنوع لبنی و پودری با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه‌ها و ماشین آلات با دانش فنی روز دنیا در حال فعالیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مانی ماس

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان (سهامی خاص) با عنوان تجاری مانی ماس درسال 1366 به منظور تامین بخشی از نیاز لبنیات کشور در شهرستان فسا تاسیس گردید.این شرکت با هدف تولید محصولات متنوع لبنی با بهترین کیفیت توسط جدیدترین دستگاه ها وماشین آلات بادانش فنی روز دنیا آغاز به کار نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| شروع نمایشگاه اگروفود تهران | پایان نمایشگاه اگروفود تهران